Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

IKEA dostane v Bratislave konkurenciu, pozrite si ako vyzerá nové centrum

01.02.2017 | Tomáš Vašuta

Diskusia (39 reakcií) Pravidlá diskusie

01.02.2017 | Niless

Skvely tah ako vyuzit nevyuzivanu cast OC. Z fotiek to vyzera utulnejsie ako svedska konkurencia. Otazne je co ponuknu najomnici.

02.02.2017 | HlasNaHlas

Žiaľ pre slovenského zákazníka, IKEA na Slovensku nemá a v podobe STYLA určite nebude mať významnejšiu konkurenciu, to som zistil, keď sme naposledy kupovali nábytok pred rokom. Všetci malí i veľkí predajcovia sú alebo o dosť drahší porovnateľnej kvalite výrobkov, alebo ponúkajú horšiu kvalitu za ceny porovnateľné s ikeou.
Pokaľ ide o služby, kultúru predaja, reklamácie, informácie a pod., nemá na ikeu ani jeden nábytkársky obchod a ani veľa obchodov z iných oblastí.
A čo sa týka jedla v samoobslužnej reštaurácii, tak ostatní sú o 100 rokov pozadu.
takže u mňa zatiaľ IKEA forever...

14.02.2017 | Laborec

Len ide o to, ze IKEA ma strasne obmedzeny sortiment. Keby neopakovali vyrobky vo viacerych miestnostiach, videl by si, ze vela toho nemaju. Alebo skus kupit v IKEi nejaku kvalitnu alebo vobec nejaku rozkladaciu sedacku, ci kreslo. Alebo skus postele...kolko ich maju ? Zopar...aj to rovnake typologicky.

01.02.2017 | Emasculate

Haha, som si isty ze ikea zacala zle spavat a budit sa v noci, od strachu.

Takychto pokusov uz tu bolo...dokonca aj rovno vedla ikei...a dnes jedinym navstevnikom su spravcovia konkurznych podstat. Vysledok tychto slovenskych pokusov o konkurenciu ikei byva vzdy rovnaky - bud ide o brutalne kvalitativne a vkusove dno ala Europa Mobel, Mekur, Asko alebo Sconto.

Alebo sa to zvrhne na ludoprazdny preafektovany nabytkovy butik kde jeden gauc stoji 5000 eur, pricom marza nan je 4200 eur, pretoze je to jedina vec co za mesiac predaju. Nieze by Sconto oplyvalo navstevnostou, v sobotu poobede ked v ikei nieje kde zaparkovat a ludi je tam tolko ako v louvri pred mona lisou, na Sconto parkovisku mozu pristavat stredne velke lietadla. Asko na tom nieje moc lepsie, osobitne s komickymi dodacimi lehotami, kde aka kolvek objednavka fakticky spociva v zadani na vysadbu stromu, z ktoreho sa eventualne vyrobi vytuzena drevotrieskova policka pod televizor.

Toto tu na zlatych piekoch nema sancu. Par ludi tam prvych par tyzdnov zo zvedavosti pachne, a potom to zapadne prachom ako Dizajn Haus.

Shopping Palace je fajn miesto ak chcete klud, pretoze tam nikto nikdy nieje. Z obchodneho hladiska je to fail, ako vacsina veci za ktorymi v tomto state stoja rakusania. Ti tu dokazali rryzovat tak prvych 5 rokov po revolucii, ale ich myslenie a schopnosti si prilis provincne a obmedzene, aby dokazali fungovat v dnesnej dobe.

01.02.2017 | pj23

U made my day :):):)
palec hore :)

01.02.2017 | Roman Petráš

:-):-):-) pravdu máš, všetko bolo povedané :-):-):-)

01.02.2017 | LPB

+

01.02.2017 | levelman

+++

02.02.2017 | martin33

V principe suhlasim, ale som rad za kazdy projekt, ktory predlzi "zivotnost" Shopping Palace.
Je to totiz prakticky jedine nakupne centrum, kde chodim rad, pretoze splna vsetky nasledovne podmienky:
*Velke parkovisko, kde sa da vzdy bezproblemovo zaparkovat na povrchu (netreba ist do podzemnej/nadzemnej garaze, ktore neznasam).
*Velky obchod s potravinami a inymi zakladnymi potrebami (nakupujem hlavne to, co musim)
*Relativne malo ludi (naznasam davy)
*Celkom slusny food court, kde sa da rychlo najest
*Relativne malo obchodov s oblecenim, teda tam nemusim trcat s priatelkou dlhe hodiny :-)

02.02.2017 | HlasNaHlas

+, pobavil som sa, je to tak, ako píšeš

01.02.2017 | milan_k

presne ako pise emasculate, okrem toho, mame tu predsa Atrium s Rolf Benz sedackami za 15.000,- ?..takze bohate zastupenie od tabora lacnych smejdov, cez 1 reprezentanta strednej triedy co je zrovna IKEA az po luxury boutique Atrium. Myslim si ze jedinu sancu ma kvalita na urovni Ikea s rovnakymi alebo mierne nizsimi cenami.

