Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako „lanovka“ na stanicu zakryla podstatu problému

07.03.2017 | Tomáš Vašuta

Diskusia (23 reakcií) Pravidlá diskusie

07.03.2017 | Falco

Systemovo je to uplna blbost. Vybudovat "zachytne parkovisko" na druhom brehu Dunaja a potom ludi nadzemkou prevazat naspat. To mozu k tomu rovno postavit dalsi most, lebo sa cez ne nebude dat ani prejst. Rozumne by bolo potiahnut na stanicu elektricku zo Safarikovho nam. a zachytne parkovisko vybudovat konecne pred Bratislavou.

07.03.2017 | Etaniel

1. zachytne parkovisko neznamena automaticky parkovisko P&R ake by malo budovat MESTO niekde na okrajoch mesta a ktore ma byt hlavne lacne, v blizkosti centra bude coskoro velmi velky dopyt po aj platenom dlhodobom/celodennom parkovani, ktore by bolo lacnejsie ako garaze v centre
2. samozrejme treba aj P&R na kraji mesta ale to je snad zalezitost magistratu/mesta a nie sukromnych investorov? nech sa mesto konecne rozhybe
2. zaujimave ako dobre parkovanie 'za mostom' funguje uz teraz v pripade lunaparku, stovky aut na 'parkovisku' a ludia sa presuvaju denne do centra pesi ci jednu zastavku elektrickou - presne toto iste v ruzovom riesi HBR - parkovaci dom (zrejme nie zadara ale to coskoro skonci aj nabrezi) + lanovka k tomu (zaclenena do systemu MHD, t.j. elektricenka)
3. lanovku nebudu vyuzivat len parkujuci zamestnanci, ale napriklad aj studenti EUBA (cca 10.000) + lanovka medzizastavkami pokryje aj administrativne budovy J&T a Euroveu, Klingerku atd
4. dalsie rozvojove uzemie pre HBR je aj cast zony Nove Lido kde vlastnia pozemky, takze nejde len o spojenie parkhousu a stanice, ale coskoro dvoch celych vyznamnych ako obytnych tak administrativnych zon, vzniknu prakticky nove mensie mestske casti
5. ono to cele dava dost velky zmysel, len si treba uvedomit suvislosti... okrem vyssie uvedeneho lanovku so stlpami na brehoch dunaja s minimalnymi priestorovymi narokmi na pozemky za 50mil postavis, elektricku s mostom ani nahodou, monorail bez projektovania mosta/pilierov v rieke tiez nie a obzvlast nie ked potrebujes prekonat chranenu krajinnu oblast (sovi les medzi mostami apollo a pristavnym, lanovkou to prekonat vies bez zasahov)
6. a to ze lanovka? staci vidiet trochu do sveta, ze to funguje a dokonca tam kde by to clovek necakal:
Londyn: http://assets.inhab...
New York: http://c8.alamy.com...

08.03.2017 | citatelTrendu

100% súhlas, veď napojením na Šafko by boli prepojené elektrčiky zo západnej Bratislavy aj Petržalky k aut.stanici. A určite by to vyšlo lacnejšie ako toto scifi.

07.03.2017 | Eduard Szabó

Územný generel dopravy mesta hovorí, že prioritou je nosný dopravný systém koľajovej dopravy čiže sieť električiek. Zároveň za avizované náklady tohoto projektu garážový dom+lanovka 80mil€ by sa dala postaviť električka v existujúcom koridore v Petržalke až po Janíkov dvor tak ako je plánovaná tzv.2 etapa. A tam na konci Petržalky má zmysel aj vybudovať záchytné parkovisko. Do zóny Nové Lido má HB reavis električku naplánovanú takže nie je dôvod na tento nezmysel. Jediným rozumným vysvetlením je že investor chce na papieri ubrať záťaž okolitým križovatkám v zóne Nivy tak aby mohol na stanici postaviť oveľa viac hmoty, teda projektu v tejto podobe nevychádza dopravy a koeficienty územného plánu a keby to vyhlásili za významnú investíciu tak by to nemuseli vôbec riešiť

08.03.2017 | Etaniel

Co ma developer spolocne s Janikovym dvorom a druhou fazou elektricky, je to zalezitostou mesta tak nech ju uz konecne stavia a kludne aj s tym parkoviskom, co mestu brani uz konecne nieco budovat?

