Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na jar sa rozhodne o využití železničnej stanice Filiálka

28.01.2019 | TASR

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

28.01.2019 | Thomas9

Stanica tam mala byť už dávno. Čo si pamätám len posledných 10 rokov o tom iba hovoria, robia štúdie a skutek utek..

28.01.2019 | Niless

Neviem a ani si nechcem predstavit tam hlavnu stanicu, mozno zastavku ak bude trat pod dunaj do petrzalky. Do lokality vedie jedna kolaj, mozno rozsirit na dve, nie viac. Teraz zo ZA aj od NZ/BB su po dve kolaje rovno do stanice. Ako tam bude fungovat premavka? po vinohrady su tam 4 priecestia (vie si predstavit pri dnesnej premavke pri zvaracaku na jarosovu spustenie zavor kazdych 5 minut?

Hlavna stanica sa bud vybuduje rekonstrukciou tam kde je, je to dobra poloha s existujucou akou takou infrastrukturou, pripadne sa da urobit na zabom majeri odkial by mohli jazdit vlaky na letisko, zastavka elektricky, na krizovatke vsetkych trati v BA a hlavne nedaleko bude vedena dialnica na stupavu.

28.01.2019 | Laco_100

Jednou z možností by bolo zapustit stanicu pod zem, tým pádom by sa vyriešila hlučnosť a zlikvidovali by sa závory na Jarosovej ulici. Dole stačí vybudovať dve nástupišti so štyrmi hranami. A presmerovať sem časť vlakov z NZ a TT

28.01.2019 | OliWer1

To by mohlo prejsť, na tom by sa dalo vyryžovať celkom slušne.

28.01.2019 | Laco_100

Zapustit znamená mierne pod povrch, ale máš bohužiaľ pravdu, spriaznené firmy by sa na tom nabalili ako hrom

29.01.2019 | dubovam

preco mat rozbrblanu len jednu stanicu, ked mozeme mat za 4 nasobnu cenu dve? :)