Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Cresco vlani predalo v Slnečniciach 565 bytov

16.02.2018, 11:00 | tv | © 2018 News and Media Holding

Cresco Group, najväčší rezidenčný developer na Slovensku, hodnotí minulý rok. Oproti vlastným prognózam sa mu podarilo predať viac bytov, ako očakával. V tomto roku predpokladá pokojnejšiu situáciu na trhu.

  • Tlačiť
  • 9

Kľúčovým projektom developera sú Slnečnice, ktoré vyrastajú na južnom okraji Petržalky. „Naším plánom bolo predať 550 bytov, nakoniec ľudia mali záujem až o 565, a to stabilne počas celého roka. Okrem toho sme v novej štvrti otvorili časť nákupného centra Slnečnice Market, ktoré slúži nielen obyvateľom Slnečníc, ale celej Bratislavy a okolia,“ hovorí Michal Pauer, riaditeľ predaja Cresco Group.

V príprave nová súťaž

Podľa jeho slov boli vyhľadávané najmä dvojizbové byty. Už vlani sa sprísnili podmienky pri udeľovaní hypoték, táto zmena by sa mala výraznejšie premietnuť do štatistík aj tento rok. „V strednom segmente, do ktorého patria aj Slnečnice, očakávame v tomto roku stabilnú situáciu. Neočakávame už také výrazné tempo rastu cien ako v roku 2017, skôr ich stabilizáciu,“ hodnotí M. Pauer.

Neprehliadnite

Aktuálne je v Slnečniciach voľných 190 bytov v zóne Viladomy, 443 bytov v zóne Mesto. Aj v tomto roku sa chce developer sústrediť na petržalský projekt. „Našou prioritou je opäť rozvíjanie projektu Slnečnice a podporovanie komunitného života v tejto novej mestskej štvrti. V procese je aj nová architektonická súťaž na ďalšie fázy projektu,“ naznačuje Ján Krnáč, výkonný riaditeľ Cresco Group.

Trch pred otvorením

Tento rok chce developer urobiť ďalší krok k realizácii projektu nadväzujúceho na River Park, na ktorý chce získať územné rozhodnutie. „V roku 2018 chceme pokračovať aj naďalej v hľadaní nových príležitostí na Slovensku aj v Česku. V Prahe sme už rozbehli tri veľké projekty,“ konštatuje J. Krnáč.

Ešte v prvom štvrťroku tohto roka pribudne v nákupnom centre Slnečnice Market aj tržnica s názvom Trch. Koncept podobný bratislavskému Fresh Marketu ponúkne 30 prevádzok, v ktorých budú okrem slovenských farmárov zastúpené aj gastroprevádzky.

  • Tlačiť
  • 9

Tagy Cresco, Cresco Group, Slnečnice