Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nuppu: Žltá ľalia už rozkvitla, Prievoz sa rozšíri o nové sídlisko

14.06.2018 | Daniel Suchý

Diskusia (14 reakcií) Pravidlá diskusie

14.06.2018 | ppan2

no, uvidime, ako to bude s dopravou, ani nie teraz, ale neskor, ked budu pribudat dalsie domy - lebo auta odtialto von sa mozu tlacit len cez Bajkalsku, MIerovu ci Prievozsku, a ani jedna z nich nie je nafukovacia

alebo sa bud prehanat starym Prievozom po bocnych ulickach, kde si mnohi ani len nevsimli, ze je to od nedavna zona 30 a nie zona 70, ako tam niektori frcia

14.06.2018 | gejza77

Pokiaľ viem, developer v súčinnosti s Magistrátom zabezpečuje kompletnú rekonštrukciu križovatky Hraničná-Mierová, vybuduje sa trolejové vedenie až do nového sídliska a DPB a.s. tam plánuje trolejbusovú linku, pričom v pešej dostupnosti je aj zastávka Prístavný most. Takže doprava je vyriešená. .... a primitívi, ktorým auto prirástlo k zadku môžu skysnúť v zápchach.

15.06.2018 | ppan2

vdaka za zaujimave info o trolejbuse, ale som zvedavy na realizaciu. Ano, krizovatka sa uz masivne buduje, ale tak ci tak vytvara zlozity uzol, snad nie gordicky. Ak zostane bez svetelnej signalizacie, je tam narocny prechod na Gagarinovu/Prievozsku cez casto plne dva protismerne pruhy, spestrene pechadzajucimi chodcami. Ak tam budu semafory, bude otazka, ako ich zladia s nadvazujucou krizovatkou, ktora je len o kusok dalej. A co sa tyka zapch, v tych skyne v BA aj MHD, co je vidiet denne na Mierovej aj Gagarinovej.

Zostanem v pozicii neveriaci Tomas, ale teda s jemnym nadychom opatrneho optimistu. :-)

15.06.2018 | Valec57

Odkiaľ pochádza informácia o budovaní trolejového vedenia? Stavba trolejbusovej trate (hoc jej prínos nespochybňujem) by bola v rozpore s územným plánom.

Pokiaľ viem, prebudováva sa len križovatka a posúva zastávka na Mierovej, ktorá bola tesne za ňou (teraz bude tesne pred ňou). Takýmto riešením MHD by sa predsa developer rád pochválil.

16.06.2018 | gejza77

informácia pochádza priamo z DPB a.s.

15.06.2018 | Daniel Suchý

Preveroval som trolejbus, v minulosti sa to riešilo, ale pravdepodobne to nie je aktuálne, nie je tam priestor na obratisko, ani investor nemá žiadne informácie, že by sa chystalo trolejové vedenie k Nuppu. Informácie o rekonštrukcii križovatky sú správne, realizovať sa má aj obratisko autobusov na Mlynských nivách. V každom prípade MHD je dobre dostupná, zastávka Prístavný most je necelých 500 m od vzdialenejšieho okraja Nuppu, 500 m od rohu Hraničná - Mlynské nivy je aj zastávka Hraničná. Všade vo svete je bežná pešia vzdialenosť na MHD do 1 - 1,5 km.

16.06.2018 | Castle hill

Zdá sa, že Tvoje "pokiaľ viem" rovná sa vôbec nič o tom neviem. A nie každý je primitív, niektorí máme takú prácu, v ktorej sa bez osobného vozidla nezaobídeme.

16.06.2018 | Emasculate

Pretoze vsetky ostatne mesta kde sa stavia nafukovacie ulice maju

14.06.2018 | risototh

Kam pre boha chodia na tie nazvy?

14.06.2018 | martin33

Asi do klasickej literatury. "Zlta lalia" je balada.
"Balada je epický útvar ľudovej slovesnosti. Vyznačuje sa jednoduchým dejom. Dej je smutný, jednoduchý a zväčša sa končí tragicky."
https://sk.wikipedi...

16.06.2018 | Castle hill

YIT používa na názvy fínske slová, ktoré označujú rôzne slová v oblasti prírody (Tarjanne, Nuppu, Tammi, ...) jazero, dub, púčik (ruže), ... STEIN2 je výnimka.
Osobne sa mi to zdá sympatickejšie ako anglikanizmy tuzemských developerov, viď. napr. Forest park na Mokrohájskej, Sky park, Obydick / Manhattan a pod.

16.06.2018 | Castle hill

Prehliadla som niečo alebo paralelný článok o technických parametroch sa už nezverejňuje?

18.06.2018 | Daniel Suchý

V článku je uvedené, že je to len tentoraz. Pri ďalších Rande s realitou budú opäť dva články.

19.06.2018 | emr

Privan vzdy cerstveho vzduchu z obchvatu zabezpeceny. Deti ktore tam budu vyrastat - astma zarucena. S pozdravom.