Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Mickiewička ako pokračovanie Obchodnej? Z ulice vylúčia dopravu

18.05.2018 | Tomáš Vašuta

Diskusia (29 reakcií) Pravidlá diskusie

18.05.2018 | asdfasdf

krasna vizualizacia....skoda, ze na mile vzdialena od reality:-DDD.....na obrazku presvetlena, vzdusna, v skutocnosti ponura ulica, zatienena stromami, kde slnecny luc nema sancu......

18.05.2018 | romancek

niekde treba začať, mávnutím čarovného prútika sa nič nezmení... keď sa dostanú preč odparkované autá z chodníkov a tie sa rozšíria, určite to ovplybní aj skladbu obchodných prevádzok na ulici a ich politiky na prilákanie zákazníkov

18.05.2018 | asdfasdf

zacneme tym, ze vyrubeme stromy, aby sa presvetlila, ako na vizualizacii?.....esteze nejake su, aspon je co rubat......

18.05.2018 | TotoTuSomJa

Niekde treba začať? Čo tak naprv úplným centrom mesta nám. SNP? V prvom rade treba vylúčiť automobily z mesta tam a prerobiť to na kvalitnú pešiu zónu. Potom môžeme snívať o nejakej Mickiewiczovej. Priorita musí byť nám. SNP a Kamenné nám.

18.05.2018 | Cenek

Mickiewiczova je tema developera, aby mohol 1,5nasobne drahsie predavat byty. Inak je to nezmysel a na totalny kolaps centra.
Plne suhlasim, realizovat sa mozu aj na SNP a Kamennom.

18.05.2018 | Emasculate

Wtf. Niekto si chce hlava nehlava zvysit hodnotu svojej nehnutelnosti. Uz to tu bolo pisane v diskusiach, zahadne nie v samotnychnclankoch.. Je to z pohladu cohokolvek ineho nez autopremavky absolutne nepodstatna, neprijemna ulica. Urcite nieje ‘prirodzenym pokracovanim obchodnej’, tou je radlinskeho. Ale na radlinskeho sa samozrejme nenachadza ta konkretna nehnutelnost ktoru sa tato oberpixovina snazi pozdvihnut.

Auta z hlavneho tahu staromestka snaziacich sa dostat do ruzinova cez zahradnicku budu jazdit kade? Cez americke namestie ???

Vodne dela a slzny plyn na tychto ‘aktivistov’. Samozrejme nejde o skutocnych aktivistov, ludia stojaci za touto debi|inou tam MAJU SIDLO.

Preco to nieje v clanku?

https://www.finstat...


18.05.2018 | olivertwist

iste iste - sú to architekti a developeri - nechceš ich za to vešať ???
čo je na tej ich akcii zlé ???
každá jedna ulica v BA, každý jeden urbánny priestor by sa mal skvalitniť - a o to tu ide !!!

18.05.2018 | Pip-boy

Nechce ich vešať. Hovorí, že majú konflikt záujmov. Že chcú za verejné peniaze zvýšiť hodnotu ich súkromnej nehnuteľnosti.

Už lepšie?

18.05.2018 | asdfasdf

tiez mi to tak cele pripada....poohaname sa trochu skvalitnenim prostredia a nieco na tom trhneme.....este najskor je pripravena nemocnica na odstrel a potom to uz len bude ryza......hotelik na pesej zone s vcelku dobrym pristupom aj pre auta.....

18.05.2018 | olivertwist

aj keby si mal vecne pravdu (ale trepeš nezmysly) - tak ich nehnuteľnosť tvorí max. 5% všetkých nehnuteľností na tej ulici (je tam napr. aj štátna nemocnica), a dodnes sa o zhodnotenie ulice snažia sami !?!

18.05.2018 | Pip-boy

Myslím, že im nijako nevadí, že sa zhodnotia aj tie ostatné nehnuteľnosti... A to je zároveň posledný pokus viesť s tebou racionálnu diskusiu, lebo si evidentne magor.

18.05.2018 | Cenek

Ved jasne ze sami, lebo vsetci ostatni to povazuju za absolutny nezmysel. Realna obchadzka pouzitelna v praxi neexistuje.

