Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislavský Aupark pýta stavebné povolenie, chce pristavať nový blok

19.02.2018 | Tomáš Vašuta

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

19.02.2018 | citatelTrendu

To by ma zaujímalo kde to chcú postaviť? na úkor lesa? Alebo zaberú pozemok ako je čerp.stanica? Je tam síce skromný vonkajší pozemok, kde sú vonkajšie parkoviská, ale to je málo. Kde?

19.02.2018 | techslam

na mapke aj v texte to je jasne popisane - na mieste sucasneho parkoviska pri Mcdonalds

19.02.2018 | citatelTrendu

To som si síce všimla, určite to ale nie je 3000 m2 plochy ako píšu v článku. Práve preto mi to nesedí.

A čo sa týka samostatnej budovy, úplne súhlasim s čézarom, mala by to byť prepojená, nie samostatná budova. To si vážne nyslia že nakupujúci budú prechádzať z jednej budovy do druhej? Prepojením budov by zároveň získali väčšiu predajnú plochu.

PS: Aupark by mal konečne investovať aj do výstavby nadchodu z strany zástavky smerom do Petržalky, je nedôstojné nechať ľudí prechádzať dookola, dokonca pomedzi parkovisko. Ľudia sú tam denno-denne ohrozovaní autami.

19.02.2018 | shaggy

Je tam riadny chodník a prechody. Ak sú ľudia ohrozovaní autami, tak za to už Aupark naozaj nemôže. Nadchod z tej zástavky je podľa mňa nezmysel.

19.02.2018 | citatelTrendu

shaggy, prečo nezmysel. Chcieť od developera len zisky bez investícií je podľa teba v poriadku? Dám krk na to, že soi nikdy z tej zástavky pešo nešiel, pre ľudí je neubezpečná. Rada si vypočujem názor, ale nie od kecalov ktorí si to nevyskúšali na vlastnej koži. Ak robiť nový projekt, tak vrátane kvalitných prístupových ciest aj pre peších.

Ukážka ako to nerobiť je Hornbach na Galvaniho ceste, celá doprava bola riešená len pre autá, vôbec nie pre MHD. Celé zlé, potom sa divíme nárastu áut v Bratislave? Konečne musia stavebné úrady požadovať výstavbu vrátane riešenia kvalitného a bezpečného prístupu pre všetkých, nielen pre autá.

19.02.2018 | shaggy

Nie je v poriadku chcieť niečo od developera. Ty keď ideš sebe niečo kúpiť, tak myslíš aj na ostatných? A developer nám dal nákupné centrum, nestačí takáto investícia?
Inak, nájdi si najbližšiu gilotínu (keď na to dáš krk), na tú zástavku chodím niekoľkokrát týždenne. Rád si vypočujem názor, ale nie od ľudí, ktorí len frflú a nemajú čo konštruktívne napísať.

19.02.2018 | čézare

zaujimave je to ma byt samostatne budova .. cudne vyhodu nakupných centier j ze zaparkujem a nakupujem a prechadzam sa "bez bundy" postavenim toho sa tato jedina výhod a nakupovania pre mna zrusi ... kazdopadne aupark je peklo vari z vody hra sa na premiove OC pritom straca znacky kazdy rok klientelu a obchodne znacky ... tesim sa na upadok OC po dostavani Eurovea 2 a stanice NIVY ...

19.02.2018 | al0

ja ti neviem, Eurovea je pre mna uplne zbytocne centrum kde som bol asi 5x.... je to male a nic tam nie je... Central detto... ak idem na nakupy, je to Aupark, Bory alebo Avion

19.02.2018 | shaggy

Stretli sa tu dvaja experti, ktorí vlastne ani nechodia nakupovať, ale vyznajú sa.
Aupark je peklo a varí z vody? Preto je tam stále plno?

A al0, Eurovea je malá? Nemýliš si to s nejakým lokálnym nákupným centrom? Lebo Eurovea má porovnateľné m2, ako Aupark (55 vs 57 tisíc).

20.02.2018 | čézare

osobne v Auparku pracujem 7 rokov a o tom ako funguje vieme svoje. Snazia sa ale je to slabucke aj ta rekonstrukcia ... aupark samozrejme ma a bude mat svojich nakupujucih lebo Petrzalka samozrejme. Spadova oblast je jasna aj m2 nepustia ano ale co sa týka výberu aupark stráca, nekupite tu nic sportove tenisky a pod ... lyze a pod .. je tu len jeden obchod, takt isto odišlo CundA a podobne. Foodcourt sice rozsirili ale je to slabe ... su dni ked pol dna som v auparku a potom idem do Eurovea a ten rozdiel je jasný hlavne v lete... citelne sem chodi menej ludi ...
Parking je tu katastrofalny + su tu zapchy dnu a von autom ... skoro kazdy deň. Pointa prispevku bola ... 1 menej parkovacich miest co by som im nepovolil + ze to bude samostatna budova co je nanic ludia saa radi po OC len tak prechádzaju teraz budu musiet ist po dazdi do dalsej budovy. skratka aj tak mi je to jedno ... tesim sa na NIVY to budem mat na peso 2 min ...

22.02.2018 | righty

no ak to bude tá 4. etapa rozšírenia Auparku, ktorá prešla EIA (https://www.enviroportal.sk/Sk_SK/eia/detail/pris­tavba-nadstavba-obchodnych-priestorov-park-miest-v­-garazi-aupark-b), tak to príliš samostatná budova nebude. prevádzky na prízemí za výrazne zväčšia, na prvom poschodí vznikne chodba pre menšie prevádzky.

je to ale taká otázka, lebo v rámci toho projektu chceli navyšovať Aupark niekde v mieste terajšieho Lindexu a Exisportu. to je už rozšírením foodcourtu bezpredmetné.

nie som si istý, či C&A chcelo odísť, alebo niekto (Decathlon maybe) ponúkol vyššiu sumu, ktorú C&A ubíjané okolitým Inditexom nechcelo/nedokázalo dorovnať.