Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mesto odobrilo ďalšiu časť Nových nív, ktorá nahradí aj dočasnú autobusovú stanicu

16.05.2019 | Martin Poláš

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

16.05.2019 | olivertwist

ten kto platí má záväzné stanoviská - a nikoho nezaujíma, že to je dopravne neobslúžiteľné územie...

16.05.2019 | Emasculate

Tvoja norma na ‘dopravne obsluzitelne’ je co? 16 pruhov v kazdom smere? Bez toho maximalne pasienky?

Toto su dristy. Je to stred mesta, ma byt zahusteny. Premavka sa bud vojde, alebo nevojde a ludia budu chodit pesi alebo na kolobezkach.

16.05.2019 | zakaznik

Čím vyššia hustota zastavanosti, tým menej dopravy je treba. Pretože ľudia majú kratšie vzdialenosti medzi destináciami. Už to konečne pochop.

16.05.2019 | Thomas9

Na vizualizáciách majú stále nakreslených aj 10 pruhov na "bulvári" a som zvedavý, kam ich tam napchajú resp. akej šírky budú :D

Čo sa týka zahustenia územia, s tým asi nemáme problém. Nech stavajú na voľných pozemkoch, rekultivujú územie atď. Problém je, keď sa 3 skupiny snažia postaviť svoje "la defense" v širšom centre a.k.a v strede BA, ktorá je z tohto bodu rozťahaná ako sopel na 4 svetové strany, do každej ide jedna cestná radiála z čias socializmu a všetci sa tvária, že je to okej, udržateľné zahustenie a rozvoj :D
To nie je zahustenie, ale vytvorenie novej štvrte plnej kancelárií, do ktorých budú dochádzať tisíce alebo desaťtisíce ľudí z tých 4 svetových strán, a to nikto nerieši. Aj keď postavia tú jednu koľaj pre električku.

Alebo si myslíte, že všetci motroci, ktorí tam robia a budú robiť si už kúpili 2izbáky teda dvojgarzónky v panorame, klingerke, zwirne a skyparku?

16.05.2019 | zakaznik

Tak asi si nepochopil pojem zahusťovanie. Môžu prísť aj autobusom alebo trolejbusom.

17.05.2019 | Thomas9

Potom ty si nepochopil "dopravu" v BA, keď v tom nevidíš problém. Koľko (trolej)busov tade ide dnes? Ako sú plné v špičke? Dodržiavajú vtedy vôbec grafikon? Ako je pripravená MHD na tvoje zahustenie o pár rokov? Poznáš aj slovo prehustenie a jeho následky? Bol si niekedy v zahustenom Hong Kongu? toľko otázok a žiadne odpovede, len mlátenie prázdnej slamy.. "good idea slovakia"

17.05.2019 | krang

A bol si niekedy vo viedni ? 4x vacsia hustota ako v BA....omg :D

17.05.2019 | Thomas9

Ano bol a videl si mapu a rozlozenie Viedne? Videl si tam dopravne moznosti typu U-bahn, S-bahn a siet elektriciek? Nehovoriac o vystavbe a planovani tvojho svateho gralu "zahustenia"... Alebo si sa rozhodol to cele ignorovat alebo o tom ani nevies alebo len trieskas piate cez deviate. Do rozlohy BA sa pocitaju aj mestske lesy + ostatne nad kolibou, racou, devinskou, devinom? Cisla su o nicom bez kontextu, preto je tu uz 30 rokov bordel, dovi dopo a pekny vikend :)

17.05.2019 | krang

>Ano bol a videl si mapu a rozlozenie Viedne? Videl si tam dopravne moznosti typu U-bahn, S-bahn a siet elektriciek?

o com trepes ty degen. Vo Viedni to postavili len tak nahodou alebo kvoli tomu ze bol dopyt.
Retard ved si na to zobrali brutalne pozicky.

>. Alebo si sa rozhodol to cele ignorovat alebo o tom ani nevies alebo len trieskas piate cez deviate.

Ty si sa rozhodol ignorovat to ze najprv musis mat dopyt potom mozes robit projekty za miliardy s navratovou hodnotou 20 rokov ty uzas.

>Do rozlohy BA sa pocitaju aj mestske lesy + ostatne nad kolibou, racou, devinskou, devinom? Cisla su o nicom bez kontextu, preto je tu uz 30 rokov bordel, dovi dopo a pekny vikend :)

Jezis maria a do Viedne sa nepocitaju ? Netrep.

16.05.2019 | romancek

Mňa skôr zaujala tá pešia lávka. Jedna, po ktorej nikto nechodil, sa odstránila a druhá pribudne? V blízkosti je základná škola s gymnáziom, aj vzhľadom na bezpečnosť detí by som odporúčal vybudovať podchod s východmi 1) parter plánovanej výškovej kancelárskej budovy pokračovania Twin City s 27 nadzemnými podlažiami, 2) v parteri plánovanej 10-poschodovej administratívnej budovy Zwirnu 3) na rohu križovatky Košická/Novohradská (škola) 4) na strane "Gumonu" buď pred administratívnou budovou alebo v parteri budovy, ktorá ju nahradí