Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trenčianske Laugaricio otvára brány

03.04.2009, 12:01 | Martin Rojko | © 2009 News and Media Holding

Prvá fáza nákupného centra s 26-tisíc m2 je takmer plne obsadená.

  • Tlačiť
  • 2

Nákupné centrum Laugaricio v Trenčíne otvára tento víkend svoje brány. V prvej fáze výstavby prichádza na trh 26-tisíc štvorcových metrov predajnej plochy v 133 prevádzkach.

V centre, ktoré je v súčasnosti obsadené na 90 %, dominujú módne značky ako Marks & Spencer (900 m2), C&A, Reserved, S.Oliver, Promod, Orsay, New Yorker či Levis, ktoré dopĺňajú športové Adidas, Nike, Intersport, A3 Sport či Alpine Pro a obuvné značky – napríklad Humanic. K hlavným nájomcom na ploche 2 740 m2 patrí aj supermarket Jednota.

0409/laugaricio2_text.jpg

Investičná manažérka Katarína Lindbergh zo spoločnosti CSIA potvrdzuje vysoký záujem o obchodné priestory. Ten vraj dokonca prevýšil súčasnú disponibilnú kapacitu. No začiatok výstavby druhej fázy, v rámci ktorej by sa mohli rozšíriť priestory nákupného móla o ďalších 15-tisíc m2 ako aj o samostatné obchodné jednoty, bude závisieť od ekonomickej situácie a obnovenia poskytovania úverov bankami.

Celková predajná plocha centra na juhu Trenčína by po jeho dokončení dosiahla 67-tisíc m2. Celkové náklady odhaduje investor na sto miliónov eur (tri miliardy korún).

Vizualizácia - Trenčín Retail Park

  • Tlačiť
  • 2