18.05.2018 | shalalii

na ich akcii je zle, ze ju robia iba kvoli zhodnoteniu svojej budovy,ktora cistou nahodou lezi na mickiewicke. ako pise emasculate, prirodzenym pokracovanim obchodnej je radlinskeho. toto je dalsi "mestotvorny pocin" aktivistov s uplne priehladnym zamerom. taky cisty potok v2.0. vodne dela asi prehnal,ale slzny plyn by im mohol pomoct uveomit sa...

18.05.2018 | milan_k

trochu by mi to vadilo, ale zvladol by som to....problem vidim v last mile kde je odbocka na 29augusta

18.05.2018 | medmedik

mne sa to páči, bodaj by to vyšlo, na Mickiewicovej sú ale podzemné garáže a k nim bude musieť ísť cesta tam aj späť. Úplne sa doprava nedá vylúčiť

18.05.2018 | Cenek

Aktivisticky porucime vetru, desti a potom poziadame o dotacie.

18.05.2018 | SIMSAK

Tato ulica patri v Bratislave podlak mna k tym "lepsim",mesto by sa skor malo venovat vsetkym uliciam co su okolo,pretoze tie su v daleko horsom stave jednak co sa tyka stavu vozovky aj chodnikov,napriklad okolie lekarskej fakulty a STU.

18.05.2018 | salamoon

nikoho nezaujima, kto ma aky stav vozovky, chodnikov.. lokalnych podnikatelov zaujima ake maju trzby.. a auta z tej lokality vyhanaju ich potencionalne prijmy..

18.05.2018 | Cenek

To je ako kupit si dom pri letisku za stvrtinu oproti dome na pesej zone a potom bojovat proti lietadlam...

18.05.2018 | citatelTrendu

Táto ulica patrí k lepším? Pripájam sa k názorom že je to úplne nezaujímavá tmavá ponurá ulica. Skutočne má zmysel iba pre autá a MHD.

Neviem si tam pešiu zónu predstaviť Z Obchodnej by pešo šli na Americké námestie prečo? Čo také by tam dokázalo vygenerovať dostatok chodcov aby to malo zmysel investovať veľké peniaze?

Poriešiť treba najprv nám. SNP a Kamenné nám, toto je fail. Ak rozširovať pešiu zónu tak tu, vrátane Štúrovej ulice.

18.05.2018 | shaggy

Mickiewiczova je asi tak prirodzeným pokračovaním Obchodnej, ako je Vrakuňa prirodzeným pokračovaním Petržalky.
"Táto časť mestského centra má ohromný potenciál" - hej? Aký? Veď ani Obchodná nemá potenciál, obchody tam skôr živoria a ľudia tade skôr len prechádzajú, lebo má dobrú polohu.
Ľudia sa Mickiewizcovej nevyhýbajú preto, že by tam boli úzke chodníky, ale preto, že tadiaľ nepotrebujú chodiť. To ako keby som sa sťažoval, že Viedenská cesta smerom od Mosta SNP k Inchebe (a ďalej) trpí na nízky záujem ľudí.

Zaujímalo by ma, či si to vylúčenie dopravy zaplatia zo svojho, alebo to urobia rovnako, ako rôzne behy a protesty, ktoré sa konajú v Bratislave - príživnícky, veď to zaplatí niekto iný?

18.05.2018 | Cenek

Mna z tych pochodov za alebo proti potratom, cyklojazdam a maratonom ide roztrhnut. Ja tym ludom nechodim behat do Vrakune..

18.05.2018 | shaggy

Nezabúdaj na tých, čo sem prídu z iných miest. A potom samozrejme na našu najúžasnejšiu políciu, ktorá ako zátarasy používa vozidlá DPB a samotný dopravný podnik na výzvu, aby zverejnil zmluvu o prenájme týchto vozidiel, nereagoval.
Už vidím, ako by normálny súkromný podnik len tak požičal svoje vozidlá polícii (ktorá má dostatok vlastných vozidiel).

18.05.2018 | Cenek

Svata pravda. Uz vobec nechodim pochodovat do Rimavskej Soboty.

