Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

HB Reavis začne rekonštruovať Mlynské nivy v máji, ulicu úplne neuzavrie

20.04.2018 | Daniel Suchý

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

20.04.2018 | Cenek

Zavretie celej ulice by bol totalny, ale totalny kolaps celeho centra. Este ze im to fesakom nedovolili.

21.04.2018 | Emasculate

Ak by si ulica zavrela, museli by sa najst alternativne trasy a nasli by sa. Ked bola zavdeta Mileticova a Kosicka dlhe mesiace pocas vystavby Apola, nic sa nestalo. Ludia si nasli cesty.

Na druhej strane zuzit sest prudovku na 2 pruhy ganatuje neskutocne hrdlo a vecnu a permanentnu zapchu ktora zparalyzuje celu oblast. Sprostost opat zvitazila.

20.04.2018 | citatelTrendu

Pribudnúť by mala aj zeleň. Kde? na streche, Už si len dorobiť krídla. Ešte ani tie stromy na ulici pred vybudovanými kanceláriami oproti A.S. neboli schopní posadiť, smradi! Snáď pomrú majitelia na rakovinu, nič iné si nezaslúžia.

21.04.2018 | gejza77

nezostáva mi nič iné, než súhlasiť

21.04.2018 | shaggy

By ma zaujímalo, koľko stromov ste vysadili vy dvaja truhlíci?

22.04.2018 | citatelTrendu

shaggy-Ja bývam v rodinnom dome a vysadila som už niekoľko desiatok stromov, ovocných aj okrasných drevín a viem prečo to robím, viem prečo podiel zelene na pozemku je výrazne vyšší ako podiel dlažby, tá je redukovaná na minimum (iba pásy do garáže a chodník+bazén), dokonca mám aj zeleninovú časť záhrady.

Je smutné že nám tu vládnu ľudia bez rozumu. Šetriť na zeleni najmä v centre mesta, kde je vysoký podiel automobilovej dopravy môže iba človek s nedostatočnou mozgovou kapacitou a zopakujem, zaslúži si chytiť takú chorobu akú ponúka iným, t.j. na civilizačné choroby. Sú to primitívi a nenažranci, nič viac.

23.04.2018 | čézare

darmo placete nad rozliatym mliekom karty okolo autobusovej stanici sa rozdelovali v roku 1998 +- a uz davno bolo jasne o co akoze majitelom SAD ide ... na druhej strane je nova stanica lepsia ako to co tam bolo doteraz ... druha vec je otazka zelene a designu a verejneho priestoru a dopravy. Dopravne sa tu bohuzial premarnila dostat elektricku pod zem priamo ako prestupny terminal pod zemou primeska meska a električka ...
skoda nam co tam byvame uz je davno jasno - pesi, bike , skuter ....