Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Trnavská City Arena ohlasuje prvé značky, štadión bude o rok a pol

24.04.2014 | Ľuboš Mistrík | © 2014 News and Media Holding

Multifunkčný projekt blízko centra Trnavy okrem výstavby pokračuje ohlasovaním nových nájomcov. Komplex, za ktorým stojí skupina Euro Max Slovakia podnikateľa Vladimíra Poóra, získal nové obchodné i voľnočasové prevádzky, termín dokončenia je naplánovaný na jeseň budúceho roka.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 3

„Záujem nadnárodných retailerov je veľký. Medzi tými, s ktorými už máme podpísané zmluvy alebo sú v štádiu negociácie sú, okrem supermarketu Billa, aj obchody ako H&M, Lindex, Camaieu, Tally Weijl, Guess, Armani Jeans,  Reserved, Mohito, Orsay, Deichmann, obuv CCC,  Intersport, Cinemax, Tchibo a mnohí ďalší ,“ hovorí Richard Souhrada zo spoločnosti Cushman&Wakefield.

Okrem toho tu vzniknú kiná s piatimi sálami siete Cinemax patriacej do skupiny developerskej spoločnosti a na pôdorysoch možno nájsť aj fitnes centrum FitUp. Obchodné centrum ponúkne celkovo 110 prevádzok na ploche 29 500 m2 a takmer tisícku parkovacích miest v dvoch podzemných podlažiach.

Výstavba naštartovala vlani na jeseň po zhruba polroku búrania starých objektov, prioritou je podľa developera dokončenie futbalového štadióna. Je naplánovaný podľa štandardov UEFA a FIFA a má mať kapacitu približne 19-tisíc divákov. Majiteľom futbalového klubu Spartak Trnava je práve V. Poór, ktorému patril aj starý štadión.

Do celého projektu na križovatke viacerých ciest má investor podľa memoranda podpísaného so samosprávou investovať 76 miliónov eur, z toho 13 až 15 pôjde do samotného štadióna.

„Trnava má dnes spomedzi krajských miest najmenej obchodných priestorov na tisíc obyvateľov (550 m2), podobne je na tom Prešov. Európsky priemer je pritom až 1 200 m2 na tisíc obyvateľov. Postavením obchodného centra City Arena sa Trnava dostane na 900 m2 obchodných priestorov na tisíc obyvateľov,“ argumentuje investor, prečo sa pustil do výstavby.

Developerská skupina Euro Max Slovakia v krajine postavila niekoľko nákupných centier známych ako Max pri objeme investícií 230 miliónov eur. Plán vybudovať multifunkčné centrum má aj v Bratislave, na rohu Bajkalskej a Prievozskej oproti kancelárskemu vežiaku Forum, kde sídli Telekom.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 3

Tagy City - Arena, Vladimír Poór