Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najväčší realitný projekt vo Vysokých Tatrách zostane len na papieri

14.02.2019 | Tomáš Vašuta

Diskusia (19 reakcií) Pravidlá diskusie

14.02.2019 | olivertwist

tento nezmyselný projekt bolo treba zahodiť hneď na začiatku, jeho realizácia by bola totálne katastrofa !

14.02.2019 | rosma

Aká katastrofa konkrétne? Či už len z princípu sme proti všetkému, čo sa môže zmeniť?

14.02.2019 | shaggy

Samozrejme. Veď sú to Tatry (čo na tom, že nejaká osada pod nimi), tam sa predsa nemôže stavať!!!
A potom, keď tam nikto nebude chodiť, lebo ľuďom nebudú stačiť tie služby, ktoré sa vďaka týmto aktivisto-konzervatívcom nebudú rozvíjať, tak sa budú sťažovať, že to nechali chátrať.

Fakt by ma zaujímalo, čo na tom by bola katastrofa.

17.02.2019 | olivertwist

..... poviem ti to príkladom, to čo tam navrhujete je ako keby:
- si postavil "pešiu zónu" s 5 podlažným obchodmi naprieč Sadom Janka Kráľ alebo
- by si postavil "pešiu zónu" s 5 podlažným obchodmi naprieč Ondrejským cintorínom.......

a zásoboval by si ich nákladnými autami (veď ako ináč !?)

drvivá väčšina ľudí chodí do Tatier za rekreáciou, športom, relaxom.... a nie na nákupy, nažrať sa do "luxusných" reštaurácií, za "službami", neptrebujú tam supermarkety ......

btw: Alpské strediská ZAVRHLI tento systém expolatácie prírody už v 70.tych rokoch, keď sa pokúsili budovať strediská tzv. 4. generácie (napr. "suchou nohou" z hotela na svah.....) - postavili len jedno - aj to sa ukázalo ako nefunkčné - naštuduj si problamatiku formovania alpských stredísk a potom mudruj !!!

14.02.2019 | HromBlesk

Mal som taký sen. Ze títo chalani z Esinu sedia vo vedlajšej izbe vedla Kočnera. Sú síce pod ochranou rukou JT..ale raz na nich príde. To čo vyvádzajú na východe je kočnerovina.

17.02.2019 | olivertwist

a čo si čakal od pohrobkov mečiarovskej divokej rozkrádačky tejto krajiny ?!?

14.02.2019 | olivertwist

je to celé TOTÁLNA DEVASTÁCIA TATRANSKÉHO NÁRODNÉHO PARKU - definitívne ZASTAVIŤ !!!

14.02.2019 | shaggy

Presne! Zbúrať všetky hotely na území TANAPu, všetky cesty a aj tú nechutnú tatranskú električku!
Konečne človek, čo ma chápe.

16.02.2019 | olivertwist

zjavne nevieš o čom točíš, V.Tatry mali dobrý koncept pred 30 - 40 rokmi, keď sa sa strategický rozvoj plánoval preniesť do tzv. "podtatranského pásu" - t. j. pásmo POD cestou slobody (dnešný golfový areál, cez eurocamp, Starú lesnú ..... končiac Tatr. Štrbou....),
tam sa plánovali rozvíjať komplexné strediská (ubytovanie, službx, šport.....) s prefektným výhľadom na samotné Tatry, ktoré by poskytli široké spektrum rekreačného a športového využitia - ALE zároveň by nevytvárali obrovský tlak na chránené územia TANAPu (väčšina návštevníkov aj tak nechodí na túry...)...

14.02.2019 | bluehen

Sliezky dom. Skalnate pleso. Zastavany lomnicak ktory nie je ani turistom otvoreny. To je nehorazny zasah. Tamto v lomnici by tu dedinu ozivilo, len asi si to na seba malo zarobi.

14.02.2019 | čézare

projekt je fajn jeho skoda, to ze to nebude je výsledkom aktivit Esinu. Su to diletanti. Ano stavat vedia 2-3 projekty aj dokoncili ale to je malo. Na taketo susto nemali a uz ani nemaju. mozno by konecne mali exitnut s businessu ktorému vôbec nerozumeju.... mam s nimi osobne dlhorocne negativne skusenosti ... viem o com pisem

14.02.2019 | Andrej_sk

Som zvedavy ako dopadne ich proces s farmarom a co vsetko vyplava na povrch.

