PLÁNUJETE INVESTOVAŤ DO NEHNUTEĽNOSTÍ?
Na základe Vašich individuálnych požiadaviek zostavíme pre vás najvhodnejšiu ponuku.Pre informácie o kompletnom portfóliu nehnuteľností volajte 02/20 86 88 66.
10.11.2008 / Peter Kremský
10.11.2008 / martin2000 / Reagovať
Je fajn ze sa zacinaju objavovat podobne spravy, no este by bolo dobre vyvinut tlak aj na tie rozne "exkluzivne" sidliskove novostavby v "tichej lokalite" co predavaju "posledne byty". ci nieco stoji 100 melonov alebo 60 mi moze byt osobne fuk.
10.11.2008 / mircik / Reagovať
tak toto je ale vazny gol... 40 % dole "našupu" je dost jasnym signalom, ze developeri maju obrovsky problem...
10.11.2008 / Midzi / Reagovať
ale co na to povedia ty co uz kupili. Sak mn aby slak trafil keby som si kupil byt za 50megy a o 2 tyzdne ho predavyju za 30.
Teraz mam dost ked zistujem ze byt ktory som kupil tak za pol roka stratil par tisic a nie par melonov
Uvidime ci to bude este klesat alebo je to naozaj docasne
10.11.2008 / mircik / Reagovať
midzi J&T to moze byt jedno... pred rokom boli ceny take a take, teraz su o 40% nizsie... mali pockat... proste potrebuju predat, lebo je im jasne, ze ten projekt mal ultraluxusne ceny, ale netrafil sa asi do segmentu..
ale aj tak plati veta z clanku, ze radsej dam 92 tisic za stvorec s brutal standartom v River parku, ako 80 tisic za parstokorunovy standart napr. v petrzalke, alebo v novom meste..
cize som zvedavy, kto bude dalsi... posledny v rade bude musiet ist dole najviac...
10.11.2008 / Midzi / Reagovať
ja som to bral z pohladu niekoho kto uz kupil v tom projekte byt. Ale ako som nizcie uviedol je to len par bytov ktore nemaju vyhlad von ale do vnutra a pod.
10.11.2008 / CondorOne / Reagovať
Co povedia ti, co kupili? Pozri, ked niekto kupil byt v takomto projekte, za premrstene ceny, ktore plavali na chymerach pomyselneho luxusu a snobizmu, tak to bol hlupak. Este vasci hlupak bol ten, kto to kupil na uver. Teraz sa moze tesit z "členstva v klube majiteľov bytov", ako sa pise v clanku. Vystiznejsie by bolo v "klube hlupakov".
Luxus je velmi relativna vec. Vskutku nevidim nic luxusne na tom, byvat v betonovom odliatku, pri elektrickovej trati nad nie zrovna cistou hladinou Dunaja, kde vytrubuju nakladne lode...... ale Ja a Ty to evidentne hrali na reklamu a vyvolanie dojmu luxusu a spoliehali sa nato, ze na Slovensku najdu nato dostatocne mnozstvo hlupakov........alebo aspon najblizsie dva roky, od predaja.......asi tu je vytriezvenie.
Myslil si, ze toto je len zaciatok. porovnajte si cenu prenajmov a cenu nehnutelnosti a ich rozdiel napr. vo Viedni a u nas. Pricom vo Viedni ma slovo luxus evidentne iny vyznam ako u nas.
10.11.2008 / Filip Glasa / Reagovať
lenže vriver parku nikto nič nekúpil. Vslovníku developerov predané = zaplatil zálohu. Takže nikto plakať nebude. Ak J and T hovorí pravdu a naozaj majú vyzbieraných 65 záloh, tak týmto ľuďom tie bytypravdepodobne predá tiež za rovnakúnižšiu cenu. Inak by im tam nechali tie zálohy ( možno 50 000) a vykašlali sa na nich.
10.11.2008 / noblesa / Reagovať
Musel som sa pozriet do kalendara ci nie je prvy april, lebo toto som cakal, ale nie az 40%... Toto nie je velmi standardna vec, chlapcom z JaT muselo zrejme poriadne prituhnut od veritelov.
Tak a uz sa to zacina, prva velka dominova kocka pada, drzme si klobuky...
10.11.2008 / noblesa / Reagovať
Ano a kvoli tomu pisalo JaT tlacovu spravu do SITA odkial to ide do celostatnych dennikov... Naozaj si tomu uveril?
