Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Optima sa mení na Atrium

22.06.2012, 11:00 | lmi | © 2012 News and Media Holding

Majiteľ košického obchodného centra premenoval projekt na svoj vzor

  • Tlačiť
  • 0

Košice majú nové obchodné centrum. V skutočnosti ide len o premenovanie existujúceho známeho pod názvom OC Optima na Moldavskej ceste, ktoré nedávno otváralo svoju tretiu etapu. Po novom ponesie názov svojho majiteľa, realitného fondu Atrium European Real Estate Limited. Bude sa volať Atrium Optima.

„Pripravujeme zmeny v súčasnom obchodnom centre tak, aby bolo stále atraktívne a patrilo medzi najvyhľadávanejšie v Košiciach nielen u zákazníkov, ale aj medzi novo prichádzajúcimi značkami na slovenský trh,“ hovorí Oldřich Špůrek, riaditeľ firmy pre Česko a Slovensko.

Centrum otvorili v roku 2002, rozšírenie o zatiaľ poslednú, tretiu, etapu prišlo na jeseň minulého roka. Vtedy k existujúcim 52 300 m2 plochy pribudla ďalšia zhruba tisícka štvorcov. V rámci projektu je vyše 150 obchodov, multiplex so siedmymi kinosálami, reštaurácie a kaviarne, ako aj 1 600 parkovacích miest.

Atrium OptimaZdroj: Atrium Optima

Konkurencia na poli obchodných centier v Košiciach sa zostrila najmä vlani na jeseň po otvorení dlho odkladaného Auparku v centre mesta. Na troch podlažiach vtedy vzniklo 34-tisíc štvorcových metrov a zhruba 140 prevádzok. V súčasnosti prebieha výstavba kancelárskej veže Aupark Tower.

Foto – Atrium Optima

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)