Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Eset už pozná návrhy svojho nového sídla, v hre sú tri architektonické štúdiá

11.12.2019 | Martin Poláš

Diskusia (34 reakcií) Pravidlá diskusie

11.12.2019 | equilibriums

Len nech tam je dosť miesta pre všetky dcéry Esetu. :) Teda aj PS-ko, aj denník N. :)

11.12.2019 | al0

nezabudni na vesmirnych jasterov, CIA, illuminatov, Sorosa a slobodomurarov

11.12.2019 | Runforfun

+slobodomurársku lóžu+gayov+lesbičky

13.12.2019 | Staromestsky bonvian

Jezis ako ja mam rad lesbicky.....

13.12.2019 | Kiskáčik

Aj pre Pannu Zuzanu by by sa tam mala vyclenit jedna mala garsonka.

11.12.2019 | salamoon

to bolo dost od veci, kedze hladas konspiracie tam, kde nie su

11.12.2019 | equilibriums

To nespomínam, to spomínajú len duševne chorí ľudia ako ty.

11.12.2019 | equilibriums

Zbožňujem takých idiotov ako al0 alebo Runforfun.

To ako keby vy by ste teraz kritizovali Fica a ja celú kritiku Fica by som sa pokúsil zvrhnúť tým, že Vám k tomu napíšem "a nezabudni spomenúť jašterov, mimozemšťanov, illuminatov, slobodomurárov.

Áno CIA a Soroš sú pliaga.

14.12.2019 | Natt

Pliaga su ludia ako ty.

Lebo Soros a CIA mozu za plesnive nemocnice na slovensku, nefukcnu policiu, skorumpovane zdravotnictvo, rozkradanie 100viek milionov eur do skolstva., atd

Hej hej zato moze Soros a CIA. Jednoduchy to chlapec , ci troll.

14.12.2019 | equilibriums

Nie. Pliaga si ty. Kde som napísal ty pošahanec, že Soroš a CIA môžu za plesne v nemocniciach, nefunkčnú políciu, skorumpované zdravotníctvo, rozkrádanie 100-viek miliónov do školstva atď.? Tak kto je tu jednoduchý chlapec, ty pošahanec jeden?

Ale určite môžu za to, že v Sýrii a iných krajinách umierajú ľudia vo vojne, zbytočnej vojne. Tak ako v iných mnohých krajinách, kde sa cielene destabilizuje situácia.

Nebola to CIA, ktorá chcela zabiť hlavu cudzej krajiny? Keby Kuba chcela zabiť amerického prezidenta, aké divadielko by sa kolo toho robilo?

Trošku doštudovať a dovzdelávať sa ty pošahanec, menej zomri a podobných dementných veci pozerať a viacej faktov doštudovať. Pošahanec jeden.

14.12.2019 | equilibriums

Reálne som napísal, že Eset si tu riadi verejnú mienku cez N-ko a politiku chce ovplyvňovať cez PS-ko.

A pošahaní človek ako ty a tebe podobní nevedeli na to argumentovať, tak úplne že mimo kontext spomenuli sprostosti typu jašteri, mimozemšťania.

S tým rozdielom, že o CIA a Sorošovi nemám dobrú mienku, ale nespomínal som ich mená s tými problémami, ktoré si tu demagogicky vsunul - tak ako to robia iné mainstreamové média a psychopati s vrecami na hlave, ty pošahanec dementný.

14.12.2019 | equilibriums

Takže stojím si za tým, čo som o tebe napísal, že si jednoduchý, že si pošahaný, a že demagóg, pretože prekrúcaš a klameš.

11.12.2019 | karhav

Jedna vec je už teraz istá.
ESET z VLASTNYCH peňazí postaví campus, ktorého prínos pre slovenskú vedu a výskum bude stonasobny voči tomu, čo pre slovenskú vedu a výskum spravil SMER so svojimi pusipajtasmi za 12 rokov a za predbané ŠTÁTNE miliardy.

11.12.2019 | equilibriums

A teraz ich to oprávňuje riadiť politiku a média?

11.12.2019 | Raperko

A Smer/J&T alebo Pentu to opravnuje riadit?

11.12.2019 | equilibriums

Samozrejme, že nie.