Zlavy na "par bytov" sa poskytuju najprv uzkemu okruhu ludi a potichu, toto je skor symptom pruseru.
Dalej to uz pojde ako pise vyssie Mircik, preco by som ja ako kupujuci mal kupovat nejaky Obydick alebo Trinity, vselijake Eden Parky, Cubicony, Vinohradisy, Jarabiny, Brectanky, Olivy alebo hocijaky iny lowcost v rovnakej cene ako luxus v RiverParku? Tie Obydicky pojdu dole nasledne (trh), a ked sa tak stane, zacne sa pytat dalsi kupujuci - preco by som mal kupovat byt v 30r paneli, ked mozem mat v tom Obydicku po zlacneni za taku istu cenu? A dalej to uz poznas...
11.11.2008 / mircik / Reagovať
Midzi skutocne sa nejedna len o par bytov, podla clanku zo sme je to paleta 75 bytov.. to za par bytov nepovazujem.
www.sme.sk
kazdopadne som velmi zvedavy, ci im tato zlava nejako pomoze, alebo ani ta nie je dostacujuca.. uvidime pred vianocami. Dalej som zvedavy, ci sa prida este niekto iny, ale osobne myslim, ze ano... prva kocka sa zakyvala a pada, ostatne dlho nevydrzia..
11.11.2008 / nufo / Reagovať
-40% asi suhlasi, ale priemerna cena je so standardom ca 125.000 aj s danou
ale zas je to superluxus
10.11.2008 / stefan264 / Reagovať
strašne sa mi páči vytrvalosť Geosanu v Condomíniu na DD. Akože deň otvorených dverí ... cena 80000 Sk a nevedia predať už viac ako 3 mesiace ani byt.
Viem si prestaviť ďalších develorevov, ako sedia a radia sa čo ďalej.
10.11.2008 / foobar / Reagovať
jj, Geosan asi zije z reklamnych banneroch umiestnenych na svojej webstranke :D
ked sme pred cca 3 rokmi kupovali byt, ceny Geosanu boli absolutne prestrelene, vidim ze za ten cas sa nic nezmenilo ;)
10.11.2008 / stefan264 / Reagovať
Neviem si predstavit, ze by som mal dat 23 mil za byt sice s peknym vyhladom, ale na Dlhych dieloch. Inac Bystrikovi Hollemu by som dal cenu za architekturu, za top ako krasne zhovadil aj s mestskymi poslancami nielen DD, ale aj celu Karlovku.
Kde bolo volne miesto tam dali suhlas na vystavbu.
10.11.2008 / Korki / Reagovať
Podla mojho nazoru je Blava prilis male a malo prestizne mesto v ramci europskych metropolit na to, aby tu malo priestor tolko drahych projektov, nakolko cielova skupina ludi co si mozu taketo byty dovolit je na Sk velmi mala. A navyse znacne percento z tychto ludi si dobre zvazi ci kupit za 25 mega nejaky byt kde budu musiet dbat na to aby si nahodou nedali hlasnejsie tv, aby im nezacali buchat na stenu susedia, alebo si kupit pozemok a postavit celkom slusnu vilu a mat absolutne sukromnie. Necudo ze takyto obrovsky pretlak "luxusu", teda ak sa to da tak nazvat, viedol k rychlemu nasyteniu sa tejto skupiny, co malo za nasledok sucasny nezaujem. Myslim, ze developeri najprv museli takto tvrdo pristat, aby sa uz konecne spamatali.
10.11.2008 / noblesa / Reagovať
OK urobme si maly odpocet prostrednictvom zopar uryvkov z predosleho clanku o RP zo dna 3.marca tohto roka (8mesiacov dozadu) a nechajme bez komentara:
"Podľa P. Korbačku ceny, ktoré ohlásili na úrovni 155-tisíc Sk/m2 nebudú znižovať, od jesene by sa naopak mali ešte zvýšiť."
"J&T ponúka majiteľom bytov garanciu spätného odkúpenia do dvoch rokov, ak by tí s bývaním v River Parku neboli spokojní. „Nemáme s tým problém, vieme že ceny apartmánov budú o dva roky úplne inde,“ je presvedčený P. Korbačka."
