Diskusia (28 reakcií )

  • 12.7.2012 / al0 / Reagovať

    ale ano, vsetci odstavia auta na zachytnych parkoviskach a namiesto polhodinovej cesty autom cez mesto stravia hodinu a pol prestupovanim medzi linkami MHD. Neviem ci su ti ludia z magistratu taki naivni, alebo len hlupi - MHD nebude pouzivat ziaden vodic, kym nebudu bud elektricky, alebo metro pokryvat celu Bratislavu.

    A pruhy pre viacej obsadene auta ? To je vtip - ved dnes si kazdy veselo jazdi v pruhoch urcenych LEN pre autobusy, ked to rozsiria o auta, tie pruhy mozu rovno zrusit.

    • 13.7.2012 / prasse / Reagovať

      Kto travi hodinu a pol prestupovanim medzi MHDckou? Za hodinu sa da bez problemov spravit cesta Zlate piesky - Lamac. A to pochybujem, ze vsetci z toho smeru potrebuju ist do Lamaca a pod.. Vacsina z nich chodi do Ruzinova do tych kralikarni na Galvaniho a Prievozskej.

      Skor je problem v tom, ze auto je u nas symbolom statusu, a aj keby na tych parkoviskach spravili teleport, tak chudobna slovac bude chodit aj tak autom az pred dvere kanclu. Ved predsa zarabaju "az" 2 tisicky, tak predsa nebudu jazdit ako "chudaci" (aj ked nimi v mysli zostavaju).

      • 18.7.2012 / kristieee / Reagovať

        za hodinu sa v pohode dostanes JEDNYM SPOJOM zo zlatych pieskov do lamaca? Nechapem potom preco ja, co chodim zo zlatych do zahorskej (co je iba o kusok dalej ako lamac) cestujem takmer 2 hodiny? Prosim ta prezrad mi akym spojom to chodis, aby som ho nabuduce vyuzila...
        A nech si ludia co maju auta zarabaju kolko chcu, ked si to auto kupia tak nechapem preco by mali cestovat MHD?! Pointa tvojho posledneho odstavcu mi trochu unikla

        • 18.7.2012 / prasse / Reagovať

          Ty si uplne mimo. Hystericka zenska co nevie pochopit jednoduchy text.

          a) nikto nic nepisal o jednom spoji. Zo Zlatych pieskov do Lamaca sa dostanes za 47 minut elektrickou 4 na Trnavske myto a odtial 63-kou busom. Neviem kde travis zvysnu hodinu cestovanim z Lamaca do ZB, ale to je uz tvoj problem, za ktory si mozes sama - prestahuj sa a mas pokoj. A vsak vlastne nizsie pises, ze mas auto, tak teda cestujes nim, alebo MHDckou? Info o spojoch najdes na webe.

          b) Ludia by mali cestovat viac MHD tak ako je to zvykom na zapade. Lebo potom kazdy buran, co si nasucha 2000 eur na polorozpadnute auto, si mysli, ze ma narok na vyhradeny jazdny pruh cez cele mesto. Jednoduche. Keby si vsak netrepala hluposti a nesekala formu, ze mas strasne vela penazi na auto, tak ani tie 3 eura za parkovne by ta netrapili.

          • 19.7.2012 / kristieee / Reagovať

            precitaj si prosim ta moj text exte raz pretoze mam pocit ze si si ho vobec neprecital alebo ak hej, tak len tak zbezne. V ktorej casti tam sekam formu ze mam vela penazi na auto?
            Vidim, ze si asi nikdy nebol niekde na zapade, pretoze ak by si bol tak by si si vsimol ze MHD vyzera trochu inak (nie je naplnena do prasknutia, nie je posprejovana, zaspinena, chodi ovela castejsie a pod). Skus skocit niekedy do Viedne (ak ti to tvoj financny rozpocet dovoli) a pozri si MHD. Sam uvidis ze to sa s nasim neda ani porovnat.

            • 20.7.2012 / Lukas71 / Reagovať

              Dakujeme za "sofistikovany" prispevok na tomto fore...:-)

  • 12.7.2012 / zet / Reagovať

    jasne ze jedno auto na jednu rodinu. Tak potom cezpolni alebo sedlaci budu mat zakaz parkovat v BA ? tupci nemali zastavat vsetky volne plochy a bolo by miesta dost. Zase nemaju nic lepsie darmozraci zo smeru co riesit?

    • 12.7.2012 / al0 / Reagovať

      Ale ved kludne nech stavaju, ale na kazdych 40 metrov obytnej plochy malo byt povinne postavene jedno parkovacie miesto. Nech sa s tym developer vysporiada ako chce. A ked nechce, nech nestavia.

