Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Obchodné centrum Zemplín chystá rozšírenie, staví na menšie prevádzky

12.05.2017 | tv | © 2017 News and Media Holding

Prvé nákupné centrum v Michalovciach pripravuje výrazné rozšírenie. Zemplín Shopping Centre požiadalo úrady o povolenie pristavať štvorpodlažnú budovu, ktorá ponúkne takmer šesťtisíc štvorcových metrov nákupnej plochy a nové parkovacie miesta.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Obchodné centrum otvorili v marci 2008 ako prvé v Michalovciach. Na ploche 7 500 štvorcových metrov ponúka šesťdesiat, zväčša menších obchodných prevádzok. Jeho majitelia začali proces rozšírenia už pred dvoma rokmi, keď požiadali o zmenu územného plánu. Aktuálne žiadajú úrady o odobrenie zámeru, ktorého výsledkom má byť zväčšenie nákupnej plochy o ďalších 5 779 štvorcových metrov.

Prístavba komplexu má byť situovaná na mieste parkoviska medzi samotným centrom a susedným hypermarketom Kaufland. Investor počíta s vybudovaním štvorpodlažnej budovy. „Stavbu je možné charakterizovať ako obchodné centrum, v ktorom sa nachádzajú malé predajne resp. služby. Bude sa tu predávať široký sortiment tovaru zväčša odevného charakteru s výnimkou potravín,“ píše investor v zámere, ktorý posudzujú úrady.

Prvé nadzemné podlažie má slúžiť ako krytá garáž, ktorá by mala vytvoriť miesto pre 112 áut. Celkový prírastok nových stojísk však bude menší, keďže stavba zaberie časť doteraz využívaných parkovacích plôch. Celkovo by tak malo byť vytvorených 62 nových parkovacích miest.

Neprehliadnite

Druhé a tretie nadzemné podlažie má slúžiť pre nové predajne. Na štvrtom podlaží vznikne food court. Práve do tejto časti majú byť presťahované aj existujúce stravovacie jednotky zo starej časti obchodného centra. Zámer predpokladá, že v novej časti centra by malo nájsť prácu 64 osôb.

Investor predpokladá, že nové obchodné prevádzky prilákajú viac ľudí. „Denný počet návštevníkov je 5 695 ľudí. Prístavba zväčšuje predajnú plochu o 40,4 percenta. Predpokladaný prírastok bude 2 300 ľudí/deň t.j. 192 ľudí za hodinu počas otváracích hodín obchodného centra,“ vypočítava spoločnosť Zemplín Market, ktorá je majiteľom obchodného centra.

V meste nedávno otvorili aj druhé nákupné centrum. Viva ponúka obchody a služby na rozlohe 4 550 štvorcových metrov. Okrem toho už pred dvoma rokmi ohlásila zámer postaviť nákupné centrum Atrium spoločnosť APV Investment. Jej zámer však ešte nebol zrealizovaný. Neúspešne dopadol zámer postaviť nákupné centrum neďaleko železničnej stanice.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)