Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

River Park 2 sa blíži. Developeri pýtajú povolenia pre prípravu územia

13.05.2019 | Tomáš Vašuta

Diskusia (13 reakcií) Pravidlá diskusie

13.05.2019 | olivertwist

NO KONEČNE - už bolo na čase, len škoda, že kopírujú Digital park !?

13.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Akoze v com? Ze to bude poschodova buda?

13.05.2019 | citatelTrendu

To bude radosti, ten každodenný kolaps dopravy na nábreží.

13.05.2019 | citatelTrendu

PS: Novinári by mali prestať preberať tendenčné obrázky. Úmyselne tam nie je zobrazený stav z ulice, bude to dlhá zatemná strana, pretože prieluky budú len zo strany Dunaja.

Takže nábrežie bude nejakých 700 metrov v úplnom tieni!!!! UJž teraz časť kde je Rypák I vyzerá odporne, predimenzovane a tento hnusný kolos tú ulicu zabije úplne. Ako toto mohlo vôbec mesto schváliť?

14.05.2019 | Hatatitlova kobyla

To nie je ulica. Keby tam zvysili rychlost, tak to splna vsetky parametre slovenskych dialnic.

14.05.2019 | citatelTrendu

Cítiš sa zdravo alebo si len tupý hejter? Škoda diskutovať.

14.05.2019 | zakaznik

To bude hrozné, že tie autá pôjdu v tieni.
Za zlého počasia možno dokonca budeš musieť zapnúť svetlá a to len kvôli Riparku 2.
:-(

15.05.2019 | citatelTrendu

Prečo v ostatných civilizovaných mestách je výhľad na nábrežie? Keď si kúpený, aspoň tu prestaň tárať nezmysly kúpený troll! Koľko ti platia dve padesát, mentálny chudák?

20.05.2019 | f3rl0

nemyslím že to je kúpený troll.
bez obhajovania river parku 2, ktorý sa ani mne nepáči - cesta pre autá fakt nemusí byť chápaná ako súčasť nábrežnej promenády...;)

možno to tak v niektorých mestách je, ale neznamená to, že je to automaticky dobré.
napr v budapešti/paríži, máš časti kde sú najbližšie k vode chodci, ale aj časti kde sú na nábreží autá - druhá varianta je však dosť nešťastná, keďže chodci prichádzajú o atraktívny priestor, kadejak to obchádzajú, zatiaľ čo autá len prefrčia a robia hluk...

15.05.2019 | Thomas9

Presne takto sa to nerobí, nie v 21. storočí, ak chceme naozaj postaviť niečo kvalitné a trvácne, čo po nás ostane.No škoda to aj komentovať, lebo celé Ja a Tato je mentálne v 90. rokoch, majú to zapísané v DNA. BA má celkovo otrasnú architektúru, všade po meste len rozhádzané krabice a kocky bez nápadu či invencie.

15.05.2019 | TotoTuSomJa

Takže nestačil Rypák 1, dostavajme tam rovnako obludný ak nie obludnejší Rypák 2 a celá tá lokalita pôjde do hytek. HNUS! Architektonický grc! Je to predimenzované, žiadne medzery medzi budovami, jednoducho grc.

J&T sa prezentuje ako špičková úspešná firma, ale jej architektúra je na úrovni maštale alebo skôr chlieva.

16.05.2019 | Niless

cakate nieco iné od tejto skupiny? ja vobec. ich mantra je hrabat a hrabat a este nieco navyše. na to ake prachy tocia som nikde nepočul ze by prisli na nejaku onkológiu alebo postihnutym detom a vylozili na stol ako precese par sto tisic. akedze chyba nejaky takyto sucit tak necakam ze budu mat zmysel pre nejaku estetiku alebo aspon taky chochmes zanechat po sebe nejaku stopu.

16.05.2019 | Uspesny startupista

Nepočul si, ze by JT prispelo na charitu? Tak sa pozri sem a uvidis: https://www.nadacia...