Diskusia

Diskusia (43 reakcií )

  • 22.11.2011 / lebowski22 / Reagovať

    no to zas bude kecov ako chury predstavuje zbozne zelania alebo prihrieva si polievocku. problem je ze vacsina diskutujucich nema ani len vzdialenu predstavu co to je mat 300 tisic na ucte, a teda absolutne nedokaze pochopit dovody kupy bytu z dovodov ktore su v texte spomenute.

    .
    obava o prachy je plne legitimna, to ze euro brutalne zdevalvuje nieje ziadne scifi, poslednych 30 rokov sa to v civilizovanych krajinach sveta stalo vela krat, a to nikdy nebola kriza aka je dnes.

    zlato a podobne pakoviny su skor pre naivnych, moze a nemusi to vyjst. zlato je svojou podstatou rovnaky virtual ako peniaze. prachy treba vrazit do niecoho co bude treba vzdy. a ludska bytost byvat potrebuje a vzdy bude, nezavisle na tom aka bude hodnota zlata alebo penazi.

    • Re:

      23.11.2011 / martin33 / Reagovať

      Voci comu zdevalvuje euro ?
      Ak voci dolaru, tak zdevalvuju aj ceny nehnutelnosti. Ak voci komoditam, tak ano, na vystavbu novych nehnutelnosti su niektore komodity potrebne ( cement, kovy, ...) teda ciastocne to peniaze ochrani. Netreba ale zabudat na fakt, ze nehnutelnost je extremne nelikvidny majetok a hlavne je NEHNUTELNY, teda napriklad pri zmene politickej situacie (znarodnenie, totalitny rezim, vojna...) alebo pri prirodnej katastrofe je investicia prakticky na 100% stratena. Takisto demograficke statistiky (ovplyvnujuce buduci dopyt po nehnutelnostiach) nie su pre kupu nehnutelnosti velmi priaznive.

      Ano, pamatam si zaciatok 90. rokov, ked si jeden kamarat kupoval za asi 6 mesacny prijem videokameru (aj ked ju nepotreboval) a argumentoval to devalvaciou. Dnes samozrejme vie, ze neskutocne prerobil.
      Preto sa zahram na proroka a budem parafrazovat autora:
      "Dnes sú ľudia vyspelejší a zrejme nebudú peniaze míňať za nehnuteľnosti, po ktorých už nie je „bublinovy“ hlad."

      • Re: Re:

        23.11.2011 / lebowski22 / Reagovať

        .

        keby si ten tvoj socialisticky kamarat v tom devedesiatom roku kupil namiesto videokamery byt, tak dnes mu zavidis. o com to chlape tocis? to fakt porovnavas kupu bytu s kupou eletroniky???

        • Re: Re: Re:

          23.11.2011 / martin33 / Reagovať

          Cital si vobec ten clanok o ktorom diskutujes ?
          "Už som podobnú situáciu zažil. Boli 90-te roky a ľudia v očakávaní devalvácie kupovali takmer všetko. Vtedy som pracoval v oblasti spotrebnej elektroniky a naše predaje doslova trhali rekordy. "

          Ano v 90. rokoch vsetci kupovali spotrebnu elektroniku a bolo treba kupovat byty, dnes by vsetci chceli kupovat byty a bolo by treba kupovat.....(fakt neviem co, nie som Warren Buffet, ale nehnutelnosti to pravdepodobne nebudu). Predpokladam, ze vyrok "minule vynosy nie su zarukou tych buducich" ti je znamy.

        • Re: Re: Re:

          23.11.2011 / martin33 / Reagovať

          P.S: Byt uz mam davno kupeny a hypoteku splatenu, takze naozaj nikomu zavidiet nepotrebujem.

  • Súhlasím

    22.11.2011 / AFI / Reagovať

    Akurát hodnota bytu tiež nie je zase až taká stabilná velična. Keď už, investovať do poľnohospodárskej pôdoy, lesov alebo pozemkov.

