Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Lidl mení plány, v Petržalke postaví menšiu predajňu

10.01.2017, 05:01 | tv | © 2017 News and Media Holding

Ešte v lete minulého roka kreslil diskontný reťazec Lidl v Petržalke veľkú predajňu. Na Mamateyovej ulici chcel pôvodnú budovu zbúrať a namiesto nej postaviť väčšiu a modernejšiu. Plány však nakoniec nezrealizoval a aktuálne predstavuje nové.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Starú zbúrať, novú postaviť. Takýto vzorec začal aj na Slovensku uplatňovať reťazec Lidl. Tieto plány sa dotkli aj predajne na Mamateyovej ulici v Petržalke. Vedenie spoločnosti už v lete predložilo úradom plány, podľa ktorých budovu predajne z roku 2005 zbúrajú a na jej mieste postavia novú.

Terajšia predajňa má rozlohu 1 200 štvorcových metrov a 151 parkovacích miest. Podľa pôvodných plánov sa mala predajná plocha rozšíriť na 1 700 štvorcových metrov. Parkovacích miest však malo byť o 36 menej.

Projekt s rozpočtom 2,4 milióna eur sa nakoniec nerealizoval. „V tomto projekte sa však už nepokračovalo a navrhovateľ sa rozhodol do územia situovať menší formát predajne,“ píše sa v novom zámere, ktorý teraz spoločnosť predložila úradom.

Po novom má teda na Mamateyovej ulici stavať menšiu predajňu. „Navrhovaný zámer predstavuje novostavbu predajne potravín ako samostatného prevádzkového celku s predajnou plochou potravín so zádverím 1 424,12 štvorcového metra a parkoviskom pre 127 vozidiel,“ píše reťazec v zámere.

Neprehliadnite

Termín začiatku stavebných prác nie je známy, investor však predpokladá, že výstavba potrvá šesť mesiacov. Rozpočet na realizáciu stavby zostal rovnaký ako pred pol rokom, investor predpokladá, že prestavba predajne si vyžiada 2,4 milióna eur.

Prestavba predajní prebieha globálne. V roku 2015 reťazec ohlásil, že do piatich rokov u nás preinvestuje 200 miliónov eur. Nové predajne sa pýšia napríklad spätným získavaním tepla z chladiarenských a mraziarenských zariadení, úspornými LED svietidlami či toaletami a prebaľovacím pultom pre zákazníkov. V nových predajniach je aj zázemie pre zamestnancov so sprchami a školiacou miestnosťou na poschodí.

Lidl má aktuálne na Slovensku 126 predajní. Zatiaľ posledné otvoril koncom novembra v Novej Dubnici a Moldave nad Bodvou. Novú prevádzku stavia aj v Spišskej Novej Vsi, len pár metrov od najväčšej dediny na Slovensku.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)