Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mesto už predkladá projekt druhej fázy petržalskej električky

26.01.2016 | Daniel Suchý

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

26.01.2016 | ready

"Hneď po oficiálnom dokončení" :D
1. este to zdaleka nie je dokoncene
2. to uz mali pred 3 rokmi paralene riesit 2.etapu...
Je hanba ze bude trvat dalsie min. 4r nez bude postavenych par stanic povrchovej elektricky. Povodne to malo byt vsetko do 2018 (a uplne povodne do 2002 malo byt komplet metro v BA).

Je pravdepodbne, ze skor v Prahe postavia plneautomaticku trasu D, hoci este nezacali.

27.01.2016 | stbe

Posudzovanie vplyvu na zivotne prostredie ako aj dalsie ukony maju predpisane terminy, nemozes to posielat na komisiu ako sa ti zachce. Tiez mesto zrejme nie je v dobrej financnej kondicii, takze to potrebuje rozlozit na viac rokov...

26.01.2016 | citatelTrendu

Vtipný názov, že UŽ predkladá, to už málo byť dávno pripravené, aby hneď po ukončení 1. etapy sa predložil projekt na refinancovanie z eú fondov. reálne sa totiž má začať stavať až v r. 2018 s ukončením 2020, takže reálne bude petržalská električka skutočnosťou až o 4 roky!

Zároveň je potrebné potiahnuť električky až po nemocnicu svätého Cyrila a Metoda na Antolskej, presunúť ju z plánovanej Jantárovej, alebo urobiť odbočku, pozemky sú našťastie k dispozcii. Ak sa stavia tak významná trať, treba to poviesť k významným uzlom a nemocnica v Petržalke je cieľ veľkej časti cestujúcich.

28.01.2016 | zakaznik

Áno, priemerný občan predsa navštevuje nemocnicu aspoň 250x ročne.

28.01.2016 | zakaznik

Áno, priemerný občan predsa navštevuje nemocnicu aspoň 250x ročne.

28.01.2016 | Valec57

Ako veľkej časti cestujúcich. Čo mám poznatky, tak pri Braníku sa vždy všetky vozidlá brutálne vyprázdnili (a to už ani tam sa nedoviezlo veľa ľudí). Tak koľko z každého spoja ide k nemocnici? 10 - 15 ? Naplnili by aspoň jednu električku za hodinu?

27.01.2016 | romancek

Ja myslím, že nosným systémom v BA sú ešte dlho budú autobusy a nie električky, čo sa týka počtu vozidiel, spojov, liniek I počtu prepravených cestujúcich.

28.01.2016 | čézare

nosným mozno ano otazka ale je ci aj prostriedkom. Ak sa naplnia cesty autami autobus nema kade prejst. Vyhodou elekticiek je vlastna kolaj a prednost v jazde... Drzim place aby sa cim skor zacalo stavat podla mna ale by mala byt odbocka na Antolsku na 100% a trat by mali potiahnut az po Slnice resp. po prvu dedinu od Petrzalky na juh ...,
vedla týchto miest spravit áhytné parkoviska a mame celkom vystarano ...

28.01.2016 | Valec57

V Prahe je tiež v autobusovej prevádzke vozidiel autobusov, spojov aj liniek ako v prevádzke metra (akurát ten počet prepravených osôb je o čosi menší). Znamená to teda, že nosným systémom pražskej MHD je autobus?