  • ako napisal AFI

    22.11.2011 / mircik / Reagovať

    dnes je myslim kazdemu jasne, ze Euro nam bud povie o chvilu papa alebo v najblizsich niekolkych rokoch strati cca 1/3 svojej dnesnej hodnoty.

    to ale neznamena, ze by bola kupa rezidencnej nehnutelnosti v BA nejaka uzasna ochrana vlozenych prostriedkov. Ani v najmensom.. Ked to zacne vsetko hucat do kybla, je uplne jedno, ci mam na ucte virtualne prachy, v trezore bezcenne papiere, ktore sa kedysi volali akcie, predrazene zlato alebo byt, ktoreho hodnota je len hypoteticka a priamo viazana na situaciu v danej krajine / regione.

    ked nehnutelnosti, tak jedine take, ktore dokazu nasytit a produkovat zisk v lubovolnej dobe.. Polnohospodarska poda, luky, pasienky, pre odvaznejsich aj stavebne pozemky.

    • Re: ako napisal AFI

      23.11.2011 / xxxx666 / Reagovať

      v tom byte môžeš bývať prípadne ho prenajímať, a získať výnos podobný a relevantný v každej dobe. tie ostatné veci čo spomínaš sú menej likvidné a náročné na vyprodukovanie zisku. Ten stavebný pozemok možno ale tiež sú pekne predražené.

      • Re: Re: ako napisal AFI

        23.11.2011 / mircik / Reagovať

        tu sa ale predsa nebavime o nejakom produkovani zisku - clanok bol o uchovani hodnoty penazi zakupenim nehnutelnosti.. Produkovat zisk nad inflaciu v najblizsich rokoch bude v lepsom pripade umenie, skor sa vsak jedna o utopiu..

        a prenajom? Vela majitelov kvalitne zrekonstruovanych nehnutelnosti ich radsej drzi volne - vybyvany byt je pri predaji top nehnutelnosti vazny handicap a rekonstruovat kazdy treti rok sa ozaj nechce kazdemu. Zvysok moze prenajimat - za rovnake ceny ako pred piatimi rokmi, pricom energii a spravy neustale rastu a vlada sa snazi prenajimatelkov zdrat z koze roznymi danami a "odvodmi".

        stavebne pozemky suhlasim - napisal som, pre odvaznejsich.

  • a čo s tými poliami/lesmi?

    22.11.2011 / ivansk / Reagovať

    nakúpiš za tristo tisíc polia lesy lúky a čo dalej? motyku a obrábať? ved dnes musíš ísť prosiť do družstva aby to zobrali na prenájom a obhospodarovali aj zadarmo, za pár sto tisíc čo je cena bytu v BA kúpiš poľno pôdy za celý chotár a čo s ňou? ladom to nechať nemôžeš, lebo pokuty, takže?

    • Re: a čo s tými poliami/lesmi?

      22.11.2011 / ulicnik24 / Reagovať

      ale mozes to nechat ladom, len nedostanes dotacie, inak staci kosit a mozes aj zarabat keby si velmi chcel. Problemom je skor kupit tu podu, aj ked sa vsetci stazuju ako malo druzstva platia, aj tak to nepredaju. Este sa musi jedna generacia vymenit aby uz ludia pochopili ze drzat to len aby mali dobry pocit ze maju vlastnu podu im je nanic. Novsia generacia uz je nahnuta myslienke predat podu ale vdaka nasmu systemu dedicstva je obycajne problem ze sa tam najde daka osoba s pomedzi XY vlastnikov pozemku ktora to proste nepreda.

      • Re: Re: a čo s tými poliami/lesmi?

        22.11.2011 / AFI / Reagovať

        S poliami a lesmi toľko, že tých už nkdy nebude viac a ľudia budú jesť vždy. Kým bývať môžeš aj v jaskyni alebo v stane, chlieb a zemiaky budeme jesť stále.

  • ludia su blazni rocne

    22.11.2011 / Frayer / Reagovať

    kupou nehnutelnosti sa neuchrania pred inflaciou,
    ceny stale klesaju udajne cca 5% rocne
    reality.etrend.sk
    inflacia je okolo 3%
    to je cista strata cca 8%,
    ceny zavisia hlavne a hlavne od hypotek na trhu nie je tolko ludi s hotovostou aby tvorili obrat teda rast.
    banky mozu mat problemy v buducnosti s rezervami (teda moznostou poskytovat uvery)
    vid.
    ekonomika.sme.sk
    cize zelene cisla v realitach len tak rychlo podla mna nebudu...

