Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

J&T sa do Zuckermandelu zatiaľ nepúšťa

24.03.2009 | Ľuboš Mistrík | SITA

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

24.03.2009 | Derrik

Tu fotku v clanku by bolo treba vymenit, nakolko je neaktualna, chyba na nej nova hroza - Riverpark.

24.03.2009 | lukiboy

presne tak

30.03.2009 | CondorOne

„Obávam sa, že banky nie sú v situácii, keď by mohli financovať projekty s akousi pridanou hodnotou,“ - tak toto je vskutku skvostne vyjadrenie od predstavitela J&T.

Obavam sa, ze ti chlapci maju trochu skresleny pohlad na to, co je to pridana hodnota.
Je to ako ked tatinko da detom kopec penazi, deti skupia vsetko ca sa da, kazdu blbost a chcu to predat za dvojnasobok toho co to kupili. Prirom si detinsky myslia, aku pridanu hodnotu tomu dali. Takto to sice moze naokamih fungovat v dobe davovej psychozy, aka tu v realitach bola este donedavna. Ale urcite nie pri trhu, ktory chvalabohu uz triezve. A takyto detinsky pristup uz vobec nema nic spolocne s pridanou hodnotou.

Banky su ochotne fincovat projekty ale len take, ktore maju realnu sancu na uspech a tede skutocne prinasaju aj realnu pridanu hodnotu. Takze detinske vyjadrenie predstavitela J&T by pri trochu triezvosti malo skor zniet "Budeme sa musiet naucit developovat projekty so skutocnou pridanou hodnotou, inak nebudu mat sancu na predaj a teda banky nam ich financovat nebudu".

18.05.2009 | mba

...a architektonicky zhovadit... Hlavny arch BA by sa mal konecne ujat zezla...