14.12.2019 | nicomunerozumiem

a nemyslis si ze chcu len poriadok v state? Ako inak to dosiahnes? Ukaz mi kde v PS/spolu su ludia ako pociatek, kalinak. Preco davas na jednu uroven skorumpovanu pentu ktora berie zo statu peniaze a eset ktory tie peniaze do statu privadza. Eset keby riadili oligarchovia, tak uz davno nema financne akiva na SK a mohol by sa vyprdnut na odvadzanie dani na SK.

14.12.2019 | Natt

A kto iny by mal riadit politiku ako najuspenejsia slovenska firma, v odvetvi vysokou pridanou hodnotou,, ktora slovensku aj vdaka takemuto projektum pomaha sa dostat z krajiny montaznych dielni?

Tunwlar a plagiator Danko? Zlodej ,klamar, alkoholik Fico? Sudca zo stykom na albansku mafiu vdaka ktoremu je sudnictvo v sr*ckach? Fasista a milovnik nezletilych dievcat? Ci kto podla teba? Penta z gorlieho bytu, ci J&T z jachty monaku a tunelovanim polno banky? Siroky? Alebo kto teda?

14.12.2019 | equilibriums

Ak má niekto peniaze, tak to ešte neznamená, že má patent na pravdu, správny názor, spravodlivosť a oprávnenie na moc.

Takže nie, finančný úspech pre mňa nie je meradlom oprávňujúci na to, aby to tu mali riadiť. Štát majú riadiť ľudia - čo najbližšie k forme priamej demokracie, nie súkromná spoločnosť. Súkromná spoločnosť nech si riadi samú seba, ak je taká skvelá, ale nie štát. Inak tu nie je demokracia ale plutokracia.

A už keď idú tak "čestne" do politiky, tak aspoň nech nepredstierajú, že to nerobia resp. neovplyvňujú verejnú mienku. Už len to z nich robí farizejov.

14.12.2019 | nicomunerozumiem

koho by si volil z dnesnych stran? Fakt ma to zaujima, kde vidis najschodnejsiu cestu pri tych argumentoch ktore pises, lebo nepises zle v samej podstate. Eset ale nema zaujem ist do statnych struktur, oni nebudu vyciciavat stat cez dialnice, zdravotnictvo ci armadu ako to robia tie sucasne pijavice. Preto ma zaujima kde vidis schodnu cestu za sprvanym riadenim statu. Lebo asi sa obaja zhodneme ze smer/sns to nedokazali...

14.12.2019 | equilibriums

Takú stranu by som volil, ktorá zabezpečí:
- zrušenie systému politických strán;
- zavedie/zjednotí nižšie verejné úrovne (aby neboli zbytočne VÚC, mestské a obecné zastupiteľstva, ale napr. iba okresné zastupiteľstvá);
- aby v parlamente mali zastúpenie ľudia z takýchto okresných zastupiteľstiev, z reálnych regiónov, ktorí poznajú reálne problémy ľudí v danej oblasti, nie dajaký kaviarista v psychopatickej strane, ktorí žije mimo realitu;
- odpolitizuje prokuratúru, súdnictvo, políciu;
- možnosť formou petície občanmi bezpodmienečne odvolať akúkoľvek osobu, ktorá je kŕmená z daní (politik, sudca, prokurátor, policajt, lekár, vojak, nejaká sedliačka na úrade, čo si neuvedomuje, kto ju platí a čo má vlastne robiť a ako sa správať k svojmu daňovému poplatníkovi...)
- trestnoprávnu zodpovednosť pre osoby, ktoré sú kŕmené z daní - nie, vyvodenie osobnej zodpovednosti v podobe podania demisie nepovažujem za trest;
- majetkovú zodpovednosť pre akúkoľvek osobu, ktorá je kŕmená z daní a ktorá spôsobí vedome alebo z nedbanlivosti škodu, v prípade príliš vysokej škody si to bude pre mňa za mňa hoci aj celoživotne odpracovať otrockou prácou v prospech štátu;
- zrušenie systému zdravotných poisťovní a financovanie priamo štátom;
- preskúmanie privatizácií;
- zavedenie slovenskej meny a normálnej a zdravej centrálnej slovenskej banky, ktorá konečne pochopí aký má mať význam centrálna banka; prestane s dementným kvantitatívnym uvoľňovaním, zruší systém frakčných rezerv minimálne pokiaľ ide o krytie bežnými účtami; zruší poskytovanie spotrebných úverov, hypoték a iných dlhových nezmyslov; resp. povolí tvorbu dlhu formou vyššie spomenutých mechanizmov len v prípade výrobných podnikov, kedy sa predpokladá, že so zvýšením peňazí v obehu sa zvýši aj počet statkov obehu; centrálna banka, ktorá sa nebude báť deflácie ako čert kríža.

