Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rozšírenie Eurovey hlási 70-percentnú obsadenosť, na Slovensko príde Primark

05.12.2019, 11:09 | pol | jf | © 2019 News and Media Holding

V rámci plánovaného rozširovania bratislavskej Eurovea je obsadených momentálne 70 percent nových priestorov, informoval vo štvrtok prevádzkovateľ nákupného centra. Novou značkou v centre bude odevný reťazec Primark, pre ktorý ide o vstup na slovenský trh.

  • Tlačiť
  • 2

V rámci projektu Eurovea 2 sa popri rezidenčných a kancelárskych objektoch bude realizovať aj prístavba obchodného centra pri Dunaji.

Po dokončení, ktoré je plánované v roku 2022, narastie Eurovea o zhruba 40 percent plochy na 84-tisíc štvorcových metrov. Obe časti by tak rozlohou mali prekonať aj neďalekú Stanicu Nivy, ktorá je aktuálne vo výstavbe a počíta so 70-tisíc mretailu.

Spomedzi ďalších najväčších konkurentov v hlavnom meste má Avion nákupnú plochu bez Ikea okolo 80-tisíc m2, petržalský Aupark 63-tisíc m2, Bory Mall 54-tisíc m,Vivo! presahuje 40-tisíc ma Central 36-tisíc m2.

Už nebudú musieť chodiť do Viedne

V rozšírení Eurovey bude mať svoju prvú pobočku reťazec Primark, za ktorým Slováci chodia najbližšie do susedného Rakúska, kde je značka od roku 2012.

Neprehliadnite

Predajňa v bratislavskom nákupnom centre bude 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Eurovea, Primark