Do zóny Nové Lido má HB reavis električku naplánovanú - aleba? Hlavne Nove Lido nie je projekt Reavisu a vlastnia tam len mensinu pozemkov a aj to zo strany mosta Apollo, nie Stareho mosta s existujucou elektrickou. A cez most Apollo prejdu tak akurat trolejbusy k EUBA do Ovsista co tiez projektuje mesto.
Ano, na ideovom PR zamere Lida nakreslena je, ale to je tak vsetko, asi tak isto ako elektricka zo Saratovskej cez zeleznicnu trat do Borov a Devinskej, papier a iniciativy znesu vela, mesto a financie zvladnu malo. Bory davno stoja, zatial co na konecnej v Dubravke mesto akurat tak nachystalo obratisko na potencialne predlzenie mozno raz dakedy o 100 rokov.

Mestsky generel brani vystavbe dalsich a navyse sukromne investovanych sposobov verejnej dopravy? A naviac v oblastiach, ktore ocividne mesto zatial ani netrapia?

08.03.2017 | Eduard Szabó

Etaniel vy ste priamo HB Reavis alebo z PR agentúry? Pozrite sa, parkovaci dom pri Dunaji dopravu cez mosty ešte navýši, priamo Petržalke to skôr ublíži ako pomôže. Do územia na Bosákovej/Šustekovej sa nedá dostať, vedie tam len účelová komunikácia, na okolité komunikácie sa to bude napíjať len ťažko a celú vec ešte viac komplikuje že Apollo nie je skolaudované takže na most sa pripojiť nedá vôbec. V Reavise tiež predpokladáte že bola schválená parkovacia politika a preto bude niekto takýto parkovací dom vyhľadávať. To je omyl, hovorili Vám to minulý rok viacerí, v podobe v ktorej je schválená je parkovacia politika nevykonateľná a sotva ju niekto zavedie. Z rovnakého dôvodu Reavis údajne sponzoruje niektorých kandidátov na županov aby navýšili objednané výkony SAD, v domnení že cezpoľní prestanú dochádzať lebo nebudú môcť zaparkovať. A keďže Slovak Lines končí zmluva... Aj keď budete akokoľvek chcieť, toto bude stále nezmysel

08.03.2017 | Islington

Eduard ja sa Vás len zdvorilo spýtam, čo je nepochopiteľné na argumentoch Etaniela a prečo by mal byť práve od HB Reavisu, alebo písať PR článok?

Nie som žiaden odborník na dopravnú problematiku a sledujem veci z diaľky ako laik, berte teda môj názor prosím tak.

