Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

NEPI zaplatilo za prievidzské Korzo takmer 30 miliónov eur

31.08.2016, 12:30 | lmi | © 2016 News and Media Holding

Prievidzské obchodné centrum má od júla tohto roka nového majiteľa, ktorým sa po skupine Alfa Group stala medzinárodná investičná spoločnosť New Europe Property Investments (NEPI). Hoci obe strany sa na úvod rozhodli výšku transakcie nezverejniť, napokon sa objavuje vo výkazoch kupujúceho.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

NEPI

Podľa informácií z materiálov NEPI zaplatili za prievidzské Korzo 29,5 milióna eur. Projekt má výmeru 16 500 štvorcových metrov a je prenajatý na sto percent. Medzi nájomcov patria značky ako H&M, C&A, DM drogéria, Deichmann, CCC, New Yorker a ďalšie. Takzvané „passing rent“ dosahuje 2,5 milióna.

„Sme dlhodobý vlastník a chceme centrum ďalej rozvíjať. V hre sú rôzne alternatívy, plánujeme posilniť pozíciu centra na trhu. O konkrétnych plánoch je ale ešte predčasné hovoriť,“ informoval pri kúpe Daniel Boďa, country manažér NEPI.

Spoločnosti na Slovensku patrí aj žilinské a košické obchodné centrum Aupark spolu s kancelárskou vežou, okrem toho brownfield Malinovského kasárne. Vo svete vlastní desiatky komerčných nehnuteľností v hodnote dosahujúcej takmer dve miliardy eur, najväčší podiel v portfóliu má Rumunsko.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy NEPI

Diskusia (0 reakcií)