11.11.2008 / stefan264 / Reagovať
Ano Korbacka povedal tieto vyjadrenia, ale v marci este nikto ani netusil, ze tu bude nejaka financna kriza. Ludia aj maju peniaze na kupu aj tohto (luxusneho) segmentu na trhu, ale momentalne vahaju a nic nekupuju, cakaju ako sa vyvinie situacia. Zlomovy bude 1.polrok buduceho roka aj v suvislosti v prechodom na euro. Klobuk dole pred J&T, ze to zacali ako prví.
Jedno je vsak iste, ak ma niekto naklady na vystavbu 20-30 tis Sk/m2 a predava to za 70-80 tis, inac to neviem nazvat ako nenazranost. Realna hodnota je niekde na urovni 50 litrov (plus/minus - lokalita, pridana hodnota).
11.11.2008 / noblesa / Reagovať
Chyba. Dole to ide nie preto ze je nejaka kriza, ale ze je to jednoducho drahe, drahsie ako vo svetovych metropolach a pri nulovych benefitoch, samozrejme ze to nikto nechce.
"Nikto netusil" - prizvukujem uz dobre dlho ze slovensky trh sa nesprava normalne, netusi len ten, kto nevidi a nepocuje (alebo nechce). Staci si vyfiltrovat zoznam mojich prispevkov, staci citat clanky trebars na tomto webe...
"V suvislosti s prechodom na euro" - opat carovne zaklinadlo, prechod na euro ma spolocne s tymto jedine to, ze si cez reality par ludi vyperie spinave SKK, inak absolutne nic, nie je ziadny dovod "cakat na euro", kedze je to aritmetika. Ale je to popularny argument od laikov pre laikov.
Inak ocakavam ze sebavedome vyhlasenia a la Korbacka v tejto brandzi radikalne opadnu uz len preto ze kompletne stratili doveryhodnost a ceny sa budu priblizovat realnej kupychopnosti v kazdom jednom segmente. Dnes sme este stale mimo reality.
11.11.2008 / Midzi / Reagovať
takze ak to zoberiem cena je vysoka aj ked je podstatne nizsia. Osobne by som tam nekupil nic ale ked uz tak skor ako na brectanke ...Ale to len koli tomu vybaveniu. Osobne keby som mal peniaze tak cakam do polovice buduceho roka co bude.
A ohladne ceny. Neviem ci ste v nedelu pozerali Nove Byvanie na JOJ-ke. Kupovali tam byt alebo dom v Turecku. Ked som videl tie ceny tak som skoro omdlel. Hlavne z tych dvoch. Boli to luxusne apartmany na Tureckej riviere s kompletnymi sluzbami a len za 4-5 mega. A boli to rozlohy cca 150m2. No neviem kto si kupi za tu istu cenu 70m2 niekde v Ruzomberku kde je jeden kopec. Hrajme sa tu este chvilu vsetci na luxus a potom sa preberme.
Na tomto priklade je naozaj vidiet ako je to tu vsetko predrazene
11.11.2008 / ppan / Reagovať
tentoraz to bola zaujimava relacia :-) ale musis ciastocne brat do uvahy, kde sa to stavia - v horucej oblasti, nemusis ratat s kurenim, izolaciami atd, ani naklady na pracovnu silu tam nemusia byt prilis vysoke.
Aj tak by som bol pri takychto ponukach opatrny, ci to nema niekde nejaky haci, nieco, co ti zabudnu povedat...
11.11.2008 / Midzi / Reagovať
pracovna sila by som povedal ze rovnaka ako tu, mozno. Co sa tyka izolacii tak neviem lebo aj koli prehrievaniu treba izolovat. Hacik to moze mat, sak to bola len reklama na apartmany, lebo dost pochybujem o doverihodnosti kupujuceho. Ale aj tak je to polovicna cena oproti nasim. Viem ze pre nich je more akopre nas kopce a sneh, no aj tak to spracovanie sa mi viac pozdavalo. Uz len si zober kuch linku. Kde u nas mas pracovnu dosku z mramoru, 4 kupenle, dve terasy atd.