Skúšali ste sa na to niekedy pozrieť z inej perspektívy? Resp. skúšali ste sa zamyslieť, že máte parcely a projekty v dvoch rôznych lokalitách a že v jednej bude obrovský problém s dopravou do budúcna, pretože ju mesto ani patričné orgány adekvátne neriešia a druhá Vám prináša možnosť to nejak odľahčiť a zároveň aj niečo vygenerovať v kontexte tom, že ľudia z jednej Vašej lokality prídu bez najmenších problémov do druhej a niečo Vám tam možno utratia. A čo je na tom? Vy sám ste prebral iniciatívu, ktorú malo vykonať mesto a urobil ste niečo preto aby Vám nekolabovala doprava v danej lokalite. Čo tým získate? Áno možno získate nejaký profit, možno sa Vám tým podarí pritiahnuť viac zákazníkov do Vášho obchodného centra na jednom konci, alebo administratívnej budovy na druhom konci. Získate tým ale možno jednu ďalšiu vec a tou je to, že možno čo i len minimálne zlepšíte úroveň života obyvateľom a návštevníkom Bratislavy. Natiahnuť trolejbusové linky je fajn, ale ten trolejbus ide v tej istej stope ako kvantum iných áut. Zrealizovať takýto projekt a odbremeniť tým existujúce komunikácie aj keď to prenesie minimum ľudí je podľa môjho sedliackeho rozumu dobrá idea, neviem totiž či ste sa niekedy v čase okolo 17-18 hodiny večer pokúšal dostať autom smerom od Apollo mostu k Nivám? Je tam neskutočne krátka zelená a doprava tam kolabuje. Mne osobne sa tam podarilo minimálne 2 krát zaseknúť kým som prešiel ten kúsok od konca Gumonky k Nivám 20 minút. Vysvetlite mi teda prosím čím tento projekt mne ako obyvateľovi zhoršuje moju kvalitu života? Nežiadajú o nijaký stimul, ktorý by šiel z mojich daní. Nie som odborník, no podľa mňa ani nezaťažujú nejak markantne životné prostredie, ak sa mýlim opravte ma prosím. Nezvyšujú ani dopravné zaťaženie v danej lokalite. Ten projekt či už Lido, alebo Nivy a Twin City zrealizujú, či chcete alebo nie. V čom je teda toto riešenie zlé? Že sa im podarí si rýchlejšie vybaviť papiere? Že si tým uľahčia situáciu a niečo na tom možno ušetria? Ako to negatívne ovplyvní mňa a ďalších ľudí, ktorí v tejto lokalite nejak fungujú?
Premýšľam nad tým celým jednoduchým sedliackým rozumom, ale nevidím na tom niečo čo by mne zhoršilo kvalitu života. To ak si nejak oni spoja jeden z ich investičných zámerov s druhým je ich vec a možno šikovnosť, ale mne tu vybudujú niečo s čím mi pomôžu ušetriť možno len trocha času, ale bude to môj čas, ktorý môžem stráviť inak ako trčaním v zácpe.
A na margo spájania si svojich parciel a nie riešenia napojenia na Janíkov dvor, prosím uprímne odpovedzte sebe samému vo svojom vnútri, či by ste Vy investoval nemalé peniaze aby ste síce pomohol zóne a doprave nejak, ale prepojil niečo cudzie, alebo pomôžete nejakým spôsobom riešiť daný problém a pritom si spojíte to svoje vlastné. Som si istý, že vyše 90% z nás by spojilo svoje vlastné veci.
Nemyslím si, že každy projekt čo sa má robiť je zlý. Ak nechceme progres a lepšiu životnú úroveň mali sme ostať v jaskyniach.

09.03.2017 | Eduard Szabó

Prečo? lebo reaguje na každý jeden koment a dosť zúrivo. Pozrite, ja som nechcel útočiť, ak je z PR agentúry tak chápem že nevie ale ak priamo z HB Reavis tak musí vedieť že to je pochabosť. Nech sa rozvíja nosný dopravný systém. Túto fantasmagóriu odložme až keď sa postaví hyperloop

09.03.2017 | Etaniel

Nemam nic s HBR (mozno malinko vidim do hrnca ich suvislosti) a ani s PR, skor naopak, neznasam sales a nemusim velmi PR. Iba mam rad Bratislavu a jej rozvoj, ale asi to teda budem brat ako kompliment, ak tak pisem :)
A nemyslim ze reagujem zurivo, skor mam rad argumentaciu, ci za alebo proti a snazim sa o to co najviac prehladne. Preto v bodoch, reakciach na predosle reakcie a podobne, je to zrozumitelnejsie. Aj ked niekedy to ti na koho reagujem beru osobne ale ono to nie je myslene ako utok, skor snaha o prehladnejsiu argumentaciu.

