Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lidl pokračuje v prestavbe predajní v Pezinku

11.10.2016, 05:00 | Daniel Suchý | © 2016 News and Media Holding

Nemecký obchodný reťazec Lidl pokračuje v modernizácii siete predajní. V tomto roku ohlásil už piatu prevádzku podľa nového konceptu. Ide o tretí prípad, keď zbúra súčasnú predajňu a na jej mieste postaví novú.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy

Lidl

Zámer sa týka obchodu v Pezinku na Okružnej ulici. Supermarket stojí na začiatku mesta, vedľa Tesca a nákupného centra Mólo. Lidl súčasnú budovu aj s parkoviskom úplne odstráni.

Následne vyrastie na rovnakom mieste dvojpodlažná budova podľa nového konceptu predajní reťazca. Na prízemí bude obchod s predajnou plochou takmer 1 700 štvorcových metrov a skladové priestory.

Na poschodí vznikne zázemie pre zamestnancov, ktorých by malo v obnovenej predajni pracovať pätnásť. Celková podlahová plocha novej budovy má byť takmer 2 700 m2.

Prvá slovenská predajňa Lidlu podľa nového konceptu v PiešťanochZdroj: Lidl Slovenská republika

Parkovisko bude mať po prestavbe kapacitu 124 áut. Vjazd a výjazd pre zákazníkov aj zásobovanie zostane na súčasnom mieste z Okružnej aj Obchodnej ulice.

Termíny realizácie novej predajne nie sú známe. Samotná výstavba by mala trvať šesť mesiacov. Predpokladané náklady dosahujú 1,5 milióna eur.

Prvú predajňu postavenú v novom dizajne otvoril Lidl na Slovensku vlani v novembri v Piešťanoch. Ďalšie ohlásil v Bojniciach, Novej Dubnici, Púchove a bratislavskej Petržalke.

Prvá slovenská predajňa Lidlu podľa nového konceptu v PiešťanochZdroj: Lidl Slovenská republika

Kým v prvých dvoch prípadoch ide o stavbu úplne novej predajne, v ďalších dvoch firma podobne ako v Pezinku zbúra pôvodný objekt. Okrem toho Lidl pripravuje aj prístavbu pekární k bratislavským predajniam na Gagarinovej a Galvaniho ulici.

Nový koncept zavádza obchodník globálne. Na Slovensku vlani Lidl ohlásil plán preinvestovať v priebehu piatich rokov 200 miliónov eur. Firma vstúpila na tunajší trh v roku 2004 a v súčasnosti prevádzkuje 124 predajní, ktoré zásobujú logistické centrá v Nemšovej, Prešove a Seredi.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Lidl