  • 12.7.2012 / nordix1 / Reagovať

    V navrhu na regulovane parkovne v Petrzalke je aj tento bod:

    " Odporúčame zvážiť možnosť vydávania kariet za zvýšený poplatok za kartu pre:
    - vozidlo užívané na základe dohody o zverení služobného vozidla (zamestnanec) a len pre
    vozidlá prihlásené do evidencie okresu Bratislava "

    Ak toto schvalia a "zvysena cena" bude par eur, tak to nemusia nic riesit pretoze sa to cele minie ucinku a prinos bude nulovy ako pre mesto tak pre obyvatelov

    • 14.7.2012 / citatelTrendu / Reagovať

      mesto musí stáť tvrdo za opatrením - 1 auto/na rodinu/symbolický poplatok/rezidenčné parkovanie, všetky ostatné, t.j. aj auto pridelené z firmy na súkromné užívanie musí byť vysoko spoplatnený! Dokonca by "nebolo od veci" vyššími poplatkami zaťažiť všetky autá slúžiace (prihlásené) na podnikateľskú činnosť (t.j. už od 1.auta), aj tak majú naň SZČO aj SRO rôzne úľavy, odpisujú si ich,....

      Stále mi ale v navrhovanej parkovacej politike CHÝBA to najdôležitejšie-MOTIVÁCIA K VYTVORENIU VLASTNÉHO PARKOVACIEHO MIESTA! napr. ľudia bývajúci v rod. domoch, ale aj menších bytovkách by sa mali motivovať k tomu, aby parkovali vo dvoroch, príp. si tam vybudovali garáže! Určite je to lepšie, ako blokovať ulice, nehovoriac o nenormálnosti-parkovaniu na chodníkoch!!!!

      PS: dožijeme sa konečne zákazu parkovania na chodníkoch? Videli to snáď naši politici v rakúsku či Nemecku? Dokedy chceme byť "balkánska" krajina?!

      • 15.7.2012 / Brunteles / Reagovať

        a preco jedno auto na rodinu a dost a firmy tazko cvakat? si nejaky zavistlivy asocial? Ved Bratislavske firmy v Bratislave aj tvoria hodnoty. Tak preco by mali byt znevyhodnovane? Alebo SZCO...
        Myslim si, ze ludia z rodinnych domov nevytvaraju zataz pre okolite parkovanie a spravidla si parkovanie riesia sami. Nemali by naopak byt vlastnici domov nejako zvyhodneni za to ze supluju zlyhania samosprav???
        Ak ma byt system jednoduchy a prehladny, mal by byt pre Bratislavcanov. Teda tych, ktori platia dane v BA (FO) resp. ktotych dane idu pomerne pre BA (aj PO).
        V BA je dost privandrovalcov, ktorym je BA dobra na pracu ale uz nie na prihlasenie sa na trvaly pobyt. Taky nech platia...
        Na chodnikoch sa parkuje preto, lebo uz nie je kde inde. Kedze samosprava nema paky prinutit developerov stavat dostatocny pocet parkovacich ale sucasne ani developeri nemaju paky prinutit kupujucich, aby si k bytom zakupili aj primerany pocet parkovacich miest, parkuje sa tak ako sa parkuje. S Balkanom to nema nic spolocne...

        • 15.7.2012 / prasse / Reagovať

          Developeri maju paky na prinutenie kupujucich kupit si k bytu parkovacie statia. Ved niektore projekty to maju povinne. Jednou z pak je aj znizit cenu parkovacieho statia. Pochybujem, ze tych 10m2 pozemku a kusok asfaltu pred domom stoji developera 20-30 tisic EUR za vybudovanie. Ved za to pytaju cenu za m2 ako za byt v centre.

        • 16.7.2012 / citatelTrendu / Reagovať

          Brunteles-pýtam sa ťa a v Rakúsku si tiež svojho automobilového tátoša zaparkuješ na chodníku? Chdoníky sú určené pre chodcov, abnormálne je státie áut na chodníkoch, že matky s kočíkmi musia obchádzať autá parkujúce na chodníkoch, nehovoriac o invalidoch! Dúfam že sa urýchlene prijme zákon zakazujúci túto nenormálnosť a mestá začnú tvrdo postihovať parkujúce autá na chodníkoch najlepšie odťahom! Aj ja mám auto, ale veru ma nenapadne parkovať na chodníkoch, vždy idem na oficiálne parkovisko (ale je to aj tým, že v pracovné dni využívam najmä MHD). Je to o pohodlnosti, prečo by si mal každý vyvážať zadok v aute najmä v centre meste, kde je dobre dostupná MHD? Chceš ísť autom? Plať!

