Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V Petržalke stavajú novú obchodnú zónu, známe sú prvé značky

17.01.2017 | Tomáš Vašuta

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

17.01.2017 | righty

a) krajší pomenovanie už je len "Vlak, bus, shopping" - asi od rovnakej naming agentúry.
b) postavme si retail park, veď nevadí, že tri kilometre od nás skapína iný, my určite budeme mať lepší dopyt ako títo.
c) retail parky sú ťažko out. možno pre najnižšie cieľové skupiny (žeby majiteľov tamojších bytov/domov?). už ste niekedy videli hlavohruď alebo pipku pretŕčať sa v retail parku? možno módna blogerka alebo majiteľ reštaurácie alebo cestovateľka sú iní hipsteri ako klasickí hipsteri.
d) to už bolo fakt tak ťažké tam zbúchať nejakú Vajnoriu a nazvať ju Slnečniceriu?

17.01.2017 | Marek111

Zjavne viete o com pisete.
a) co je "naming agentura"?
c) hlavohrud a pipka tiez potrebuju sem-tam skocit na nakup a do drogerie.
d) retail parky su aj v Hainburgu, Kittsee, Brucku a dalisch. Praskaju vo svikoch a slovaci sa nestazuju, ze musia nakupovat "iba v retail parku".

17.01.2017 | righty

a) napr. http://interbrand.c... - agentúra, ktorá systematicky hľadá vhodné meno pre produkt/firmu.
c) preto aj to nakupujú v Auparku/Eurovea/Central.
d) toto nemôže skôr súvisieť s tovarom v Rakúsku?

17.01.2017 | Marek111

a) to si dlho googlil, pokial si nasiel aspon trochu relevantny priklad. reklamne, medialne, kreativne agentury ti nenapadli.
b) ano je, ale nevadi im chodit do retailu.

napr hainburg ma krajsi retail ako je cela vajnoria s 3,5 prevadzkami.

17.01.2017 | righty

a) aspoň trochu relevantný príklad pre inkompetentných? sú deaiatky veľkých a stovky malých agentúr, ktoré sa venujú namingu a reklamu majú naozaj len minimálne. mediálky? daj ešte jeden... to si si naozaj doteraz myslel, že názvy firiem vznikajú náhodne? že len tak si niekto povie, to znie dobre a ideš? klobúk dole.
b) takže nevadí mi chodiť = míňať rád peniaze = akceptácia vyšších cien = vysoké nájomné = prestížne značky sa o retail parky trhajú. daj ďalší.

To, že sa retail parkom darí pri hraniciach s SK neznamená, že formát je dobrý, znamená to, že Slováci sú pri kvalitatívne lepšom tovare vzdať sa pohodlia, na ktoré sú medzičasom zvyknutí.

19.01.2017 | Marek111

na slovensku je asi iba jedna branding agentura (bigname) a ver tomu, ze na v nasich podmienkach robia branding bezne reklamky a PR agentury (pomylil som si medialky a PR, sorac).

skoda sa o tom hadat. to sa ukaze casom, ci to bol dobry napad, alebo nie. ja tvrdim, ze je develoer si to preratal a vie, ze tych niekolko tisic ludi v slnecniciach budu radi, ze maju OV rovno pri baraku.

19.01.2017 | righty

My sme primalý trh, a žiaľ až príliš málo vyspelý, aby sme si otestovali mená, a potom to práve dopadne takýmito paškvílmi, kde sa skombinuje pekné slovenské slovo s hocičím. Stačilo "Slnečný trh". Máš tam väzbu na slnečnice i nakupovanie.
Občianska vybavenosť pre tých ľudí je dobrý nápad, ale fakt to stačilo dávať do tých bytoviek. Takto vyrobili konkurenciu pre Danubiu, ktorá však vie znižovať nájomné.

17.01.2017 | Andrej_sk

A co ten kruhovy objazd? Nemal byt dokonceny v decembri 2016?

23.01.2017 | bozsky

a kolko skolok, skol a zdravotnych stredisk pre tych 11tisic ludi postavia?

28.01.2017 | gejza77

žiadne .... do tejto úrovne ešte developkári nedorástli ....

22.03.2017 | copy

Za komunistov by sa to volalo "Nákupné stredisko X".
Za X dosadiť niečo z výberu: Družba, Pokrok, Nádej, Mladosť, Úderník, Komsomolec, Krym, Volga, Jenisej, Kyjev, Moskva, Partizán, Odborár, Komunard, Revolúcia..