A spat k ich 'lanovke', nerozumiem preco by to mala byt fantazmagoria, ich potrebu prepojenia si dvoch zon a parkingu to bohate splna, je to pomerne lacne, rychle a elegantne riesenie, projekcne nic extremne zdlhave (kym mesto napr kazdu radialu elektricky projektuje roky a zrejme to inak ani nejde), bez velkych narokov na pozemky a ich vykup, ci ekologicku zataz uzemia a hlavne je to cele v ich rezii a nakladoch. Ak toto nepostavia, tak tie peniaze nedaruju mestu, ze nech sa paci pouzite si ich kde sa vam to hodi. Takze v podstate odmietat to znamena neporiesit vobec nic a v buducnosti klast vacsie naroky na mesto a nase dane, pretoze potom ked sa uz zony 'spustia', bude dopravne naroky a mhd atd musiet riesit len mesto.

Pripomina mi to ako bol vopred a pocas vystavby odmietany most Apollo, pravdepodobne jedina velka dopravna stavba budovana vopred a nie ad hoc ako hasenie situacie. Ze vedie odnikadial nikam a je zbytocny. A pozrime sa dnes na jeho kazdodennu vytazenost. Take Stareho mosta pre IAD bolo pre centrum mesta najlepsie co sa mu mohlo stat, stava sa mestom pre ludi. A vsetko len preto ze ludia vopred este nevideli, co bude Apollo obsluhovat, co tam bude stat, co je kde planovane, aka vyskova zona atd atd.
A prave v tomto mesto podla mna dlhodobo zlyhava, v komunikacii, co a preco a ako a kedy, a aj ked nie su peniaze na vsetko resp na nic, tak poradie priorit a podobne. A vysvetlovat...

10.03.2017 | Eduard Szabó

Už som povedal všetky argumenty čo ma napadli, tak to skúsme inak- cez dopady. Petržalka je a bude proti, im by to nepomohlo skôr naopak a hoci ak by vláda uznesením označila toto za významnú investíciu tak by bolo stav. úradom zrejme MDVRR, tak na ich názor sa budú pýtať. Hlavné mesto detto, nikto s nimi nerokoval a držia sa vyjadrenia že je to len inv.zámer, ktorý sa ich netýka, ak by prišlo k nejakému konaniu vyjadria sa potom.
Tým že unikla katastrálka plánovanej lanovky, niekoľko desiatok majiteľov pozemkov pod ňou bude mať problém so znehodnotením ich parciel touto cestou.
Ďalší ešte väčší problém je, že úmysel zákonodarcu pri tvorbe a novelizácii zákona 175/1999 z.z. nezahŕňal realitné projekty tohto typu, ale vyslovené green fieldové investície, ktoré vytvoria (teda nie presunú) nové pracovné miesta. Ako aj autor článku píše, žiadosť o toto osvedčenie môže podať potom aj Penta, JTRE, a pekných pár ďalších investorov, Lucron, Corwin, Iuris, YIT atď. A ak to mesto, mestské časti a MHSR pripustia, v tej chvíli bude územák aj majetkoprávne vzťahy (LVčka) len zdrapom papiera a žraloci si začnú robiť čo chcú. A vrchol toho celého bude že nebudú platiť ani poplatok a miestny rozvoj, od čoho významné investície oslobodila minuloročná novela, čiže čistá privatizácia ziskov a socializácia strát.

07.03.2017 | František Maťašeje

Motívom investora môže byť aj to, že novela zákona o poplatku za miestny rozvoj oslobodila významné investície z pod poplatku. Inak by museli napríklad v Petržalke platiť 35€/m2 nadzemnej garáže, ak by sa im za významnú investíciu podarilo pod rúškom lanovky prihlásiť aj časť komplexu na Nivách ktorá už vlastne nie je stanicou malo by to zmysel. Ale hlavne ale hlavne im ide o dopravno kapacitné posúdenia križovatiek pri stanici

07.03.2017 | Luki Juhasz

Že vraj je Ballo a jeho Transprojekt v konkurze - či na ktorú firmu postúpil zmluvu na stanicu ŽSR (nájomná zmluva so ŽSR do roku 2056) a tak sa dá k projektu dostať a spustiť development celej zóny aj s Predstaničným námestím a najaktívnejším hráčom je HB Reavis. Postavte radšej lanovku medzi stanicami SAD a ŽSR, to bude mať väčší zmysel.

