Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Outlet v Parndorfe otvoril rozšírenie

12.04.2017 | Daniel Suchý | © 2017 News and Media Holding

V rakúskom Parndorfe otvorili v utorok piatu fázu centra Designer Outlet Parndorf. Rozšírenie prinieslo 15 nových predajní na ploche 5 500 štvorcových metrov. Vlastník, developer a prevádzkovateľ centra McArhurGlen investoval do projektu 50 miliónov eur a vytvoril 300 pracovných miest.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 10

V Parndorfe pribudli značky ako Under Armour, Peak Performance, Christ a Rolling Luggage. V nasledujúcich mesiacoch otvoria v centre ďalšie predajne ale aj reštaurácie a kaviarne, čím sa počet nových obchodov zvýši na 20.

Outletové centrum, ktoré navštevuje aj množstvo zákazníkov zo zahraničia, vrátane Slovákov, sa tak rozrástlo na 160 predajní a 36 500 štvorcových metrov prenajímateľnej plochy. Zlepšila sa aj situácia s parkovaním, počet miest narástol o tretinu na tritisíc.

Rozšírenie architektonicky nadväzuje na pôvodné časti centra. Prinieslo aj centrálne námestie s fontánou v talianskom štýle. Dočasne, do 1. júla bude otvorený Ordinary House, pop-up butik so zbierkou rakúskej módy a dizajnu, zariadený pre oficiálne otvorenie rozšírenia.

Neprehliadnite

„K expanzii outletu nás motivovali naši zákazníci a potreba väčších centier, ktoré ponúkajú väčší výber predajní, možnosti voľnočasových aktivít a širší výber možností jedla a pitia. Okrem toho chceme splniť očakávania našich partnerských značiek, ktoré hľadajú viac príležitostí na otvorenie predajní v našich centrách,” hovorí Pieter Van Vorst Vader, riaditeľ rozvoja v McArthurGlen.

Skupina prevádzkuje 24 dizajnérskych outletov s predajnou plochou 600-tisíc štvorcových metrov v ôsmich krajinách Európy a v Kanade. V prvom štvrťroku odkúpila Rosada Fashion Outlet v holandskom Roosendaale a aktuálne získala outlet vo francúzskom Provence.

Vlani otvorila rozšírenie centra v talianskom Novente a tento mesiac aj v holandskom Roermonde. V druhom polroku začne výstavbu v španielskej Malage. Do roku 2020 plánuje McArthurGlen zväčšiť rozlohu svojich outletových centier o 50 percent na 900-tisíc m2. V minulom roku navštívilo centrá spoločnosti 90 miliónov zákazníkov. Celkový predaj sa zvýšil o deväť percent, tržby rovnakých predajní stúpli o päť percent.

Designer Outlet Parndorf - otvorenie piatej fázyZdroj: McArthurGlen

„Od otvorenia centra pred 19 rokmi sme v našich priestoroch privítali takmer 53 miliónov zákazníkov, čo robí z Designer Outletu Parndorf úspešný príbeh. Dvojciferný nárast tržieb i počtu zákazníkov v posledných rokoch a viac než päť miliónov návštevníkov v roku 2016 bol jednoznačným impulzom pre expanziu centra,“ vyratúva Mario Schwann, riaditeľ centra v Parndorfe.

Počet pracovníkov jedného z najväčších zamestnávateľov v regióne sa zvýšil na 1 800. „McArthurGlen Designer Outlet Parndorf bol po veľa rokov kľúčovým motorom pre biznis a ekonomiku a zároveň významným zamestnávateľom. Sme potešení, že prestavba prinesie ďalších 300 pracovných príležitostí,” dodáva Hans Niessl, predseda vlády spolkovej krajiny Burgenland.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 10

Tagy outlet, Parndorf