    • Re: ludia su blazni rocne

      22.11.2011 / Lukas71 / Reagovať

      "Klesli" pretoze obycajni ludia uz rozmyslaju racionalnejsie a porovnavaju rozdiely, kupuju nekvalitu - stary panelak, vedia o tom a chcu to "lacno". Ked teraz zacinaju v Bratislave nove projekty - kvalitne od cca 2000 E asi tazko bude tato cena niekedy nizsia, ked cena prace, energii a materialu bude rast o 3% ako pises.

      • Re: Re: ludia su blazni rocne

        22.11.2011 / Frayer / Reagovať

        vyrobne naklady nepresahuju 1500eur/m2
        ani z cias prestrelnych pozemkov.

  • kúpiť nehnuteľnosť - kde na to však vziať..?

    22.11.2011 / posoniensis / Reagovať

    naše realitky si zbožne myslia, že tu sa preháňa nespočetne veľa milionárov, ktorí sa trasú o svoje statočne zarobené peniaze a nič iné ich nenapadne ako investovať ich do zaprdených nehnuteľností v zaprdenej krajine... a čo tak radšej investovať mimo tohto prdinca? Ešte mi tam chýba odpoveď na otázku ako vysvetliť počínanie ľúdí, ktorí tie nehnuteľnosti predávajú a menia za už teraz odsúdenú a podľa "expertov" za pár rokov o 30% zdevalvovanú menu (to hovorili aj česi, že až sa rozdelíme, tak pomaly na druhý deň bude čkk a skk v pomere 1:3)... Prečo sa tí zbavujú nehnuteľností, ak to je jediný prístav v rozbúrenom mori finančnej krízy? Kúpia si za to ďalšie nehnuteľnosti? Je ich toľko v ponuke? No, máme síce napr. v BA cca 3000 voľných nových bytov - ktorý blázon by teraz kupoval tie nekvalitné projekty za predraženú cenu, keď podľa expertov to bude o 5 rokov o 20-30% lacnejšie? Nebude, lebo inflácia? Samé kecy, rádoby kekonómov... Vážení, o chvílu pôjde o život, nie o nehnuteľnosti, tie budú už len chátrať a strácať na cene. Temnou budúcnosťou je Cesta...

    • Re: kúpiť nehnuteľnosť - kde na to však vziať..?

      22.11.2011 / AFI / Reagovať

      Súhlasím. Za cca 200k USD sa dá kúpiť občianstvo niekoľkých miništátikov v Karibiku a za ďalších 200k USD sa tam dá kúpiť nehnuteľnosť (ranč). Takže cca za 300k EUR mám kvalitný život mimo prdinca, kokosové orechy nad hlavou a more na dohľad. V hlavnej dedine prdinca chce odo mňa nejaký Cubicon za krtinec 61 m2 cca 200k EUR. A to je len jeden príklad, ako naložiť s peniazmi mimo prdinca.

      • Re: Re: kúpiť nehnuteľnosť - kde na to však vziať..?

        23.11.2011 / xxxx666 / Reagovať

        na východe si kúpiš celú osadu za 200K ani do karibiku nemusíš:-)

        • Re: Re: Re: kúpiť nehnuteľnosť - kde na to však vziať..?

          2.12.2011 / .Michal / Reagovať

          aj s ciernymi oveckami. Len tie sa nedaju dojit, ale zase vedia drevo zbierat ;-)

  • dalsim klincekom do rakvy realit

    22.11.2011 / Frayer / Reagovať

    je fakt, ze urokova sadzba je na minime za poslednych 300r.
    Aka je odpoved na otazku: Co sa moze asi tak stat ak urokove sadzby poskocia nahor (v ramci boji proti inflacii)?
    Odpoved je jasna, predrazi sa splacanie hypotek... Teda sa obmedzi mnozstvo penazi v nehnutelnostiach (akychkolvek).

