Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislava chce električku pri Eurovei čo najskôr. V hre zostali dva varianty

03.07.2019 | Martin Poláš

Diskusia (14 reakcií) Pravidlá diskusie

03.07.2019 | Staromestsky bonvian

Pan primator Vallo by urcite nikdy nepristupil na poziadavky akychsi financnych skupin, takze elektricka pojde urcite inak ako sa nam tu snazite nahovorit.
Povazujem tento clanok za bohapustu kampan proti panovi Vallovi, o ktorom je zname, ze s financnymi skupinami nic nema a nikdy by ich zaujmov neprofitoval.

03.07.2019 | shaggy

A prečo by nemohla ísť tak, ako to nevyhovuje pár spiatočníkom?

03.07.2019 | Falco

Nevyhovuje to vsetkym ludom so zdravym rozumom. Pretat pesiu zonu elektrickou je diletantizmus. Predovstkym, ked existuje trasa, ktora obsluzi viac ludi a spoji miesta, ktore by mali byt spojene elektrickou.

03.07.2019 | shaggy

Mám dve otázky:
1. Prečo je električka na pešej zóne diletantizmus? Vieš to argumentami obhájiť?
2. odkedy je to medzi Eurovea a SND pešou zónou? Po Sheraton ide cesta, potom je tam kúsok miesta pre peších a opäť cesta.

03.07.2019 | Falco

1. Pesia zona je pesou dovtedy, kym na nej nie je premavka.
2. Citas po sebe? Hovoris, ze je tam "kusok" miesta pre pesich a potom sa pytas, odkedy je tam pesia zona. Ten "kusok" ma v mieste kde chce J&T elektricku rozmery 175x30m

04.07.2019 | shaggy

Ten kúsok miesta sa nedá nazývať pešou zónou. To je proste nevyužitý pľac, kde sa nikto nestretáva (až na rakúskych dôchodcov pred predstavením), neprúdi tade bežný život. Ak by sme mali označiť za pešiu zónu každých pár metrov, kadiaľ nechodia autá a nikdy by tam nemala ísť žiadna iná doprava, tak to by sme veľmi skoro skončili.

A inak, Obchodná nie je pešia zóna? Aj v Prahe majú pešie zóny, kadiaľ chodí električka.

03.07.2019 | beauty

Finančné skupiny nám ukazujú ako dijemne a slušne vedia spolupracovať na svoj prospech. ESET má primátora? Tak ten vyhovie aj projektom Ja aTy a Penty. Aké dojemné.

03.07.2019 | al0

kapitan Danko, ten Vas nick vzbudzuje pochybnosti o vasej sexualnej orientacii

03.07.2019 | salamunovi bratia

Nie som zástanca trasovania električky pred SND, ale nesúhlasím s tvrdením, že to riešenie je zlé preto, lebo ho navrhuje/presadzuje finančná skupina a ak sa mesto rozhodne pre takého riešenie, nemusí to znamenať korupčné správanie.. Len uprednostnenie návrhu, ktorý je iný ako ten, ktorý presadzuje iná skupina (a je jedno či je finančná, alebo len občianska).

03.07.2019 | dubovam

hlavne mesto malo uz ked povolilo nieco postavit vediet kade chce trasovat elektricku, nie ze teraz uz stoji pred viacmenej hotovou vecou.

uz ci to potiahnu po pribinovej alebo landererovej je viacmenej egal, to sa mozu len natahovat ci vallo viac kope za JT alebo Pentu (Panorama vs Skypark :)

03.07.2019 | mblc

Skôr je to viac alebo menej pre j&t, predsa presscentrum aj klingerka aj panorama sú projekty j&t a sú v podstate na landererovej. Trasa popred SND je úplne j&t centric kým landererova zasiahne aj zónu nivy. Pokial sa nechce ťahať elektricka aj popred SND a aj po Nivách (čo asi nie je v schopnostiach mesta v kratkodobom horizonte) tak potom mne (úplne laicky) vychádza landererova ako riešenie obsluhujúce lepšie dané územie.

04.07.2019 | Vauban

uz len z logiky obsluznosti a vyuzitia uzemia je nezmysel tlacit takuto infrastrukturu do strany, kde uz dalsi rozvoj mesta nenastane (Dunaj uz asi posuvat nebudeme a asi tam nikto nebude robit ani poldre na ktorých by potom staval)

sedliacky povedane ak si kreslim po mape nejake 500 metrove kruzky (alebo akekolvek velke kruzky) dostupnosti zastávok MHD tak asi v rieke moc ludi nebude a viac ludi budem mat v kruzku, ktory je blizsie k "vnutrozemiu", co je jednoznacne Landererova

03.07.2019 | ready

Pokial sa to toho zamontujue mesto, tak by v roku 2032 uz moha zacat sutaz na zhotovitela studie vykonatelnosti.. Ak vsetko pojde po masle, v roku 2040 to zacnu stavat a v roku 2056 zastavia pretoze uz sa ludia budu teleportovat

03.07.2019 | kura2

Ked sa nova elektricka bude stavat takym tempom ako Stary most do petrzalky, tak sa nedokonci nikdy.
Pri starom moste bola motivacia stihnut termin, aby sa stihli eurofondy. Teraz by to cele muselo preplatit a riadit J/T, lebo mesto na to nema peniaze ani ludi. Otazka je, preco by to J/T robilo. Nikdy sa im to nevrati.

Od 31. decembra 2008 bol most uzavretý pre individuálnu dopravu
2. decembra 2013 sa most pre verejnosť definitívne uzavrel
Oficiálne práce na moste skončili už 15. decembra 2015
Električky začali premávať po Starom moste 8. júla 2016....

7 a pol roka trvalo od uzavretia mosta po vybudovanie novej trate so 4 zastavkami a 2,4 km. Samotna vystavba stala 80 mil.