Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bratislavský Avion prejde po 13 rokoch modernizáciou

20.02.2015, 14:30 | Ľuboš Mistrík | © 2015 News and Media Holding

Nákupné centrum Avion Shopping Park v Bratislave patriace do skupiny Ikea Centers Slovensko zmodernizuje interiér za päť miliónov eur. Od svojho vzniku v roku 2002 podstúpi, nepočítajúc budovanie ďalších fáz a garážového domu, najrozsiahlejšiu prestavbu.

  • Tlačiť
  • 0

 „Dôvodom modernizácie najstaršej časti Avionu, ktorá má trinásť rokov, je najmä jej existujúci dizajn. V uplynulých troch rokoch sme investovali do vynovenia stravovacieho priestoru rýchleho občerstvenia, garáží, ihrísk či klziska,“ hovorí riaditeľka nákupného centra Andrea Aujeská.

Od posledného rozšírenia v roku 2012 centrum investovalo do projektov modernizácie celkovo vyše 1,1 milióna eur. Najstaršia časť centra získa v aktuálnej fáze nový dizajn, vrátane nových podláh.

Modernizácia bratislavského nákupného centra sa začala vo februári tohto roka a skončí v októbri. Prestavba najstaršej časti centra sa bude vykonávať počas plnej prevádzky, tak aby návštevníci nepocítili obmedzenia. „Rekonštrukčné práce budú prebiehať mimo otváracích hodín centra, a to výhradne v nočných hodinách,“ dodáva manažér projektu Andrej Dvorský.

Spoločnosť Ikea Centres je novou globálnou spoločnosťou Ikea Group so zameraním na nákupné centrá. Firma plne vlastnená Ikea Group zlúči existujúce nákupné centrá v Rusku, Európe a Číne do jednej skupiny.

Avion po modernizácii Zdroj: Ikea Centres Slovensko

Spolu jej tak bude patriť 46 nákupných centier a 4 retail parky v jedenástich krajinách s celkovou rozlohou presahujúcou tri milióny štvorcových metrov prenajímateľnej plochy. Nákupné centrá budú v niektorých krajinách naďalej pôsobiť pod miestnymi menami, príkladom je Mega v Rusku, Livat v Číne alebo niektoré existujúce značky v Európe.

Modernizácia centier je na Slovensku čoraz populárnejšia. Prestavbou za 15,5 milióna eur prechádza bratislavský Aupark, kde doposiaľ najvýraznejšou zmenou boli zreorganizované a zrekonštruované podzemné garáže. Aktuálne je to kompletná premena vstupného átria spojená s nahradením veľkého schodiska eskalátormi.

Ešte skôr vynovili chodby a obmenili niekoľko nájomníkov v obchodnom centre Polus pri Kuchajde. Menšími zmenami prechádza aj Shopping Palace na Zlatých pieskoch, naopak rozsiahlu modernizáciu spojenú aj zmenami vnútorných dispozícií absolvovali alebo ešte len absolvujú štyri nákupné centrá Max.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)