  • bláboly

    22.11.2011 / Reagovať

    Ďalší pokus žurnalistov vytvárať dojem potreby míňania peňazí - už je toho toľko, že to má opačný efekt, ale chvalabohu

  • názor

    23.11.2011 / Reagovať

    nebude sa toto viac blížiť k pravde:

    byvanie.pravda.sk

  • Realita je uplne odlisna

    23.11.2011 / towdya / Reagovať

    Z pohladu cloveka ktory pracuje vo Wealth Managemente, ludia ktori skutocne maju prebytocnu hotovost velmi zriedka investuju do nehnutelnosti najma v sucasnom obdobi. Vacsina ma tendenciu drzat hotovost a to v Nemecku kde by nova Deutsche Mark znamenala vyrazne zhodnotenie proti sucasnemu kurzu Eura. V ramci komodit najvyssia popularita patri diamantom no tzv. brent crude oil je tiez celkom zaujimavy pre ludi, ktori skutocne maju prebytocnu nepotrebnu hotovost.

    'Novy typ kupujich' je skor neznalost ludi s hotovostou ako sa chranit pred rizikom a slepa viera v ochranu svojich uspor investovanim do nehnutelnosti.

    • Re: Realita je uplne odlisna

      23.11.2011 / lebowski22 / Reagovať

      .

      kurna to uz tak sa dnes volaju agenti s teplou vodou, lestici kluciek a zivotkari? "wealth management"???

      zitam.

      • Re: Re: Realita je uplne odlisna

        23.11.2011 / towdya / Reagovať

        Vravite, ze ak sa neviete konstruktivne zapojit do diskusie tak pouzivate invektivy? Skoda, ze tato diskusia nie je limitovana ludom s aspon priemernym IQ. Moj komentar mal za ciel poskytnut vysvetlenie spravania tzv. novych kupujucich a poskytnut realny pohlad na spravanie ludi s prebytocnou hotovostou. Ale to uz je asi mimo Vasich moznosti chapania.

        Skuste si najst na google termin ''wealth management'' mozno budete mudrejsi;o)

        • Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

          23.11.2011 / ulicnik24 / Reagovať

          to popis toho co znamena wealth management tam asi najde ale ta tvoja teoria je ako by som to jemne nazval, prinajmensom divna.
          Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

          • Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

            23.11.2011 / EWcub / Reagovať

            ono stačí iba troška fantázie/predstavivosti:

            - keď grékov konečne vykopú z Eurozóny, tak ich vlastná mena začne prudko devalvovať
            - keď nemci prejdú z eura na vlastnú menu, tak tá ich nová mena začne prudko revalvovať (netvrdím, že rovnakým tempom ako v prvom prípade...)

            nevravím ani, že obe alternatívy skutočne nastanú - ale tá prvá takmer s určitosťou...

            • Re: Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

              24.11.2011 / ulicnik24 / Reagovať

              bude zakazane vymenit si eura za tie nove marky?

              • Re: Re: Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

                25.11.2011 / towdya / Reagovať

                Nevidim ziadne dovody na limitaciu FX konverzii v pripade rozpadu EMU. Ak nastane tento scenar tak pravdepodobne dojde aj k navratu povodnych EU mien, co sa nasledne odrazi v konverznych kurzoch. V dosledku zaniku Eura, prebytocna hotovost na ucte v SK banke bude automaticky konvertovana do novych slovenskych korun, cize obycajny clovek nebude mat sancu vymenit stare eura za nove marky.Toho sa boja ludia s prebytocnou hotovostou preto ju hromadne presuvaju do Nemecka, menia EURa za ine meny, resp. kupuju komodity.

                • Re: Re: Re: Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

                  27.11.2011 / ulicnik24 / Reagovať

                  snad neveris tomu ze toot sa stane z vecera do rana

                  • Re: Re: Re: Re: Kedy bola naposledy taka mena penazi ktora bola vyhodna pre ludi?

                    28.11.2011 / towdya / Reagovať

                    Je to iba jeden z moznych scenarov, ktory u mna ma asi 10% pravdepodobnost. Inymi slovami pravdepodobne nenastane nielen pre casovu narocnost, ale aj pre naklady s tym spojene. V mojom obore clovek pracuje s x moznymi scenarmi, pripise im urcitu pravdepodobnost,pouzije regression modelling a na konci ma vystup na zaklade ktoreho formuje investicnu strategiu.