01.02.2017 | righty

mne to celé pripadalo také utopické, že som len dlhodobo obdivoval tie fotky s dvoma centimetrami prachu na stránke ocm2.sk

zoberme to len tak z logického hľadiska. idem si zariadiť domácnosť. ako mimobratislavčan mám Ikeu na prvom mieste. v nej sa pomotám tak dve hodiny. dám si na druhé miesto toto čudo? niekto tomu očividne verí. škoda, že tu nie je informácia o financovaní, hlavne, či je tam nejaký úver od banky.

určite sa tam zbehnem pozrieť. tá zavretá časť SP ma vždy fascinovala a na najvyššie poschodie som sa nikdy nedostal. ale ťažko pochybujem, že si tam niečo kúpim. kým v Ikei zaplatíte raz, tu bude koľko pokladní? a to si ešte zoberme, že ma má čakať cesta na nejaké stredné alebo východné Slovensko.

ako posledný pokus zachrániť "dom duchov" to možno ujde, aj keď tí sa tam podľa mňa veľmi rýchlo vrátia.

ozaj, číslo obsadenosti by sa nenašlo? lebo, keď je to nejakých 30-50%, tak mali radšej čakať na ďalšiu jar.

01.02.2017 | pinpo

a pritom cely priestor stacilo prenajat jednej firme: Agata Meble
kto tam aspon raz bol tak zabudne na lacne, stredne ci nadpriemerne nabytkarske obchody
napriklad v Kika som videl rozkladaciu sedacku za 700E, pri otazke na inu farbu ci vybratie ineho materialu len sklamane povedali, ze to nie je mozne, ze vyrobca vyraba len tento jeden model
bolo to vtipne, lebo tyzden predtym, ked som bol pri tej sedackej v Agate tak na nej lezali 3x 30cm hrube vzorkovniky, material, farby, koza, kozenka... kazda cast sa dala individualizovat. sedacka tam stala 500E

chcete svtela do obyvacky? mate tam cely set do otvorenej obyvacko kuchyne - luster, stropnica, lampy na stenu, stojaca lampa, vsetko v jednom style
nakoniec cely novy byt sme zariadili odtial

01.02.2017 | ProRate

Vážení diskutujúci,

ďakujeme za cenné názory a pripomienky.

Naša cesta je vytvoriť ideálne centrum pre zákazníka, ktorý si zariaďuje bývanie. Nebude to hneď na druhý deň, ale máme dobre nakročené a rukávy stále vyhrnuté.

Dovoľte niekoľko postrehov:
- Ikea je super, úžasná hodnota za peniaze, ale má svoj osobitý štýl. Každému to nemusí sedieť. Zákazníci často prejdú 4-5 predajní, kým nájdu tú svoju kuchyňu, sedačku, obývačku.... Pre tých je tu Styla, kde to majú komfortne na 1 mieste.
- aj na našom parkovisku môžu pristávať lietadlá, voči zákazníkom a ich peniazom nie sme nijako xenofóbni
- áno, banka to spolufinancuje - tá úplne naj banka (snáď čítajú komenty...)
- obsadenosť máme cca 80%
- s duchmi sme ok - na 3NP máme fun zónu, niečo ako "pevnosť Boyard"
- rakúšania to mali pred nami, my sme len obyčajní domáci
- na stranke ocm2 je to superutopické - to je foto, keď sme to pred 2 rokmi kúpili - prepáčte, opravíme - teraz už centrum vyzerá veľmi dobre

Na všetkých sa strašne tešíme.

Martin Borkovič
Všetko pre bývanie

01.02.2017 | Ykb

+ za dobru reakciu

01.02.2017 | levelman

Tiez + za reakciu. Uprimne, ludia by sa potesili keby bol vo vasom pripade opak toho co napisal hore Emasculate, pravdou. Viac ako atak na vas projekt je to skor usmevne popisana realita nabytkovych domov v BA..

01.02.2017 | ProRate

Ykb, levelman

ďakujeme, vážime si.

Súhlasím, Emasculate to napísal výborne. Takto nejako vyzerali naše prvé porady, keď sme ešte len zvažovali, či do toho ísť. Jasný kandidát na člena predstavenstva:).

Pekný večer.

MB

01.02.2017 | Truhlik999

SK vyrobcovia majulen dva druhy tovaru: lacny, ale dizajnovo priserny tovar, alebo pekny, ale brutalne drahy tovar.
SK predajcovia maju na vsetko katastrofickdlhe dodacie doby.
SK predajcovia predavaju hlavne polsky = shitovy dizajn.