08.03.2017 | Etaniel

Tiez som o tom pocul a je to vcelku zaujimave info okolo tej Hlavnej stanice, na druhej strane developer potrebuje teraz riesit oblasti, kde uz stavia a dopravne ich obsluzit do dokoncenia Niv 2020.
Teoreticky sa da lanovka potiahnut aj z Niv na ZSR, aj ked neviem si predstavit 'estetiku a mestotvornost' lanovky napriklad ponad Legionarsku, Racko ci Sancovu popred okna obytnych domov, to uz by bol iny masaker, zatial co cez uzemia petrzalskej hradze, Dunaja a Niv iba s modernymi administrativnymi budovami sa to este nerusivo postavit da.
Dalsia vec je ze co vlastne chce mesto, ked neustale spolu s ZSR laviruje nad ideou novej stanice Filialka/Trnavske Myto pre vacsinu regionalnych vlakov z vychodnych smerov (denne dochadzajuci zamestnanci) - bude? nebude? Ako to znizi dolezitost Hlavnej stanice pre denne masove presuny ludi?
Na Filialku by sa napriklad z Niv popred CBC v linii Karadzicovej lanovka stavat dala, bytovych domov az po Zeleznicnu nemocnicu/Trn.Myto/Istropolis je tam pomenej (cca 2).

07.03.2017 | mba

HB Reavis je hanba Bratislavy. Som zvedavy, kto za nich zdvihne ruku. Nevedia Bory Mall obsadit, pretoze je to komercny nezmysel rovnako ako Bory a tak vsetko za kazdu cenu znasilnuju (podobne ako v pripade Borov umiestnenie koncovej nemocnice).

Teraz sa moze Nesrovnal prejavit a ukazat ako to s Bratislavou mysli naozaj: ci v prospech developera-barbara Bratislavy Chrenka, alebo v prospech obcanov. Uz len umiestnovat stanicu do suterenu NC je hlupost.

Vystavba NC nie je vyznamnou investiciou iba zufaly pokus obchadzat platne zakony. Bratislava ziadne dalsie NC nepotrebuje.

08.03.2017 | Etaniel

Bory su projekt Penta.

O dalsom NC na Nivach si tiez myslim svoje, ale v tejto faze, ked su vydane stavebne povolenia a v lete sa bura a stavia uz sa Nesrovnal nema ako prejavit ani nic ukazat. Na druhej strane potom mesto pred rokmi vobec nemalo predat autobusku s pozemkami sukromnemu developerovi, potom by to ale zaroven navzdy vyzeralo rovnako ako na zeleznicnej stanici... Tak si vyber :) Magistrat sa teraz moze uz len hadzat o zem ak by im nechceli povolit tu lanovku, ktora sa este len projektuje, tak ako aj obidva parkovacie domy, tak aby to stihlo byt dokoncene so stanicou 2020. Mesto nou moze len a len ziskat, tak by som sa divil keby to nepodporili.

08.03.2017 | mba

Pardon, Nivy Mall, ale to o Boroch a nemocnici v prispevku plati

08.03.2017 | noblesa

miesas piate cez deviate, az som sa musel pozriet, ci to nepisal zavinac

15.03.2017 | mba

Nemyslim si. Cely cirkus je kvoli Nivy Mall, ktory nevedia obsadit. Lanovka je hlupost, statut vyznamnej investicie na obchodak este vacsia. To potom moze Bratislava rovno rezignovat na existenciu magistratu a cele mesto mozu spravovat Penta, HB, J+T a ich masy betonu za nezmyselne peniaze. Poplatok za development i uzemny plan hodit do kosa, rozpustit pol magistratu: odbor dopravy, uzemneho rozvoja, stavebny urad, parkovaciu politiku, DPMB...

