Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rozšírenie Eurovey hlási 70-percentnú obsadenosť, na Slovensko príde Primark

05.12.2019 | pol | jf

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

06.12.2019 | romancek

Lowcostovú značku Primark by som očakával skôr vo Vivo! (Polus), po Decathlone a Direct Sporte ďalší zostup dole, najbližšie asi Billu nahradí Lidl. Prémiovým shoppingom v Bratislave sa pomaly ale iste stáva Aupark. Eurovea nemá akoby koncepciu, koho chce primárne osloviť (na rozdiel od Bory Mall, ktorý ale dopláca na priveľkú vzdialenosť od centra a očakávania, že priláka nakupujúcich zo Záhoria sa sa nenaplnili). Očakávam, že lowcostová klientela v Eurovey bude bonitnejšiu klientelu postupne odrádzať. Víťazom sa môže stať Aupark a Nivy Mall (ktorý bude mať predsa len výhodu autobusovej stanice a strategického prestupného bodu).

06.12.2019 | Laborec

lenze ide o to, co je viac - zopar bonitnej klientely alebo masy low-costovych zakaznikov.