No a takú stranu som nenašiel. Na takéto veci treba prv uvedomelých a vzdelaných občanov, i keď niekedy pozerám, že "vzdelanie" nie je zárukou aj existencie zdravého rozumu.

14.12.2019 | equilibriums

A samozrejme podporí formou štátnej výstavby nájomné bývanie. A x iných opatrení.

16.12.2019 | fivestar

equilibriums: spoločnosť spĺňajúcu väčšinu tvojich kritérií sme tu mali pred rokom 89 :-)
Ale inak plný súhlas s tvojou filozofiou.

17.12.2019 | equilibriums

Pred rokom 1989 tu bola spoločnosť, kde si mohol kandidovať NESTRANICKY do politiky doslova HOCIKTO, kde si mohol ODVOLAVAT politikov a osôbky krmene z daní? Toto sa fakt dalo?

Tak ako v súkromnom sektore žiadna firma nebude mať nikdy 100%istotu nejakého trvalého príjmu, ani v štátnej/verejnej správe nemôžeme ľudí naučiť na 100% istotu toho, že furt budú mať príjem z daní, že vždy budú mať nejakú istú robotu. Nie, musia pracovať pod hrozbou toho, že z dňa na deň prídu o prácu ak minimálne ich charakterové vlastnosti nebudú v poriadku. To si dovolím povedať, že je asi hlavný problém. V každej normálnej činnosti človek má upside aj downside risk, ale títo ľudia žijúci z daní znášajú iba upside a to je obrovský problém.

11.12.2019 | mam_rad_jablka

Môžete aj v Košiciach stavať. IT Valey. Letisko je, školy sú, Ukrajinskí programátori by to mali bližšie. Lacnejšie platy.

14.12.2019 | Natt

Sup sup mozes zacat. Alebo aspon zacni tym, ze presvedcis seba znamych aby nevolili ludi ktori daju novu automobilku do Nitry, ved na vychode nic nie.
A urcite ti nepomoze, ked ako alternativu budete volit sudcu mafiana, co boll v 3 vladach ci fasistu/nefasistu obklopeneho holohlavymi ludmi z IQ hojdacieho konika.

14.12.2019 | equilibriums

Ak si o niekom presvedčený, že je fašista, alebo že je niekto mafián, tak ak sa nemýlim, mal by si mať na to dôkaz, a ak ho máš dopúšťaš sa trestného činu, že si danú skutočnosť neoznámil. Alebo naopak, šíriš poplašné správy a hoaxy.

14.12.2019 | mam_rad_jablka

To je stereotyp, že na východe volíme tebou menované strany. Kuk na volebné mapy.

16.12.2019 | Natt

No ja ti neviem, najcervenejsi region je na vychode"

https://volby.sme.s...

16.12.2019 | mam_rad_jablka

Východ je od Popradu po Medzilaborce. Nemôžeš porovnávať geograficky mini Bratislavu s molochom východné Slovensko. A ktovie akoby vyzerali voľby v BA. ak by tam nebola polovica východniarov.

Z môjho pohľadu je červený krajný východ a považie. Môj región bol vždy záchranca demokracie na Slovensku.

16.12.2019 | Rakosnik

Áno, postavím to v Košiciach.
A zamestnáme ukrajinských programátorov.
To je také slovenské riešenie...

16.12.2019 | mam_rad_jablka

Ani po postavení centrály Esetu v BA tam predsa nebudú robiť čisto Bratislavčania narodení v Bratislave. Zase to vycucne talenty z ostatného Slovenska a v BA vzrastú ceny bytov. Okrem toho tam bude si myslím minimálne štvrtina cudzincov. Ak by to nebolo tak, bol by som prekvapený. Je to medzinárodná firma a žijeme v kozmpolitnom svete.

Košice sú v IT silné. Kvôli drahým bytom, sa oplatí východniarom pracujúcim v BA vrátiť späť.

16.12.2019 | mam_rad_jablka

Sorry, ale kopem za svoj región. V BA je už všetkého dosť a ste drahí.

17.12.2019 | Rakosnik

OK v pohode. Myslel som tým, že by to mohlo najviac prospieť domácim IT-čkárom.
Je to koniec koncov súkromná investícia. Centrála v BA je logická vec.
Stredisko v KE by bolo tiež rozumné.