Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ak sa Bory rozšíria, Penta je pripravená podporiť električku

22.01.2018 | TASR

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

22.01.2018 | bruciak

hlavne ze tu elektricku mali zafinancovat uz pri otvarani Borov. Aspon to takto pekne vsade kreslili a slubovali. A za tie kruhove objazdy co tam narobili by som ruky dolamal tomu co to vymyslel. Z DNV do Lamaca je to horsie ako na pezinskej babe, same zakruty. Pekna cesta sa zmenila na jedno utrpenie. Hlavne zi si papierovo vybudovali tito grazli priepustnost .

22.01.2018 | PaloK

A pre koho by tam ta elektricka bola? Nikto, kto si tam kupi byt resp. bude tam realne byvat sa nebude chciet trtoshit do centra mesta 45minut niekam na Safko alebo Zochovu. Ak sa tam cela ta obrovska oblast zasta nizkymi bytovkami, tak sa urcite tym ludom nebude chciet prechadzat 500m na najblizsiu elektrickovu zastavku. Penta len slubuje, ze nieco podpori, ale potom sa vyhovori, ze ludia o to nemaju zaujem.
Alebo prestupný terminal. Pre koho? Akoze Zahorak po 15min alebo 30min ceste z domu zapichne auto 15km od centra a bude zabijat dalsiu 3/4 hodinu zivota vo vyhliadkovom vlaciku zvanom Bratislavska elektricka?
Ked si mesto mysli, ze elektrickova doprava je efektivna, tak by im to mali dat ako podmienku realizacie dalsich etap rezidencii.

22.01.2018 | albertstein

V ktorom vesmire sukromny developer caluje dopravu ? Na to zluzi poplatok za rozvoj. Vam tu uz fakt prepina vy komunisti.
Uz vidim ako prikazujete sukromnemu sektoru aby vybudoval metro za 30 miliard lol
dementi

22.01.2018 | citatelTrendu

Ale on má pravdu, tie bytovky budú naozaj ďaleko od zástavok. Už ich stavajú, choď sa pozrieť.

Inak, pokračovanie električkovej trate z Dúbravky do Borov (následne DNV) je nezmysel, bude to veľmi dlhá trať, nik to nebude využívať. Jediné zmysluplné je buď posilniť vlaky DNV-ŽS Bory-HŽS alebo vybudovať električkové koľaje z HŽS cez Bory do DNV.

23.01.2018 | PaloK

Vyjadril som sa nepresne. Ako podmienku pokracovania by som im dal vybudovanie elektrickovej trate aj so zastavkami a otockou na konci Borov. Ked uz sa tak dusuju, ze nieco podporia. Zadlzene mesto si tych par elektriciek dokupy a bude prevadzkovat aj samo.

Myslim si, ze tych prikladov ked sukromnik zaplatil lokalnu infrastrukturu sa najde po svete mnoho.

22.01.2018 | Achernar

Elektricku by vyuzivali najma Dubravcania a Karlovestania, ktori by isli na Bory.
Celkovo Bory su malo navstevovane, lebo su za roznymi prekazkami, takze sa nedivim, ak sukromny investor chce urychlit vystavbu predlzenia Saratovskej, ktore malo stat uz pradavno.
Co sa elektricky tyka, tak ratam, ze pritomnost zastavok elektricky znizi nejaky koeficient pri vypocte, kolko parkovacich miest musi byt pri vsetkych projektoch. A vybudovat tie je niekedy drahsie ako postavit kusok elektricky.