Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Realita na východe: Tesco končí, Kaufland vyčkáva, Lidl valcuje

22.11.2016 | Tomáš Vašuta

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

22.11.2016 | Laborec

A co bude s tou plechovou skatulou po odchode retazca ?

23.11.2016 | martin33

A niekto sa cuduje, ze Tesco konci ?
Oproti Lidlu sa tam neda kupit tovar s dobrym pomerom kvalita/cena, lacne veci v Tesco maju mizernu kvalitu, tie kvalitnejsie su zase predrazene.
Kvoli setreniu minimalizuju pocet otvorenych pokladni, pretoze pri tej almuzne co platia pokladnikom tam nikto nechce robit a zakaznik ma tak na vyber bud cakat v nekonecnych radoch pred pokladnou, alebo im robit zadarmo pokladnika, ked pouzije automaticku pokladnu. Moja skusenost s poctom otvorenych pokladni v spicke - Lidl 6 z 8, Tesco 4 z 30.

29.11.2016 | ataman

Lidl go, go, go...

29.11.2016 | JohnST

Lidl su vacsinou v Polsku vyrobene napodobeniny inych znaciek. Lidl je babkovska predajna. Nein danke!!!!