To ako majitel plochy nemozete nijako ovplyvnit.

Drzim palce, ale svoje peniaze by som to takehoto podniku nevrazil.

01.02.2017 | ProRate

Ďakujeme. Verím, že Vás pozitívne prekvapíme.

Všetko dobré.

MB

02.02.2017 | pinpo

polsky = shitovy ?
neviem kde zijes, ale v polsku si asi nikdy nebol, a isto si nebol v ich obchodoch
podla nicku by som povedal, ze trolujes
tu tvoju vetu by som upravil
SK predajcovia predavaju hlavne polske veci, lebo si od nich objednaju najnizsiu kvalitu, ktoru tu predavaju za vysoku cenu = vysoka marza
v polsku ti vyrobia to co chces a za ake peniaze chces, ked das malo dostanes umerne aj kvalitu, takze nevyplakavaj a nenadavaj na poliakov, ale na slovenskych podnikatelov a obchodnikov, ktori objednavaju taketo "shitne" veci

06.02.2017 | gejza77

áno, poľský = shitový ..... Poľsko nám (pokiaľ ide o "kvalitu") v Európe veľmi úspešne supluje Čínu

01.02.2017 | righty

tiež pripájam + (hoci sa to tu už objavilo, nie vždy takto pohodovo i kompetentne).

to ocm2 si radšej deaktivujte. sú tam zaujímavé hlavne tie eskalátory, kde všade Rakúšania plánovali kotevných nájomcov (a zle plánovali).

01.02.2017 | aldeos

no, otvoriť v skoro nefunkčnom nákupnom centre nákupné centrum to chcelo veľa fantázie, ALBERO, KIKA, SCONTO,
zdá sa niekomu že v tychto centrách nekupite VSETKO PRE BÝVANIE, naschval nemenujem IKEU tá si vsetko predáva,dodáva a vyraba sama pod vlastnou značkou a vlastnou strechou, menovany sú predajcovia rôznych výrobcov s vlastnou proviziou za predaj, tento koncept je iba ďalší SHOWROOM kde majiteľ berie nájom za m2 a zháňa najomnikov / ktorý ale neplatia províziu za predaj ale musia platiť obsluzny personál a nájom / tak ako v prvej časti centra JLL
čiže je pravdepodobne otázka času kedy prestanú nájomcovia platiť nájom pretože navstevnost a kúpyschopnosť návštevníkov v tomto centre je najslabšia zo všetkých nákupných centier v meste a / nebyť TESCA tak to už pravdepodobne neexistuje / centrum začne zapadat prachom a majiteľ bude hľadať ďalšiu NAJ banku na dalsi zmysluplný projekt :-)
poslednej banke trvalo asi 5 rokov kým sa tejto atraktívnej nehnuteľnosti konečne zbavila a asi aj hodne pod cenu ....

01.02.2017 | ProRate

Ďakujeme, že sa zaujímate o budúcnosť nášho centra. Ceníme si Váš čas venovaný napísaniu príspevku.

Krátko ku konceptu: Styla je niečo ako nitriansky veľtrh Nábytok a bývanie, ale otvorený celoročne (ten má tiež cez 20.000 m2 predajnej plochy. Pre porovnanie, Kika cca 8.000 m2). Je to hlavne o podstatne väčšej ponuke a pestrosti sortimentu a tiež o individuálnom prístupe k zákazníkovi ako sa dnes na trhu dá nájsť (možnosť výberu u viacerých špecialistov vs. nákup na 1 oddelení v "supermarkete").


Dá sa súhlasiť s tým, že Palace môže len ťažko konkurovať iným centrám zameraným na módu a bežný nákup. ( JLL to má zložité, ale klobúk dole, robia dobrú prácu.) Neznamená to však, že Palace má paušálne slabšiu polohu. Ono to závisí práve od konceptu. Tlačiť do nášho centra soritment ako má Eurovea alebo Aupark by bolo zjavne neperspektívne.

Skúste sa však v kontexte susedného jazera a rodiaceho sa projektu Relax zamyslieť napríklad nad rekreačno-zábavnou zónou, akú by si Bratislava konečne zaslúžila. Alebo nad kvalitným outletom po vzore Parndorfu. O špičkovej polohe nemusíme Zlatých pieskov diskutovať.

Tešíme sa každému jednému zákazníkovi. Úspech konceptu Styla však nie je postavený na návštevnosti Shopping Palace. Z pohľadu návštevnosti a míňaniu peňazí na bývanie niet lepšej polohy ako v zóne od Zlatých pieskov po Rožňavskú a Avion. Tu funguje efekt cluster shoppingu. Styla má navyše ten bonus, že je suchou nohou prepojená na centrum, kde si zároveň môžete vybaviť bežný nákup.