11.03.2017 | Brian Henrich

Je evidentne ze spoliehat sa na mesto, zupu, stat s riesenim dopravnej infrastruktury lepsej obsluznosti v BA nema zmysel.
Rovnako ako meditovat nad tym co by malo/mohlo mesto v tomto smere robit.
Sucasna legislativna, vecna, personalna podoba riadenia hlavneho mesta neumoznuje rozvojovo robit vobec nic.
Na ilustraciu zruseny/neexistujuci propeler cez Dunaj - take mesto Brno prevadzkuje nepretrzite na Brnenskej priehrade desiatky rokov pravidelnu lodnu dopravu - my nedokazeme ani 1 lodnu linku (kompu?) cez Dunaj ani sezonne ...
Takze cokolvek dopravnu obsluznost najma v smere "cez Dunaj" zlepsi bude pre obyvatelov prinosne.
Riesit treba za akych okolnosti - prinosov a nakladov sa takyto zamer zrealizuje a aku paku mesto nad dohodnutym sposobom realizacie bude mat.

13.03.2017 | Spektra

Pri takej veľkej investícií developer skúša, čo sa mu podarí presadiť. Na Magistráte a Župe je aby zase presadila svoje požiadavky, ale stavať autobusovú stanicu takéhoto významu bez napojenia na električku, nemá význam, aj trolejbusová trať by mala byť včlenená ako súčasť autobusovej stanice a nie tak, že cestujúci budú cupkať po prechode na zástavku cez takzvaný bulvár, ktorý bude mať možno tri dopravné pruhy v každom smere, čo je z dopravného hľadiska nemysliteľné. Dopravu v smere do Petržalky jedna nadzemná elektrická dráha nevyrieši (kapacitne), skôr to môže byť vnímané ako atrakcia a vlastné prepojenie lokalít, ktoré patria developerovi a keď si to sám zaplatí môže stavať. Na záver chcem povedať, že postavenie takéhoto dopravného uzla treba podporiť s moderným riešením prepojenia na všetky druhy mestskej dopravy, veľkoryso a výhľadovo aspoň na 50 rokov dopredu.

13.03.2017 | bardem

všetko sú len blbé keci pre babky demokratky a možnosť zase trošku sa nabaliť pre niekoho.nie sú schopní ani tú po-ratú oranžovú diaľnicu dokončiť ,stanicu a plno iných vecí ktoré sa v minulosti nasľubovali.

13.03.2017 | čézare

toto je uplne zle:Samotná nadzemná dráha pritom vyvoláva množstvo otáznikov. Najmä to, prečo projekt predstavuje developer tak neskoro a prečo napríklad nevyužil ďaleko jednoduchšiu formu prepojenia. Most Apollo je napríklad pripravený na napojenie trolejového vedenia. Väčší zmysel by dávalo aj predlženie električky zo Šafárikovho námestia, ktoré sa riešilo aj v súvislosti s napojením na projekt Eurovea 2. Obdobné projekty sa pritom pripravujú ako prvé, až potom sa k ním „lepí“ obchodné centrum. Tu to prebieha presne naopak.
Cudujem sa vam ako novinam ze mate tak slabeho redaktora. Kazdy vie ze mesto nema co sa týka MHD ani na prevádzku kdeze este na výstavbu, takze o elektricke snivajte dalej, jedina ak bude tak pojde na koniec petrzalky ... lebo su eurofondy.
teraz k lanovke ... kazdy kto sleduje reality a par stranok o nich vie ze: cela oblast niv predstavuje jednu velku casovanu bombu co sa týka dopravy a výstavby. Uz dnes je jasne co budu stavat vasi cize penta, jat a HB reavis. Cela lokalita bude mat niekolko tisíc nových obyvatelov a viac ako 5 tisic denných pracujucich v kanceláriach to je moj slabý odhad ... + 5000 aut + ostatna doprava. Na druhej strane kde ma ustit lanovka ma zoskupenie hore napisane rozpracovane projekty kde bude bývat dalsich min. 5000 ludí v projektoch ako nove lido, kmotrikov petrzalsky stadion, 2 vysoke sulce vedla mostu apollo a pod ... skratka cela oblast sa do 5 rokov na oboch stranách rieky tak rozrastie ludsky a infrasturkturou ze doprava umre ... este skor ako sa nastahuju posledny ludia do dnes znamej stavby ... Lanovka je najlepsi sposob ako prekonat barieru akou je voda a zastavane uzemie... je to zaroven atrakcia vid Londyn, Barcelona a ine mesta ... takze o jej vyuzivanie nemam ziadnu obavu.
na konci dna si aj tak developer spravi co chce lebo vsetko menovane vyssie uz maju borci nakupene a naplanovane ... a nikto z nas si ani neskrtne. Mam zivu diskusiu s HB reavisom a viem ze si budu vzdy hladiet prirodzene len vlastne zaujmy ...

