Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kadiaľ pôjde električka od Eurovey? J&T Real Estate ukázal podrobnosti

14.09.2017 | Daniel Suchý

Diskusia (19 reakcií) Pravidlá diskusie

14.09.2017 | Emasculate

"Najväčšie otázniky vyvolalo umiestnenie trasy pomedzi novú budovu Slovenského národného divadla a námestie M. R. Štefánika."

To u koho vyvolalo tie otazniky? Napriek tomu ze to ma byt pesia promenada a vsetky pozemky az po stenu Sheratona patria podla katastra Slovenskej republike, Sheraton tam parkuje rozne vypalnicke a mafianske auta, ktore sa kazdy druhy den podla potreby preleju este blizsie k divadlu, a vcera parkovali auta rovno az pred hlavnym vchodom divadla. Cize ake otazniky?

Mimo toho, som rad ze je opat raz potvrdene, ze prachy robia ludi lepsimi. Kto by to pred x rokmi povedal, ze byvale mafiansko tunelarske zoskupenie bude jedneho dna mestu ponukat bezzistne vybudovanie mega drahej infrastruktury za vlastne. A nic za to nechcu!

Normalne slza sa mi zkotulala po lici ked som to cital.

14.09.2017 | OliWer1

+
Nechci slevu zadarmo!
Tú električkovú trať sme Yebkovi & Trtkovi už niekoľkokrát zaplatili z našich daní (za všetky napr. pri predpovedi počasia na jachte v Monaku) a ešte to aj niekoľkokrát zaplatíme, pretože nič nie je zadarmo.

14.09.2017 | Thomas9

Rozumiem zaujmu dat si elinu do stredu svojej stvrte, ktoru staviam. Dat ju ale rovno pod nos pred SND je humus. Chcete znizit dopravu vo stvrti kam planujete napchat tisice ludi?? tak fajn, dajte elinu na landererovu, ved to je hned vedla nie.

A elektricka na tom kusku zdecimovanej zelene na kosickej, no neviem.. Kosicka je jedna z mala ulic v tej oblasti, ktora ma isty charakter a nicit ho elektrickou podla mna nie je stastne riesenie.

18.09.2017 | Koba

To mi prvé napadlo, čo sa stane s tou zeleňou na košickej, veľká škoda tých veľkých stromov by bola. Aj počas horúich letných dní bola košická znesitená na pešo, zabetónovať to tam a odstrániť stromy bude znamenať ďalší mestský radiátor. Aj keď na vizualizáciách sú zatrávnené trate, ktoré sa na záhradníckej osvedčili, oveľa nižší hluk a krajší vizuál.
Bratislave už pomôžu asi len lietajúce drony, aj keby mal tento nápad logiku a opieral sa o územný general a nejaký komančovský plán rozvoja elektrifikovanej dopravy, tak im to predsa nemôžu schváliť, lebo JaT...

14.09.2017 | citatelTrendu

Mne sa ten zámer páči, konečne vzniknú nové trate ktoré by inak neboli, mesto na to nemá. Práveže na Košickú sa zmestia eliny. Keď nemáme na metro, budujme aspoň nové električkové koľaje.

20.09.2017 | romancek

Kde sa tam zmestia? Si to prejdi od Trhoviska po Novohradskú. Jediné, že by sa uzavrela Košická v tomto úseku pre individuálnu automobilovú dopravu, a ostali by tak zachované cyklocesty, chodníky i zelený stredový pás.

14.09.2017 | bako

Každý zo samozvaných urbanistov a zelených nadšencov nadáva na developerov. Teraz developer predstaví koncepciu najekologickejšej hromadnej dopravy, ktorú sme ako tak schopní zrealizovať v tomto bananistane, a už sú tu hejteri, ktorí to ofrflú. Je to len moj pocit, alebo fakt skoro kazdemu hrabe?
Zobudte sa: je to zamer, podnet na diskusiu, a pripomienkovanie z coho vznikne dufam neskor finalny projekt a modlim sa, aby sa aj zrealizoval.
Napriek idiotskym komentom napriec internetom!