Všetko dobré.

MB



02.02.2017 | HlasNaHlas

objavilo sa tu plno nových nickov, hádam, že povinne prispeli aj iní zamestnanci z VPB

03.02.2017 | RobertF

:)))) tak toto je velice vtipny pokus, 25.000m2!!! na dvoch poschodiach v prdeli na konci palace, dokonca ani nie prizemie??
v lokalite kde bezdaci davaju dobru noc..
to je absolutne bez sance a sa cudujem tym dobrodruhom, co tomu veria, ze to moze fungovat - NEMOZE!
ze nizsi a vyssi stredny segment :)) to je aky bordel, tak bud idem do nizsieho, alebo do vyssieho..
asi majitelia ponukli zadarmo najom, ale ani to nepomoze - sak v Palace co je skor na nizsi segment zamerane centrum sa ani KIK neudrzal, nehovoriac o desiatkach dalsich prevadzok, co skoncili v palace za celu historiu tohto jednoznacne nevydareneho centra

03.02.2017 | trew

Ze tu vobec riesite ci im business pojde alebo nie? To je predsa ich problem, ale je zaujimave ze ich manazer tu v diskusii zbera napady ako to robit. Verim ze toto nebude ten pripad, ale taketo centra, obchody, restauracie, kaviarne apod. sa otvaraju vo velkom po celom slovensku aj ked nemaju ziadny business case, jediny ciel majitelov je asi zlegalizovat si svoje peniaze, vsak viete kolko sa vycucialo za poslednych 25 rokov zo statneho ... nakoniec za tym najdete nejakeho byv. manazera od penta, j a t, zoroslava, zaciatka aj konca atd. Urcite ste zazili restauraciu alebo obchod kde ked pridete este sa tvaria ze co ich otravujete, ich cielom nie je mat vela zakaznikov, obratku tovaru lebo to znamena vela prace, potrebujete vela zamestnancov atd. prave naopak oni su radi ak tam nik nechodi a v klude sa to po nejakom case zavrie,

05.02.2017 | roman1970

Nadsenie je dolezity, nie vsak jediny faktor uspechu. Drzim palce

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

13.02.2017 | shaggy

Tak, väčšinu z tých vecí, ktoré spomínaš (búracie a stavebné práce, obklady, podlahy, zárubne) IKEA neponúka.
Ale na druhej strane hovoriť o kvalite a potom nakúpiť v Merkury market (ak si to myslel tým Mercury), je trochu úsmevné. A to platí aj pre ASKO, ktoré malo svojho času na staznosti.sme.sk neuveriteľné množstvo negatívnych reakcií a dodacia doba nie je ani teraz jeho najsilnejšia stránka.

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

Trošku ma prekvapuje suboj ikea kontra zvyšok, ale evokuje to už nadpis. Mam za sebou prerabku obyvačky - naozaj od zakladu. Ikea bola určite jeden z dodavateľov, ale zďalek a vždy nevyhrala. Ani konštrukčnymi riešeniami ani cenou..., pričom za kvalitu som bol ochotný priplatiť...
takže ti moji dodavatelia:
Hebel- OBI - robili sa aj buracie a stavebne prace..
Obklad steny kameň - Bauhaus
Podlaha- Parkettstore
Svietidlá - Bauhaus
Stena - ASKO
Konferenčný stolík ASKO
Zárubňa - Parkettstore - naozaj az po stene hľadal sa dekor...
Sedačka - IKEA
Stol - Mercury
Stoličky - Mercury
Skleny stojan pod TV - Europamebel
Doplnove textilie, vankuše - Sconto

osobne som prešiel bratislavske obchody asi všetky, mal som jasno čo chcem dosiahnuť od počiatku, boli alternativy aj s inymi dodavateľmi, ale od jedneho dodavateľa sa to zrealizovať nedalo. Takže otazka nie je či maju ďaľší predajcovia priestor, ale snaď kedy začne centrum naozaj fungovať

12.02.2017 | Martin Haslen

ospravedlňujem sa ale netusim dôvod opakovania prispevku, poprosim admina nadbytocnosti zmazat...

14.02.2017 | Laborec

IKEA kym pride na Vychod Slovenska , bude zaznavana...a uz vlastne aj je. V IKEi sa da kupit nabytok pre zacinajucu rodinu. Ak ide o kvaitny nabytok, masivnejsi, tak je hanba mat doma nieco z IKEy. IKEA je prakticka, suhlasim. Ale len na zaciatok.

16.02.2017 | RobertF

velmi vtipny je aj bilboard ze obchodne centrum PRE nabytok a doplnlky .. to akoby vymyslel polomadar kapitan DANKO :))
spravne by malo byt s nabytkom a doplnkami alebo centrum nabytku a doplkov, ale urcite nie PRE, ved je to snad pre ludi