Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predĺženie električky do Petržalky: Nesrovnal už nesľubuje termín

24.01.2018 | TASR

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

24.01.2018 | Bellarmino

Tomu obyvateľovi, ktorého odvolanie sa zamietlo ako neodôvodnené, aspoň dolámali nohy?
Neskutočný socializmus. Každý sa môže ozvať a zdržiavať a predražovať, bez akýchkoľvek následkov, ale opovážte sa neplatiť výpalné, to už boľševická mašinéria zhovievavosť neukáže.
Aký problém majú poliši s križovatkou, že sa im musí niekto klaňať, aby oni boli spokojní? Demokracia je najhoršia forma socializmu, každý žobrák, závistlivec, neprajník, samozvaný odborník, neochvejný aktivista zastupujúci občanov, vydierači, každá skupina nežičlivcov si už nájde cestu, ako znepríjemňovať a škodiť na každom kroku.

24.01.2018 | Bellarmino

Koľko parazitov sa na všetkom nabaľuje.
V Košiciach sa skôr postaví metro, socializmus je celý spomalený.
Príprava podkladov súťaže na zhotoviteľa projektovej dokumentácie.
Posudzovanie zámeru z hľadiska vplyvov na životné prostredie.
Dokumentácia pre územné rozhodnutie a stavebné povolenie.
Dokumentácia stavebného zámeru na ministerstvo dopravy, aby vykonalo štátnu expertízu.
Verejné obstarávanie na zhotoviteľa.
Otváranie obálok s ponukami.
Prebiehať kontrola úplnosti, dokumentácia na kontrolu na Úrad pre verejné obstarávanie a ministerstvo dopravy, podpísať zmluva s víťazom.
Zhotoviteľ pripraviť presný harmonogram stavebných prác a plán organizácie dopravy.

24.01.2018 | ready

Nedokazu postavit elektricku na rovnej luke... Vie si niekto predstavit, ze by BA stavala metro?
Sukromni developeri musia nahradzat mesto, planuju nove stvrte s elektickou, a mesto im zato hadze polena pod nohy.

Bratislava mala vela neschopnych primatorov, ale Nesrovnal je z nich najneschopnejsi.
Vie iba zakazovat a pripravit mesto o miliony rocne (zakazane herne).

25.01.2018 | EuroSMS

Chodievate na zastupitelstvo? Nie je prilis odvazne tvrdit, kto je vinny bez dostatku informacii?
Poculi ste nejake mena, ich “vytlak”? Peniaze, moc, majetok, vplyv.

25.01.2018 | shaggy

To je v pohode, aj keby sľuboval, tak by mu nikto neveril.

27.01.2018 | salamoon

nasa "najbohatsia" na kosť sprivatizovana Bratislava je jedna velka Potemkinova dedina zijuca z minulosti, neschopna dostavat za 30r a bez cudzich penazi ani kusok elektricky.. keby takymto tempom stavali komunisti, tak furt chodime po polnych cestach..

29.01.2018 | Pavol1

ani nie 5 km trate po rovine, s voľným pozemkom za 5 rokov!!!!! (a už XY rokov dopredu to vedeli že tade pôjde električka) to je destilát impotencie, amaterizmu najhrubšieho zrna a idiocie.

52 kilometrov dlhá trať z Bošian do Trenčína bola stavaná mimoriadne rýchlym tempom, prvý slávnostný vlak prešiel po trati 18.8.1901, necelých 16 mesiacov od začiatku stavby. Postavených bolo 131 mostov a priepustov, 6 staníc, 4 nákladiská, 10 strážnych stanovíšť a 87 úrovňových priecestí.

29.01.2018 | Mato Hagan

Pán primátor narazil na smutnú realitu v BA pri získavaní povolení? Možno si konečne pán primátor spolu s poslancami uvedomia, aký sú neschopný pri riešení dopravy v BA a nech si vstúpia do svedomia, ako sa zachovali, keď investori prišli s návrhom na vybudovanie novej električkovej trate za súkromné peniaze v reálnom čase. Bohužiaľ nekompetentnosť bratislavskej samosprávy a stavebných úradov pri vydávaní Záväzných vyjadrení a stavebných povolení a ich zdĺhavý proces, kde nie sú schopný povoliť za tri roky električku v území , kde je dopravný infraštruktúra plánované dlhé roky ukazuje krutú realitu v BA. Je vôbec šanca, že sa to v blízkej dobe zmení?