Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dokončenie projektu Pri mýte brzdia povolenia, Penta sa do tretej etapy púšťa nanovo

12.11.2019 | pol

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

12.11.2019 | Staromestsky bonvian

Taze uz netreba parkovisko pan Vallo?

12.11.2019 | dubovam

Vallo jasne povedal, ze sa budu stanovovat ma-xi-mal-ne, nie mi-ni-mal-ne pocty parkovacich miest ako na vyspelom Zapade. Tzn. ze namiesto toho aby si musel postavit nejake penzum parkingu budes prosit aby ti nejaky parking povolili, aby ludi mohol napchat do dobytc...prepytujem elektriciek ;)
Takze sup sup kupit casenku, kym su!

12.11.2019 | Raperko

Lol, cize to co je na vyspelom Zapade je vlastne zle hej? :D Ale tie platy co tam maju by ste chceli, co? :D

12.11.2019 | Staromestsky bonvian

Najprv by sme chceli fungujucu MHD.
Dnes autobusy pri BC APOLLO vo svojom slavnom pruhu zapchali vyjazd z plynarenskej alebo ako sa ta kratka ulicka medzi apollom co pada a nepada vola.
Takze prosim pan Vallo naucte svojich vodicov respektovat zakony a vyhlasky, pretoze kym preslo JEDNO auto bola 3x zelena. A zapchate cele mlynske nivy.

13.11.2019 | mudr.lant

a bude horsie...
Zaujímalo by ma ma, ako rieši TEAM VALLO rozpor medzi možnosťami UPN a požiadavkami noriem na počty parkovacích miest.
Ak mi UPN povoľuje nejaké počty bytov a na základe toho vypočítam počet parkovacích miest (podľa normy) a TEVA povie, že chce menej PM, musím zmenšiť počet bytov?