Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Avion finišuje s modernizáciou, pri nákupnom centre chystá park

19.08.2019, 05:02 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Nákupné centrum Avion sa blíži k dokončeniu modernizácie, ktorú odštartovalo pred dvomi rokmi. Zmeny sa dotkli zhruba tretiny zo 150 predajní. Po úpravách interiéru avizuje prevádzkovateľ zmeny okolia, kde chce na budúci rok urobiť park.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Avion

Modernizácia v Avione odštartovala otvorením hypermarketu Kaufland koncom roku 2017. Následne sa začala výstavba novej gastro pasáže s rozlohou 8-tisíc štvorcových metrov.

Pasáž otvorili vlani v decembri, okrem gastro prevádzok zahŕňa detský kútik, relaxačné zóny a vonkajšiu terasu na prvom poschodí.

Značky pribudli, tri odišli 

Veľká reorganizácia sa dotkla aj samotných obchodných prevádzok v centre. Zmenami prešlo podľa prevádzkovateľa zhruba 50 predajní s plochou 20-tisíc štvorcových metrov. Celkovo je v Avione 150 obchodov, celková prenajímateľná plocha prevyšuje 100-tisíc štvorcových metrov. 

Viaceré prevádzky menili dizajn interiéru a umiestnenie v rámci centra. Niektoré značky zároveň rozširovali predajnú plochu, iné šli naopak do menšieho priestoru.

Neprehliadnite

Na inom mieste je napríklad od polovice augusta predajňa španielskej módnej značky Zara, ktorá je po novom na ploche takmer 4-tisíc m2. Upravené či relokované predajne majú v Avione aj Calzedonia, Super Zoo, Cafepoint a Brloh.

S rekonštrukciou priestorov finišujú v súčasnosti ďalší nájomníci, modernizácia centra má byť hotová do konca leta. Rozšírenie celkovej predajnej plochy stavebnými úpravami predstavuje 900 štvorcových metrov, týka sa mezanínov, uviedol developer a správca Avion, spoločnosť INKGA Centres (predtým Ikea Centres). 

Nová predajňa značky Zara v AvioneZdroj: Avion Shopping Park

„Modernizáciou chceme vyjsť v ústrety aktuálnym spotrebiteľským trendom. Zákazníci sú náročnejší a vyžadujú pri nakupovaní nielen príjemnú atmosféru, ľahkú dostupnosť, ale aj moderný interiér, kde sa stretávajú a cítia sa príjemne,“ hovorí marketingová manažérka Avionu Katarína Michaliaková s tým, že v silnej konkurencii nákupných možností a online nakupovania sú inovácie pre nákupné centra dôležité.

Popri úprave predajní prebehla v ostatných mesiacoch aj obmena značiek. Avion tvrdí, že nájomcom v súvislosti s modernizáciou špeciálne nemenil ceny. „Medziročne sa zvyšujú na úrovni inflácie na Slovensku,“ reagovalo centrum na otázku TREND Reality.

Z najväčšieho nákupného centra na Slovensku odišli tento rok 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Avion

Diskusia (0 reakcií)