          • 18.7.2012 / kristieee / Reagovať

            Tak clovek si kupi auto za nemale peniaze a ma chodit MHD?? Nie je to trochu pritiahnute za vlasy? Na co by si potom kupoval auto. Ja osobne som si kupila auto hlavne kvoli tomu, aby mi cesta do roboty netrvale z jednej strany bratislavy do druhej 2 hodiny, pretoze cakat 15 minut na elektricku ktoru potrebujem a (malokedy chodi nacas a malokedy nemam problem do nej nastupit) dalsiu polhodinu cakat na bus ma fakt nebavi. Autom sa bez problemov dostanem za 30 minut v spicke! a preco by som mala byt znevyhodnovana?! Lebo sa nechcem vozit v tej spinavej a navyse drahej mhd?! Nemam nic proti ludom, ktori byvaju mimo ba, ale ludia ktori tu maju trvale bydlisko by predsa mali mat nejake vyhody, no nie?
            A co sa tyka parkovania ---- aj v Rakusku maju vela aut a neparkuju na chodnikoch, nevsimol si si ze oni tam maju vybudovane velke parkovacie domy kde mozu parkovat. Videl si nieco take napriklad v novom meste? V ruzinove? Myslim si ze 3 eura/hod za parkovanie je dost pre normalnu rodinu aby svoje auto pravidelne parkovala v niecom takom nie? A kde inde ma potom parkovat?? Uplne suhlasim s nazorom BRUNTELESA...

            • 18.7.2012 / prasse / Reagovať

              Elektricky meskavaju? Kedy si ty isla naposledy elektrickou?

              A draha MHD? :D Mas ty vobec auto? Ak ano, tak ti ho asi kupovali rodicia, lebo zjavne zabudas na amortizaciu auta - ktora je asi 4-5x tolko ako cena prejazdeneho benzinu na danej trase. Plus poistky a dalsich 20 veci. To by musela byt MHD 5x drahsia, aby bola drahsia ako ta ista cesta autom.

              • 19.7.2012 / kristieee / Reagovať

                Myslela som to uplne inak ako si zase pochopil. Radsej si zaplatim za benzin a amortizaciu akoby som si mala kupit listok na mhd a mat rano problem nastupit do elektricky. A ano, elektricky meskavaju. Nehovor mi ze take nieco sa ti nikdy nestalo.

  • 12.7.2012 / volim teda som / Reagovať

    značky BA a BL parkuju zadarmo, ostatne za poplatok...ziadne karticky ani povolenky nepotrebujeme... to je tak tazke prijat takuto "logiku"
    viem ze to nie je vseliek ale je to menej je*nute ako to co komunista ftak zlepil

    • 12.7.2012 / OliWer / Reagovať

      Súhlasím. Zn.: Firmu mám so sídlom v Bratislave, inak dochádzam do BA z okolia.
      :-)
      P.S.: Ak aj náhodou by som mal firmu so sídlom mimo BA, po prijatí tohto pravidla by som ju určite presídlil.

    • 13.7.2012 / Costes / Reagovať

      presne tak BA + BL za poplatok 20 euro rocne nech je na malovanie ciar a zvysok za love presne ako v prahe 1 hodina 80 ceskych ... niekde aj viac
      kazdopadne pokial nebudu pokutovat a odtahovat ine znacky ako BA a BL pod nasim domom minie sa to aj tak ucinku ...

  • 13.7.2012 / Costes / Reagovať

    este ma napadlo k vete: Podľa M. Ftáčnika bude návrh parkovania jednotný pre celé mesto.? to uz sa vysporiadali z BSP Park a.s. ?? to asi tazko u nas veselo osadzaju stlpiky a prenajimaju ...

  • 13.7.2012 / pablissimo / Reagovať

    Pokial bude parkovanie pre rezidentov lacne a ostatnych velmi drahe, problem sa vyriesi len ciastocne. Systematickym riesenim je mastna platba za "parkovaciu kartu" pre vsetkych, ludi treba motivovat aby parking riesili uz pri kupe/prenajme bytu, vytvarali tlak na trh a trh samotny, aby sa zamysleli kolko aut chcu mat v rodine a nad vyuzivanim MHD. Ludia maju mylnu predstavu ze za parkovanie na verejnom nemusia platit, a ze trvale bydlisko im dava uzivacie prace na chodniky v 10km okoli.

