Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kedy predať luxusné bývanie

16.11.2009 | Veronika Blahová, realitná poradkyňa

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

16.11.2009 | noblesa

Podla mna je klucova skor otazka, co si ten, kto polozil otazku, predstavuje pod luxusnou nehnutelnostou. Ci predava skutocny luxus, alebo rychlokvaseny lowcost na okraji mesta s nabytkom s Mobelixu.

16.11.2009 | Filip Glasa

to si myslím, že je úplne jedno čo považuje predávajúci za luxus. Ak predáva za primeranú cenu, nech si to nazýva ako chce. Draho môže predávať aj luxusný aj podpriemerný byt. Problém je skôr načasovanie predaja - či sa predávajúcim oplatí vo všeobecnosti čakať. Podľa mňa ak sme iba 1,5 roka od vrcholu cien a od tohoto vrcholu neklesli ceny nejak závratne, tak je stále veľmi dobrá doba na predaj a realizáciu ziskov, resp. vyviaznutia bez straty. Stratoví by boli len tí investori, ktorí nakupovali v roku 2008, prípadne veľmi neopatrne aj v roku 2007. O pár rokov sa ceny posunú smerom dole ešte viac a veľa ľudí bude ľutovať, že dnes nepredali.
Rast HDP o 1-3 roky vôbec neznamená, že sa začnú dvíhať aj ceny realít.

16.11.2009 | vlado80

tiež si myslím, že veľmi nezáleží na type nehnuteľnosti, skôr musí byť v ideálnom pomere cena s kvalitou. Stále platí, že čo je dobré sa predá rýchlo. Skôr je to v ľudoch a ich mylnom presvedčení, že kúpia lacno a predajú draho...