18.05.2018 | ITBDevelopment

Pekný deň. Na Mickiewiczovej ulici bude v sobotu 19.5.2018 prebiehať podujatie s názvom WhatCity? na Mickiewičke. Na ulicu prinesie život, zábavu a čistejší vzduch, prepojí korzo Obchodnej ulice až k Americkému námestiu do príjemnej pešej zóny hodnej hlavného mesta. 

Chceme vyvolať diskusiu a hľadať možnosti, ako túto ulicu odbremeniť od tranzitnej dopravy a ponúknuť priestor viac pre ľudí - chodcov, cyklistov. Presne WhatCity? ponúka možnosť vyjastiť si osobne všetky otázky, ktoré sú predmetom tejto diskusie. Srdečne Vás pozývame na diskusiu a každí, kto má aj iní názor je veľmi vítaní. 

Cieľom iniciatívy spoločnosti ITB Development je odkloniť tranzitnú dopravu takým spôsobom, aby sa Mickiewiczova ulica, ale aj okolité ulice a lokalita v tomto smere zveľadili. Nejedná sa o absolutne vylúčenie dopravy.  

Pozrime si historické fotografie, uvidíte chodcov, cyklistov, deti. Mickiewiczova je zaujímavá ulica v centre mesta, rozšírením centrálnych zón dostala nový význam a kontext. Doprava, ktorá tu každodenne prúdi, však nedovoľuje ulici vyniknúť. Naopak, je to jedna z najnepríjemnejších ulíc na pobyt.

K celej aktivite pristupujeme v plnej vážnosti a preto je zatiaľ v prvej fáze len pilotný testovací projekt, ktorý by mal preveriť všetky okolnosti potenciálnych zmien. Sme veľmi vďační za spätnú väzbu len prosíme keby mohla byť adresovaná priamo nám na itb@itb.sk.  

Tím ITB Development.

18.05.2018 | Cenek

Diskusiu ste vyvolali.
Bohuzial tento clanok trafil ine publikum ako na Topkach, preto necakajte kvoli Vasmu obchodnemu planu realizovanemu nasim obmedzenim za cudzie peniaze zidnu ovaciu. A to v plnej vaznosti.

18.05.2018 | Truhlik999

vylucenie dopravy je vylzcenie zivota. Bud ste tupi ako bedna gitu, alebo ide o prachy.
grcka

18.05.2018 | shalalii

skvele, takze iba tranzitnu dopravu planujete vylucit....
mi odlahlo, kupujuci bytov vo vasej budove sa teda nebudu musiet obavat, ze sa do domu nedostanu autom. velka vdaka za slachetny nezistny zaujem o zveladenie bratislavy. argumentacia pomaly na urovni pellegriniho snahy o presadenie navrhu zakona o vyznamnych investiciach. zopar ludi bude mat kvalitnejsi zivot a ostatni nech si kludne kupia kolobezky, alebo obchadzaju mickiewiczovu po uliciach, kde sa vam nepodarilo kupit pozemky.
ak dalej zapatrate v archivoch, mozno najdete aj historicke fotografie inych ulic, na ktorych najdete veselych chodcov, cyklistov a deti. skuste napriklad koniec dubravky, kde ste nastavali tie budy bez ladu a skladu a zatazili uz aj tak pretazene ulice.
neuveritelne chrapunstvo, co tu skusate za argumenty.

18.05.2018 | shaggy

Som chodec a cyklista a nepovažujem za dobrý nápad urobiť Mickiewiczovu ako pešiu zónu.
Cyklokoridory sú dostatočne vybudované na Špitálskej a Radlinského ulici, nič viac nám netreba.
Ani ako chodec (veľmi často sa presúvam po meste peši) nemám problém s touto ulicou.
Pokojne tam vyriešte parkovanie na chodníkoch, aby každý majiteľ nehnuteľnosti si buď postavil podzemnú garáž, alebo nech si parkuje tam, kde nájde miesto. To bude pre začiatok dostatočné riešenie. Ste za? ;)

+ nejak som sa nedočítal, ako chcete viesť trolejbusy? Chcete zhoršiť verejnú dopravu na úkor individuálnej dopravy majiteľov nehnuteľností na tejto ulici?