14.09.2017 | righty

Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me!

Je to určite o hejteroch. Chudák developer, toľko dobrého doteraz spravil, a teraz, keď chce opäť raz len dobro pre štát, mesto, ľudí, kozmos, nikto mu to zrazu neverí. Neviem, čo sa s týmito ľuďmi deje. Však už aj z tej petržalskej vetvy je jasné, že sa bezištne myslí len na Petržalkčanov.

14.09.2017 | .Adam

Ja z toho vyjadrenia stale neviem, kade ta elektricka pred divadlom pojde. Trasa je o uroven nizsie ako priestor pred divadlom.? Takze pojde pod zemou? Alebo kade? Jedna fontana, promenada a druha fontana. To je vsetko, ziadne urovne.

14.09.2017 | Daniel Suchý

Nástupný priestor pred SND je vyvýšený, vedú naň z promenády schody, takisto na námestie, ktoré je znížené, električka má ísť cez priestor medzi nimi.

15.09.2017 | .Adam

Dakujem za vysvetlenie. Takze to pojde po jedinom mieste kade to moze ist, na hulvata par metrov od dveri divadla. Ziadne prevratne riesenia. Vsak J&T.

15.09.2017 | Daniel Suchý

Boli ste niekedy v tom divadle? Problém s trasou pred SND je v niečom úplne inom, a síce v následnom napojení na Košickú a najmä v tom, že keby išla po Landererovej alebo Karadžičovej, pozbierala by oveľa viac ľudí...

15.09.2017 | Peter1001

Petrzalka ma vobec nezaujima, nie je v tomto pripade podstatna. V prvom rade ide o paralelne prepojenie zapadnej a vychodnej radialy a moznost vytvorenia dalsej radialy smer Dolne hony. To je buducnost MHD. Treba po 25 rokoch uz konecne konat a nie stale sa len dohadovat a skriepit.

18.09.2017 | .Adam

Ved jasne, elektricku ide stavat JT, takze musi ist okolo Eurovea. Oni to stavaju pre seba a nie pre mesto. A mesto ako nepricetny ucastnik bude maximalne schopne im to len odkyvat nech si stavaju co chcu. A Nesrovnal bude schopny sa tym este aj pochvalit.

15.09.2017 | Peter1001

Je to to najlepsie co Bratislava kedy moze urobit. Konecne vyznamna nova investicia do infrastruktury. Ta stvrt mesta bez elektrickoveho napojenia bude bezvyznamna. Ak nie je vyriesena dostupnost na pracovisko, vsetci investori budu obchadzat taketo miesto, co sa uz potvrdilo u x velkych mestach vo svete. Konene nech si tento predpoklad uvedomia aj poslanci BA.

15.09.2017 | righty

Dokonale si trafil kliniec po hlavičke Peťo. Ide tam v prvom rade o záujmy investora, a to si uvedomujú aj poslanci v BA.

15.09.2017 | Peter1001

Samozrejme, ze je to zaujem investora. V konecnom dosledku to bude ale obrovsky prinos pre celu Bratislavu. Elektrickova doprava pre BA je najoptimalnejsia riesenie MHD. Preferencia elektrickej dopravy pred individualnou sa uz mala davno realizovat. Od cias Apolla mosta, ked nepocitam rekonstrukciu Stareho mosta, nebola realizovana ziadna investicia do infrastruktury.

15.09.2017 | righty

O tom prínose by sa dalo diskutovať. Stále narážam na ten petržalský paškvíl. Myslím, že veľa naznačuje. To, čo tam nakreslili naznačuje, že by buď radi odklonili jednu linku na svoju konečnú, alebo všetky linky spomalili o nejakých sedem minút, keďže v oblúkoch budú musieť ísť električky pomaly. Pritom je tam električka dosť zbytočná. 500-metrová prechádzka nikoho hezabije.

15.09.2017 | Lupask

stale som nikde nevidel ako si predstavuju ze tam budu chodit elektricky. ake budu linky? odkial kam by sa malo chodit?