          • Re: Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

            24.11.2011 / towdya / Reagovať

            Pan EWcub v podstate vysvetlil dovody preco sa peniaze presuvaju do Nemecka. Dufam, ze je to zrozumitelne. Ohladom druhej otazky, myslim ze je zle postavena. Skor by mala zniet preco obycajny clovek na zmene mien/penazi takmer vzdy strati. Odpoved je uplne trivialna, nema dostatok informacii na to aby mohol urobit racionalne rozhodnutie, ktore by ochranilo jeho volne financne prostriedky.

            • Re: Re: Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

              24.11.2011 / lebowski22 / Reagovať

              .

              to je neuveitelne naivna predstava a ak za taketo rady v ramci tvojho wealth managementu niekto plati, tak su to rady za vsetky drobne. doslova.

              .
              scenar vystupenia nemecka z eurozony je asi tak pravdepodobny ako vstupenie ruska do nej. nemcov, bytostne zavislych na exporte by prechod na marku a jej nasledne zhodnotenie absolutne znicil, najma ak by mali byt obkoleseni zbedacenym zvyskom europy.

              toto su absolutne tak prihorete myslienky a scenare, ze zasnem ze si sa schopny davanim takychto rad zivit.

              • chlape, kde Ty berieš tú bohorovnú aroganciu

                25.11.2011 / EWcub / Reagovať

                všetkých zosmiešňovať, hlavne keď z Teba samotného vypadávajú myšlienky jak z chlpatej deky ? :)

                • Re: chlape, kde Ty berieš tú bohorovnú aroganciu

                  25.11.2011 / towdya / Reagovať

                  Ako ja vravim pred bohom sme si vsetci rovni bez ohladu na to ci sme bohati alebo chudobni. Co sa tyka pana lebowskeho, on len musi pochopit, ze svojimi prispevkami zosmiesnuje sam seba. No v jeho pripade je to asi nemozne;o)

              • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

                25.11.2011 / towdya / Reagovať

                Pan lebowski22 potrebujete pomoct s citanim a chapanim? Mam volnu chvilu tak teda pomozem. Moj prispevok sa zaobera dovodom preco sa presuva prebytocna hotovost do Nemecka a zaroven vysvetluje logiku ludi, ktori dane prevody robia. Tento prispevok doplna pan EWcub. Scenar vystupenia Nemecka z EU sa spomina iba vo Vasom prispevku a suhlasim s Vami je to ''prihoreta myslienka''. Skuste si na google vyhladat aj slova ako retorika a argumentacna logika. Mozno sa Vam niekedy podari napisat aj nieco argumentacne spravne a k teme diskusie.

                • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

                  2.12.2011 / .Michal / Reagovať

                  akoze lebowskeho v diskusiach nemusim, lebo mi pride dost arogantny, ale dnes sa bavim.

                  Prvy, kto tu ten nezmysel vystupu DE z EMU naznacil ste boli vy hned na zaciatku s Deutsche Mark.

                  Ale teda ak tuto osocujete lebowskeho, ze ten nezmysel vystupu DE z EMU vymyslel on, tak teda asi mam problemy s chapanim vasho tvrdenia, ze "ti mudri" presuvaju prachy do DE pre pripad detsche mark.
                  Nezmysel vsak?

                  Asi si teda kupim nejaku zivotnu poistku, alebo zarucenu investiciu do strategickeho fondu so skvelou historiou. Nepredate? ;-)

                  • Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Realita je uplne odlisna

                    5.12.2011 / towdya / Reagovať

                    Mozem pomoct s chapanim aj Vam;o)Nerad sa opakujem, ale dnes urobim vynimku;o) Ja som len vysvetlil dovod kam sa presuva prebytocna hotovost a preco. V mojich predchadzajucich prispevkoch mimo reakcie na ten posledny od pana Lebowskeho nevyjadrujem svoj nazor na vystup Nemecka z EU. Citujte ma ak sa mylim inak odporucam rovnaky topic - argumentacna logika.

      • Wealth Management robia napríklad aj

        23.11.2011 / EWcub / Reagovať

        takí Rotschildovci - ale niektorým to je úplne zbytočné vysvetľovať... :)

  • Agent s teplou vodou

    23.11.2011 / andrewcar / Reagovať

    Jediny AGENT S TEPLOU VODOU na tomto fore je Jano Hrcka alias lebowski22 !!