    • 14.7.2012 / ulicnik24 / Reagovať

      suhlasim ak sa zacnu vyberat poplatky za chodniky, tie tiez stali peniaze

      • 16.7.2012 / jh206 / Reagovať

        Pokiaľ sa rozhodneš trvalo zabrať cca 10 m2 chodníku tak, že naň zložíš svoj majetok, tak samozrejme, že máš za to zaplatiť. Väčšinou však po chodníku prejdeš a a po pár sekundách môže na rovnaký účel slúžiť chodník iným. Drvivá väčšina áut v mestách výraznú časť dňa však len niekde parkuje a trvalo tak zaberá verejné priestranstvo, momentálne zadarmo. Odloženie súkromného auta vonku na ulici nie je nikde a nijako spoplatnené (okrem Starého Mesta - zóna BPS).

  • 14.7.2012 / lacko5539 / Reagovať

    platit by mali len CP-ckari z vychodu, celkovo by som ich odtialto vykazal, nestaci ze nam beru pracovne prilezitosti?nech tahaju domov na dedinu na vychod do azie tam kam patria

    • 16.7.2012 / pablissimo / Reagovať

      je pochopitelne ze si frustrovany z vlastneho neuspechu, za ten si ale mozes len a len sam, ale aspon sa mas na koho vyhovorit, este si buchni do stola a natri si ten spaleny krk :)

      • 17.7.2012 / Costes / Reagovať

        uz ta vidim ako sa ti paci ked by som ti cely den stal pred tvojim domom v ruzomberku od 7:30 - 18:30 a ty ked prides z prace nemas kde zaparkovat ... a zaroven ti mesto RK neumozni si komercne kupit parkovacie miesto
        to je pointa ...

  • 17.7.2012 / pablissimo / Reagovať

    Odporucam pozriet kataster, aby si zistil na co mas uzivacie pravo a na co mas rovnake uzivacie pravo ako CP. Ja osobne som otazku parkovania riesil uz pri kupe bytu, vlastnim 2 garazove statia. Ale to je take slovenske, riesit parkovanie az po kupe domu/bytu. Pokial moznost nemas kupit, je mi to luto, ale CP za tvoju zlu kupu nemozu.

  • 17.7.2012 / Lukas71 / Reagovať

    Tak sa s tym zmier, ze cpl bude v Bratislave odteraz platit za to ze parkuje svoj second hand na parcele, ktora patri mestu. To je take slovenske, ze si cpl.

Realitná inzercia Pridať inzerát
Nové! Panorama City - byty od 88.711 € s DPH

Nové! Panorama City - byty od 88.711 € s DPH

Kupujte len teraz za neuveriteľné ceny svoje bývanie v centre mesta pri SND/EUROVEA. Dohodnite si obhliadku kedykoľvek vrátane víkendov na t.č.- 0948 730 888!

HERRYS- Rodinný dom, Muránska, Devín-BA

HERRYS- Rodinný dom, Muránska, Devín-BA

Ponúkame na predaj pekný slnečný rodinný dom priamo pod Devínskym hradom. Dom prešiel kompletnou rekonštrukciou. Cena nehnuteľnosti 213.000 eur.

Bytový dom Panoráma - Staré Grunty

Bytový dom Panoráma - Staré Grunty

Bývajte na slnečnom svahu s výhľadom, v tichej, zelenej lokalite a len 8 minút od centra Bratislavy. Byty od developera s tradíciou - 1.000 bytov za 10 rokov.

Reality, nehnuteľnosti, byty, domy, pozemky

Reality, nehnuteľnosti, byty, domy, pozemky

Reality široká ponuka všetkých druhov a kategórií. Byty, domy, pozemky, novostavby, nebytové priestory, komerčné objekty, chaty, garáže.

Chceli by ste znížiť splátky hypotéky?

Chceli by ste znížiť splátky hypotéky?

Hypocentrum vám bezplatne poradí, kde získať pre vás tú najvýhodnejšiu hypotéku a vybaví celý prenos hypotéky za vás.

Realitné ponuky 4 izb. byty nBazar.sk

Realitné ponuky 4 izb. byty nBazar.sk

Realitné ponuky 1 izb. byty celé Slovensko. Behom pár sekúnd môžete vložiť zadarmo vlastný realitný inzerát.

SVIEŽE JARNÉ CENY 3 izbového bytu

SVIEŽE JARNÉ CENY 3 izbového bytu

Kvalitná novostavba 3 izbových bytov v Bernolákove s vlastným kúrením, výborne dispozične riešená, s predzáhradkami alebo terasami v cenách už od 89.900 €

BÝVAŤ V RAČI SA MI PÁČI !

BÝVAŤ V RAČI SA MI PÁČI !

Novostavba dvoch bytových domov na Kadnárovej ul. v Rači. 88 kvalitne dispozične riešených bytov. Využite uvádzací bonus!

Realitné kategórie