Proste je to iny luxus ako sa predava tu
11.11.2008 / sedlo / Reagovať
40%, no a co? Pre normalneho cloveka to nic neznamena, pretoze si byty nemohol dovolit ani pred zlacnenim ani po zlacneni. Takze si nemyslim, ze to bude ovplyvnovat ostatne projekty az tak vyrazne. Priklad:
Byt B4.04.27
96m2 + 6,7m2 balkon
Cena holobytu vratane DPH skoro 10melonov, cize asi 100 tisic SK/m2
K tomu si treba priratat este minimalne 1 melon za standard (podlahy, zarubne, kachlicky, linka atd.), aby bol byt obyvatelny. Tento standard je ponukany od developera za 2 melony. Cize dokopy 12 melonov za 100m2 bytu po zlaceneni. (Osobne tomu zlacneniu o 40% neverim, dobry reklamny tah) Za takuto cenu sa daju 5km dalej kupit dva byty 100m2 v novostavbe.
Chcem tym povedat, ze je to uplne ina kategoria zakaznikov, ktorych sa to tyka a tlak na ostatne projekty az taky silny nebude. Ak tak iba psychologicky, ale nie ekonomicky.
1.1.1970 / Reagovať
11.11.2008 / noblesa / Reagovať
Dobre, potom moja otazka znie, co je to za prestiz mat apartman vo vypredajovom baraku, ktory vsetci ostatni ohrdli?
11.11.2008 / stefan264 / Reagovať
Vzi sa do situacie, ked sa zacali predavat tie apartmany v roku 2006. Vtedy este nikto netusil ako to dopadne, ale ak mas na ucte 150mil nekupil by si 3i v Riverparku za 17mil? Vtedy sa to javilo ako dobra investicia.
Ja osobne tiez by som v tomto projekte nekupil ani m2.
11.11.2008 / noblesa / Reagovať
Nesuhlasim, ja som si uz v tom roku 2006 myslel ze je to s prepacenim prepalena hovadina. Ak by som mal na ucte 150mil, tak by som v tejto republike uz davno nebol, ale ok predpokladajme ze ano, ale tych 17mil by som radsej utratil za samostatnu vilu so sukromim a vyhrievanym bazenom, a nie bytovku so susedmi z kazdej strany, ktorej garaz usti do rannej mestskej zapchy na nabrezi.
Totiz to, ze je niekto bohaty, este nemusi znamenat, ze je automaticky aj padnuty na hlavu. Co sa prave potvrdilo.
13.11.2008 / foobar / Reagovať
Ano, pri 150tich mil. by kazdy rozumny clovek kupil barak v super lokalite.
Ak by som mal 5 mld. Sk, tak kludne vyhodim nejakych trapnych 30 mil za byt v RiverParku/Eurovei - ked uz nic, budem mat jeden byt kam sa mozem presunut hocikedy, ked potrebujem pracovat a mat absolutny klud od vsetkych..alebo kam rano dojdem po preflamovanej noci aby som sa v klude vyspal :))
..jednoducho vsetko je relativne, pri dostatocnom baliku by si nejaku omrvinku za taky byt mozno obetoval aj ty ;)))
Na základe Vašich individuálnych požiadaviek zostavíme pre vás najvhodnejšiu ponuku.Pre informácie o kompletnom portfóliu nehnuteľností volajte 02/20 86 88 66.
Long Stay River Park Apartments ponúkajú prenájom apartmánov s možnosťou využitia všetkého, čo moderný komplex ponúka. Luxusné bývanie už od 1260 €.
3 izb. byt už od 139 tis. EUR 4 izb. byt už od 199 tis. EUR 5 izb. byt už od 238 tis. EUR Volajte 0904 003 308 alebo píšte info@reb.sk
Milí klienti, radi Vás privítame na dni otvorených dverí projektu Jantár Jarovce každý štvrtok od 10:00. Predajca: HERRYS. Viac informácii: 02-20 86 88 66.
Potrebujete vybaviť hypotéku? Kontaktujte hypotekárnych špecialistov s dlhoročnou odbornou praxou, ktorí vám poskytnú BEZPLATNÉ poradenstvo a sprostredkovanie.
Za sprostredkovanie prenájmu kancelárskych priestorov neplatíte. Nechajte si poradiť od profesionálov. www.kancelarienaprenajom.sk
3-4 izbové skolaudované byty v projekte CASSALLE v Trnave. Akcia: 3-izbový byt 93.000 € s DPH (s parkovacím státím). Úver s úrokom 3,5% od Slovenskej sporiteľne
Reprezentatívne priestory v centre BA. Openspace 98 m2 na Zochovej. Dobrá dostupnosť, vlastný parking. Prenájom bez sprostredkovateľov.