Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

M2: Nové obchodné centrum v Bratislave miesto prázdnej časti Shopping Palace

04.09.2015, 11:00 | Ľuboš Mistrík | © 2015 News and Media Holding

Prázdna druhá etapa obchodného centra Shopping Palace na bratislavských Zlatých pieskoch sa úplne zmení. Nevyužívané priestory získali nového majiteľa, ktorý pripravuje rebrand a kompletnú rekonštrukciu objektu na centrum M2 s podtitulom Všetko pre bývanie.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

nábytok

Štvorpodlažný objekt za strediskom v smere na rekreačný areál jazera dnes vlastní spoločnosť Všetko pre bývanie, a.s. „Našim zámerom je z  pohľadu komplexnosti sortimentu a komfortu nákupu vytvoriť vlajkovú loď pre nábytok a bývanie pre hlavné mesto a širšie okolie,“ vysvetľuje Martin Borkovič, predseda predstavenstva firmy a spolumajiteľ.

Centrum je podľa investora dokončené v štandarde holopriestorov a pripravené na prenájom. „Stavebné úpravy sa týkajú najmä dokončenia obchodných jednotiek v zmysle dohodnutých podmienok s nájomcami,“ dodáva Juan Ramón Hernández Soublet, podpredseda predstavenstva, taktiež spolumajiteľ.

Predajná plocha nového strediska M2 dosiahne 25-tisíc m2 a prinesie 60 prevádzok. Aktuálna obsadenosť dosahuje 8 400 m2, ktoré si podelí trinásť obchodníkov. Developer rokuje aj s ďalšími záujemcami o zhruba polovicu kapacity, otvorenie je naplánované na jar 2016.

Obchodné centrum M2 - vizualizáciaZdroj: Všetko pre bývanie, a.s.

Spoločnosť počíta s reštauračnou zónou s výhľadom na jazero, čím nadviaže na starší koncept rakúskeho vlastníka. Majú tu byť kaviarne i detský kútik. Parkovanie zabezpečia miesta pod objektom i v jeho okolí, ktoré sú dnes z veľkej časti nevyužívané.

„K estetickým vonkajším úpravám patria parkové a sadové úpravy. V pláne máme aj rozvojové aktivity, ale o detailoch by sme radi komunikovali neskôr,“ vysvetľuje M. Borkovič. Developer pre nájomcov v prípade záujmu vybuduje aj externý sklad.

Neprehliadnite

Dôvodom pre realizáciu centra pre bývanie je podľa spoločnosti z veľkej časti lokalita, ktorú hodnotí ako primárnu pre tento segment. Spomína neďaleké prevádzky ako Ikea, Kika, Sconto či Asko. V tesnej blízkosti je navyše Merkury Market a Möbelix.

Shopping Palace dnes ponúka rozporuplný obraz obchodného centra. Pozostáva z troch častí, ktoré majú troch rôznych majiteľov i správcov. Hypermarket Tesco funguje dobre a priťahuje množstvo návštevníkov, prvá fáza patriaca rakúskemu fondu zo skupiny UniCredit zasa prechádza postupnou rekonštrukciou a ponúka viacero obchodov.

Obchodné centrum M2 - aktuálny stavZdroj: Všetko pre bývanie, a.s.

Druhá etapa, ktorú donedávna vlastnila rakúska spoločnosť Soravia Group, je dlhé roky takmer prázdna. Otvorili ju pred Vianocami 2009 s veľkými ambíciami, napokon skončila so zopár prevádzkami a prázdnymi chodbami. Pripravované centrum M2 tak môže obraz celého Shopping Palace výrazne zmeniť a oživiť ho.

V spoločnosti Všetko pre bývanie sa stretáva viacero investorov. Firma je personálne prepojená s poradenskou spoločnosťou Pro Rate, ktorá sa zaoberá investičným bankovníctvom a podnikovými financiami. Členom predstavenstva je i bývalý riaditeľ Slovakia Ringu a súčasný šéf Kúpeľov Trenčianske Teplice. Za oboma projektmi stojí známy právnik Zoroslav Kollár.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy nábytok

Diskusia (0 reakcií)