  • tí čo sa boja o euro... :):):)

    23.11.2011 / EWcub / Reagovať

    ...si kúpia (resp. môžu kúpiť) napr. dolár, striebro a zlato, alebo môžu trebárs šortovať akcie - snáď nebudú až takí blbí, aby kupovali niečo, čo bude mať celkom logicky obdobný cenový vývoj ako v prvej vlne krízy (a to teraz bez ohľadu na to, či pokles bude rádovo väčší, alebo menší ako v tej prvej vlne..).

  • Zaklad je diverzifikacia

    27.11.2011 / mba / Reagovať

    Urcite je potrebna hotovost, dobre su nehnutelnosti, drahe kovy, potraviny, energonosice. Do CP by som dnes neinvestoval. Hotovost a drahe kovy su dolezite pre jednoduchy presun hodnoty, potraviny a energonosice, eventualne poln. poda (ak viete pestovat a strielat zo zbrane) v pripade najhorsieho, vacsie peniaze je dobre dat aj do kvalitnych nehnutelnosti: centralnych bytov a pozemkov.

  • Ten typ je tu stále

    20.2.2012 / Everesť´ák / Reagovať

    len sa prebúdza v určitej fáze vývoja trhu. Je prirodzené, že v čase neistoty na finančných trhoch sa ľudia rozhodujú investovať svoju hotovosť do realít. Ak si dlhodobo sledujete ekonomický vývoj, stav bankového sektora a porovnávate si typy predajov, tak zistíte, že až taký nový typ kupujúcich to nie je.

Realitná PPC inzercia - ako na to?
SLNEČNICE - NEPREMEŠKAJTE AKCIOVÚ PONUKU!

SLNEČNICE - NEPREMEŠKAJTE AKCIOVÚ PONUKU!

Jedinečná ponuka nových bytov v projekte SLNEČNICE! Využite akciové ceny:1kk od 57.201 EUR, 2kk od 82.984 EUR, 3kk od 130.207 EUR! PREDAJCA: 02/20 86 88 66

Hľadáte si nový domov?

Hľadáte si nový domov?

1 - 5 izbové byty s predzáhradkami alebo terasami v Bratislave • 30 – 140 m2 • zelené strechy • podzemné parkovanie • uzavreté zóny oddychu • SKOLAUDOVANÉ!

Hľadáte si nový domov?

Hľadáte si nový domov?

Nová obytná zóna Pod vŕškami ponúka byty s terasami alebo predzáhradkami, stavebné pozemky na individuálnu výstavbu v Bratislave. SKOLAUDOVANÉ!

Na jednom mieste - v parku aj mesTTe

Na jednom mieste - v parku aj mesTTe

Arboria Park – moderný rezidenčný komplex v Trnave. Nová filozofia bývania, ktorá spĺňa vysoké kritéria kvality za najlepšie ceny. Park o rozlohe 30.000 m2.

Hypotéka za najnižší úrok aj bez poplatkov

Hypotéka za najnižší úrok aj bez poplatkov

Potrebujete vybaviť hypotéku? Kontaktujte hypotekárnych špecialistov s dlhoročnou odbornou praxou, ktorí vám poskytnú BEZPLATNÉ poradenstvo a sprostredkovanie.

Hypotéka za najnižší úrok aj bez poplatkov

Hypotéka za najnižší úrok aj bez poplatkov

Potrebujete vybaviť hypotéku? Kontaktujte hypotekárnych špecialistov s dlhoročnou odbornou praxou, ktorí vám poskytnú BEZPLATNÉ poradenstvo a sprostredkovanie.

Chcete si vybudovať vlastný realitný biznis?

Chcete si vybudovať vlastný realitný biznis?

Návody a praxou overené postupy. Vzory zmlúv a formulárov. Know-how, ktoré si realitné kancelárie chránia. KURZ OBCHODOVANIE S NEHNUTEĽNOSŤAMI (aj diaľkovo).

VINOHRADIS - využite nové super ceny !

VINOHRADIS - využite nové super ceny !

3 izb. byt už od 139 tis. EUR 4 izb. byt už od 199 tis. EUR 5 izb. byt už od 238 tis. EUR Volajte 0904 003 308 alebo píšte info@reb.sk

EXTRA REALITY

Tagy:

Blog Richarda Churého

Realitné kategórie