15.02.2019 | Vladimir Kozar

Zakopane je pre mna odstrasujuci pripad.

16.02.2019 | olivertwist

presne, taký nechutný prepchatý grc ako je zakopané chcú preniesť aj k nám ....

16.02.2019 | olivertwist

V.Tatry mali dobrý koncept pred 30 - 40 rokmi, keď sa sa strategický rozvoj plánoval preniesť do tzv. "podtatranského pásu"
- t. j. pásmo POD cestou slobody (dnešný golfový areál na V.Lomnicou, cez Eurocamp , Starú lesnú ..... končiac Tatr. Štrbou....),
tam sa plánovali rozvíjať komplexné strediská (ubytovanie, služby, šport, rekreácia .....) s prefektným výhľadom na samotné Tatry, tieto strediská ktoré by mohli poskytnúť široké spektrum rekreačného a športového využitia - ALE zároveň by nevytvárali obrovský tlak na chránené územia TANAPu (väčšina návštevníkov aj tak nechodí na túry... príde do hotela, a stačia im služby hotela s výhľadom na Tatry) ... to bol v zásade prefektný koncept rozvoja potenciálu Tatier...
dnešná samospráva, vláda ... a iné kompetentné inštitúcie nemajú ŽIADEN zmysluplný koncept rozvoja Tatier, všetko sa odohráva absolútne chaoticky, živelne - ale to poniektorým zrejme vyhovuje !

16.02.2019 | Abcdefgh111111

O com ty tu tocis? Lomnica stoji tam kde stoji mozno vyse 100 rokov a inde stat nebude tak co tu tocis o nejakom pase pomaly v poprade... treba zveladovat a zatraktivnovat tam, kde uz stoja tieto strediska a nechat nedotknute to, co ma byt nedotknute. Netvarte sa ze Lomnica,Smokovec a Strbske Pleso je chranene uzemie a narodny park. Je to predovsetkym turisticke stredisko , kde je v sezone kopec ludi, tak ho treba rozvijat tak, aby este vobec k nam niekedy niekto este priesiel na dovolenku lebo uz ani ti najzufalejsi rusi sem nechodia lebo chodia inde kde ludia chapu ze treba aj chranit ale aj nieco budovat (taliansko, rakusko, svajciarsko, fracuzsko) a chranme to, co je teraz nedotknute a ma tak aj ostat a nie dedinu resp mesto, kde dnes stoji 10 hotelov, 200 budov, benzinova pumpa atd ... to co pisete poniektori musite nieco brat.

17.02.2019 | olivertwist

ahoj platený troll - poviem ti to príkladom, to čo tam navrhujete je ako keby:
- si postavil "pešiu zónu" s 5 podlažným obchodmi naprieč Sadom Janka Kráľ alebo
- by si postavil "pešiu zónu" s 5 podlažným obchodmi naprieč Ondrejským cintorínom.......

a zásoboval by si ich nákladnými autami (veď ako ináč !?)

drvivá väčšina ľudí chodí do Tatier za rekreáciou, športom, relaxom.... a nie na nákupy, nažrať sa do "luxusných" reštaurácií, neptrebujú tam supermarkety ......

btw: Alpské strediská ZAVRHLI tento systém expolatácie prírody už v 70.tych rokoch, keď sa pokúsili budovať strediská tzv. 4. generácie (napr. "suchou nohou" z hotela na svah.....) - postavili len jedno - aj to sa ukázalo ako nefunkčné - naštuduj si problamatiku formovania alpských stredísk a potom mudruj !!!

18.02.2019 | rosma

Keď má niekto iný názor, nemusí byť ihneď platený trol. To je také isté grobianstvo, ako keby teba niekto nazval vidlákom z valalu, čo by len celý deň rád vidlami hnoj prehadzoval, ako jeho ožratý tatko v minulom storočí. Páčilo by sa ti to takto?

17.02.2019 | mytu

Kto chce nakup nech ide do Popradu