Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

V Radvaň Parku beží druhá etapa

23.07.2013, 13:00 | Ľuboš Mistrík | © 2013 News and Media Holding

Banskobystrická nákupná zóna sa rozšíri budúci rok

  • Tlačiť
  • 0

Na strednom Slovensku beží výstavba druhej etapy väčšieho nákupného parku. Radvaň Park pri vjazde do Banskej Bystrice z juhu otvorili minulý rok, o niekoľko mesiacov neskôr naštartovali ďalšie budovanie.

Developerská spoločnosť Atrios, s.r.o. (niekdajšia Real Building Group) dnes predpokladá otvorenie druhej etapy na jar 2014, čo je mierny posun oproti plánom. Dôvodom má byť kvalitnejšia príprava.

Počíta sa so vznikom približne 20-tisíc m2 plôch v podobe dvoch samostatne stojacich retailových boxov. Podľa Vladimíra Jakšu, konateľa firmy, možno počítať aj s prevádzkou Carrefour, či skôr ohláseným predajcom športových potrieb Decathlon.

V rámci prvej fázy otvorenej začiatkom vlaňajšieho leta vytvoril svoje obchody Kika, Möbelix, Decodom, Siko, Mountfield, Jysk a ďalšie. Investor medzičasom do zóny pritiahol aj mestskú hromadnú dopravu.

V rámci oboch etáp sa počíta so vznikom 1 300 parkovacích miest a plocha celého riešeného územia dosahuje 15 hektárov. V Banskej Bystrici sa chystajú aj ďalšie obchodné strediská, či už v podobe VavPark1 alebo pokračovania OC Europa blízko historického centra.

Vizualizácia - Atrios

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)