17.03.2017 | hank

S dopravnym kolapsom v tomto uzemi to je realne, otazne ostava, ci lanovka je riesenie problemu alebo iba odsunutie problemu. Ale zas aj odsunutie problemu nemusi byt zle, ak riesenie problemu nie je a nebude.
Apollo je podla mna dopravne zly most - predpriprava na troleje je na dve veci, ked most nie je rozsiritelny na 3+3 pruhy, hoci sa nan napajaju 4 pruhy z Petrzalky (Dolnozemska a Einsteinova) a x pruhov z mesta (Plynarenska, Kosicka, Prievozska, Mlynske nivy). Ani na jednom konci nema mimourovnove krizovatky, ani bezpecnejsie napojenia na ostatne cesty cez odbocovacie/pripajacie pruhy; nema priame pesie a cyklisticke napojenie na sidliska v Petrzalke, detaily typu vytahy, pesie rampy a pod. ani nespominam.

Realitná inzercia

Ponuka bytov v projekte Tri Veže

Ponuka bytov v projekte Tri Veže HERRYS ponúka na predaj byty v rezidenčnom projekte Tri Veže. Pohodlné bývanie v centre diania - fitness, 24 h recepcia. Pozrite si našu ponuku bytov.

Nobelova - obchodné priestory

Nobelova - obchodné priestory HERRYS ponúka na predaj obchodné priestory v projekte Nobelova. Rozbehnite svoje podnikanie na skvelom mieste - ceny od 43 236 EUR bez DPH.

POSLEDNÉ BYTY ZA ZVÝHODNENÉ CENY! -KRAMÁRE

POSLEDNÉ BYTY ZA ZVÝHODNENÉ CENY! -KRAMÁRE Moderná novostavba na Kramároch. Výborná príležitosť na bývanie v luktatívnej lokalite. Všetky informácie o projekte Vám poskytneme v našej RK.

TRNAVSKÁ RESIDENCE

TRNAVSKÁ RESIDENCE Trnavská Residence je TOP ponukou ako investícia alebo ako štartovacie byty. K dispozícií budú 1-2 izb. byty. Bližšie informácie Vám poskytnú naši predajcovia

Hypokalkulačka na výpočet hypotéky s RPMN

Hypokalkulačka na výpočet hypotéky s RPMN Poradíme vám ako vybaviť výhodnú hypotéku bez stresu a námahy. Úverové ponuky zo všetkých bánk vám pripraví hypotekárny broker zo spoločnosti Smart Brokers.

Bývajte pri Bojnickom Zámku na top adrese.

Bývajte pri Bojnickom Zámku na top adrese. Na predaj vynikajúco riešený, štýlový 4izb. byt s terasou. Situovaný na prestížnej adrese, Pribinova ulica, v projekte KONDOMÍNIUM v Bojniciach.

Pozemky pre priemysel a logistiku, Pezinok

Pozemky pre priemysel a logistiku, Pezinok Novovybudovaný prevádzkovo-skladový areál, 23 ha, všetky inžinierske siete a cesta na hranici pozemku. EIA, územné rozhodnutie. Prvý investor pred výstavbou.

Moderné bývanie neďaleko Bratislavy

Moderné bývanie neďaleko Bratislavy • Ružová ulica - Senec • 3-izbový byt s vlastným kúrením • podlahová plocha bytu 64 m2 + terasa 10 m2 • tichá novovybudovaná lokalita

Pridať inzerát