Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Stanica Nivy má prvé povolenie a nové vizualizácie

25.11.2016 | ds

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

25.11.2016 | noblesa

nadpis hovori, ze Nivy maju povolenie, a v clanku zas, ze stavebne povolenie nemaju, ale len uzemne rozhodnutie. Vie editor tento bordel dat nejak do poriadku? Co je pravda?

25.11.2016 | kuzdo

Nejake foto nastupist/podzemia/autobusov teda primarneho urcenia stavby nebudu??

25.11.2016 | Don Quijote

Tiež pozerám, kde sú vizualizácie autobusovej stanica, doteraz som videl len vizualizácie ďalšieho obchodného centra.

25.11.2016 | Thomas9

Ale ved o nejaku stanicu vobec nejde, ta je nutne zlo kvoli shopping centru a kanclom. Takze si predstavte garaze v hocijakom shoppingu a viete ako bude vyzerat stanica, vybavene.
P.S. snad bude aspon trochu vyssia a sirsia, nech sa tam tie busy dostanu...

25.11.2016 | Thomas9

A neviem sa dockat tej novej krasnej cesty vedla stanice, 6 prudovka z toho dva pruhy pod urovnou, bud vchod pre busy alebo auta do garazi, no uvidime, bude to benchmark tejto stavby

26.11.2016 | mba

Nivy Mall su rovnaky komercny nezmysel ako su aj Bory. Isti ludia maju tak namastene vlastne ego, ze absolutne stratili sudnost. Tak ako v Hradci Aupark nebude ziadne terno, Brno nepostavia, tak Mall bude totalny fail. A pan Rac kandidoval na Manazera roka.

Bratislava dostane dalsiu stvrt, kde doprava prestane fungovat, pricom v okoli budov bude rovnaky parkovaci chaos ako pri dalsich kancelariach HB v blizkosti Prievozskej. Hlupi, ci uplatni pani radni, vdaka!

Povoleniu sa mozno nedalo zabranit, ale klucove Marianum mesto predat nemuselo..

Vo viedenskej stanici nakupne centrum nie je ziadne terno, na Slovensku ma byt super a dokonca najvacsie!:) Leda tak v snoch.

Preco o tom pisem? Nie som neprajnikom, ale je skoda verejneho priestoru v BA na projekty, ktore nebudu fungovat. Ba uz ma 3 velke nefunkcne shoppingy - Polus, Bory, Zlate Piesky. Naco stvrte?!

26.11.2016 | čézare

cokolvek ine ako dneny stav bude lepsie ako teraz. ano doprava skolanbuje ale to je jedno ta ide dole kazdym dnom.
vas nazor je hodny amatera. aky len verejny priestor je na dnesnej bus stanici ---? stanky so smradlavým jedlom, ubohy a ziadny design okoilia, bezdomovci a bluadiaci turisti a cudujuci sa ako je mozne ze hlavne mesto ma takyto grc a to 2x jeden ha vlakovej stanici a 2 tu ... ja sa tesim konecne okolie a cela stvrt ozije. Ano mohla by aj inak ale neklamte sam seba nikto okrem sukromnych investorov nema na to aby tak velku oblast dal do poriadku.
ked ja ako investor investujem robim to preto aby sa mi to v case vratilo a je jasne ze staviam v provom rade komerciu kedze mesto ergo stat mi nic neprikazuje a nepodmienuje. Stanica busov bude na -2 podlazi tzn. tam niet co ukazovat... preto vsetky vyzualizácie ukazuju co bude na povrchu a to pre mna ako obyvatela stareho mesta zaujima primarne ako to bude vyzerat z vonku kedze mozno bus stanicu nikdy v zivote nepouzijem ...

26.11.2016 | mba

Argumentujete od extremu smradlavych stankov do komercneho extremu s potlacenim primarnej funkcie objektu - autobusovej stanice.

Vyspely stat/mesto stavia ako vo Viedni - primarne z pohladu potrieb dopravy a ludom doplnkovo ponuka vybavenost po ceste za cielom v podobe shoppingu. Slovensky Bananistan planuje podla potrieb majitelov HB.

Mimochodom, ked uz to HB robia, mali dat stanicu na strechu, a nie do suterenu kde mali byt o.i. potraviny...Takto budu fungovat potraviny, mozno sluzby a smitec...

26.11.2016 | CrakeN

Neviem o tom, že konkrétne Bory by bol nefunkčný shopping, navyše je to lokalita, ktorá má a v blízskej budúcnosti bude mať pomerne veľkú spádovú oblasť a kúpnu silu (už len dostavaním lokality Bory + plánovaná výstavba v Stupave). Zlaté Piesky zakapali na neschopnosti manažérov a jednotlivých vlastníkov sa dohodnúť, Polus bohužiaľ zaspal dobu.

Súhlasím s tým, že stanica zúfalo potrebuje rekonštrukciu, no kto bol niekde vonku, tak vie, že bez spojenia s komerčnou časťou sa samotná stanica neuživí. Ak ju nemá stavať štát a zároveň aj dotovať, je nutné to prepojiť s obchodmi a je len plusom, že investor (aspoň podľa plánov) myslí aj na verejný priestor. Čo z toho bude, to sa uvidí samozrejme časom.

26.11.2016 | citatelTrendu

Mesto musí minimálne tlačiť na to, aby ostal priestor na potiahnutie električkových koľají a výstavbu prestupných terminálov k budove aut. stanice. celé je to pomýlené, developer investuje milióny do podzemného kruháča, miesto aby investoval do kvalitného napojenia na MHD, veď tí cestujúci využívajú práve tieto spoje.