Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako pridať na parkovisku 82 miest? Ubrať z každého po 10 centimetrov

20.08.2018 | Tomáš Vašuta

Diskusia (14 reakcií) Pravidlá diskusie

20.08.2018 | marek_85

Ideálne parkovanie, keď ma väčšina súčasných aút (a hlavne tých, ktoré vidno zaparkované pod svahmi lyžiarských stredísk) takmer šírku 2 metre. Tá norma by potrebovala serióznu úpravu.

20.08.2018 | Roman Kanala

Frúzistanci majú stále normu 2 metre pre normálne miesto, 1.8 m pre stiesnené parkovanie so zásahom na chodník, 2.2 metra a 2.5 metra pre nákupy a pre dodávky s vykladaním tovaru. Dĺžka miesta 5 metrov nie je dodržaná skoro nikdy.

Kedysi, keď boli Renault 5 a Citroen AX, to mohlo byť dostačujúce. Teraz všetci vyrábajú SUV a crossovery a na normalizovanom mieste sa nedajú ani poriadne otvoriť dvere.

22.08.2018 | lukic

lenze vo francuzsku je auto dobite do 21 dni od kupy..

23.08.2018 | Roman Kanala

Veru tak. A ani nemá cenu to dať opraviť, lebo o chvíľu bude doťukané zas. Pomôže len opancierované auto.

20.08.2018 | Truhlik999

Curaci

20.08.2018 | čézare

asi si bol na chopku juh par rokov ze ...

20.08.2018 | bluehen

Tazko uverit ze by boli tak blbi ze si postavia parkovisko ktore bude nepouzitelne. Urcite im niekto predal system ako prinutia vodicov uvedomelejsie parkovat, napr natesno spolujazcovou stranou

21.08.2018 | noblesa

Tak sa bude parkovat cez dve miesta, a zmesti sa tam este menej aut ako povodne.

22.08.2018 | lukic

presne tam to smeruje, ale na urcity pocet aut papierovo bude mozne zvysit pocet ubytovacich lozok a kapacit lanoviek..

21.08.2018 | Andrej_sk

Keby na Slovensku niekto konecne pohol rozumom a naprojektoval by sikme parkovanie, zistil by, ze nakoniec usetri miesto, aj na sirku aj v uliciach. Hlavne ak sa tam planuju stovky aut a preto in and out by malo byt pomerne rychle. Nuz ale to by chcelo najprb vystudovat jadrove inzinierstvo.

21.08.2018 | HlasNaHlas

typicky slovenské - väčšie parkovisko preložíme ako mizerné parkovanie, väčšie vlakové vozne = ľudia v ICčku sú natlačení ako v regionálnej hrkálke, väčší plat = umrieš od námahy v práci

21.08.2018 | gejza77

hovädá ....

22.08.2018 | citatelTrendu

Prečo tam radšej nevybudujú vkusný parkovací dom, ktorý by svojim dizajnom (napr. drevené obloženie) zapadol do priestoru? Ušetrili by tak na priestore a ostane im viac miesta na mestotvorné prvky (mobiliár, chodníky, zeleň), hlavne teda ak J&T prezentuje že chce naše strediká na západnej úrovni. Takže menej parkovísk na povrchu, ale radšej postaviť parkovací dom a upraviť pekne okolie pre návštevníkov.

23.08.2018 | Roman Kanala

To je drahé. Parkovisko na lúke je lacnejšie. Oni investujú tam, kde to sype - hotel, krčma.