Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pred spustením spoplatnenia zrátali, koľko nerezidentov parkuje v Petržalke

10.10.2019 | TASR

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

11.10.2019 | Tomas9

Takže zistili, že vyše 8000 EČV sú CP - pričom TOP 5 je z okolia BA, ktorí môžu dochádzať bus - vlak, ale kašlú na to :-) Som zvedavý, kam sa presunie tých 8000 áut z iných častí BA. Lebo miesta žiadne nové nevytvoria, ani parkovacie domy ani nič, len vypýtajú peniaze. Hypoteticky, keby sa im všetci nahlásili na trvalý-prechodný pobyt, čo by urobili potom? Miesta nemajú tak či onak.

11.10.2019 | al0

idealny stav je taky, ze zostanu doma, lebo vdaka rozsireniu buspruhov po celom meste bude cesta z Ruzinova do Petrzalky autom pomalsia ako MHD

11.10.2019 | Andrej_sk

No oni vobec nemusia nikam dochadzat, oni mozu vlastnit viac nehnutelnosti, byvat v Petrzalke, ale trvaly pobyt mat napr v Ruzinove.
A ak vsetci budu mat trvaly pobyt v Petrzalke, tak nic, parkovanie predsa nie je garantovane ani statom ani mestom. Preto ani nie su povinni ziadne nove parkovacie miesta vytvarat.
Toto je len zaciatok. Najprv sa zrata, potom sa miesta zakreslia, potom sa nastavi parkovacia politika so spoplatnenym nepetrzalcanov. Ak sa situacia nezlepsi, vyznacene miesta sa zacnu rozpredavat Petrzalcanom a parkovanie zdrazie. A bude to vo vsetkych stvrtiach. Potom asi konecne dojde k prehodnoteniu jednotlivych ludi, ci im to vlastnictvo auta za to stoji, ci nie je vyhodnejsie sa prestahovat blizsie k praci alebo naopak najst pracu blizsie k bydlisku,...
Ina cesta nie je.
Vsetkym unika podstata, nie parkovanie sa ma riesit, ale priepustnost ulic a mostov a to sa udeje jedine znizenim poctu aut v meste. Lebo sice mat odparkovane auta je pekne, ale je mi to prd platne, ked sa bude stat hodiny v zapchach. Napakovat niekde auta na parkovanie je jednoduche, ale zlepsit priepustnost dopravy jednoduche nie je a da sa to (aj) cez parkovaciu politiku. Ja by som to riesil vysokym poplatkom za auto na uzemi mesta, zda sa mi to lahsie zvladnutelne.

17.10.2019 | A.Č.

Nuž, opäť pokiaľ si myslíte, že "vlastníctvo auta je rozmar" a že sa majú mladí presťahovať bližšie k práci do BA, zrejme, keby mali na 300 tis.úvery za predražené byty, asi by bývali priamo v BA. Bývanie pri BA je lacnejšie a preto si zvolili asi túto cestu ľudia. Vždy je potrebné sa pozerať na problém celkovo.
A čo sa týka Petržalky a pod. ? koľkí sú reálne prisťahovaní z celého Slovenska? Alebo ich rodičia odkiaľ pochádzajú? Kto tvorí Petržalku a iné MČ BA? Tam máte odpoveď, oni sú ok a iní nie? Keby sme sa tak na to pozerali, tak by bola vyľudnená celá Petržalka a BA...treba sa vždy pozerať na seba..česť výnimkám...

17.10.2019 | A.Č.

Pokiaľ si myslíte , že sa dá každému cestovať v rámci Bratislavského kraja - t.j. z obcí autobusom al. vlakom ste na veľkom omyle. Obce sú obvykle vybudované na rozsiahlom území, kde opäť musíte použiť auto, alebo peši , bicykel, atd. čo sú km, aby ste sa dostal na bus, al.železnicu...v obciach nie je mhd, ktorá by vedela zbierať po uliciach obyvateľov v rámci obce...zároveň obyvatelia obcí si v BA cestou autom vybavia školy, úrady, obchody, služby..atd. čiže auto potrebujú aj v BA.