Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vallo chce ukázať podrobnosti k parkovacej politike. Už narazil na odpor

15.05.2019 | TASR | tv

Diskusia (18 reakcií) Pravidlá diskusie

15.05.2019 | PaloK

Mohli by začať tým, že v prezentácii opravia nadpis na "Business plán mimoriadneho zdanenia majiteľov áut".

15.05.2019 | Emasculate

Kup si garaz alebo pakovacie miesto a ziadnu dan nezaplatis. Pokial chces ty alebo ina socka zaberat svojou hrčou verejny priestor,, zacvakas. Nie preto ze Vallo tak hovori. Ale preto ze ja danovy poplatnik tak hovorim.

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Not the point. Ja chcem platit. Platim aj teraz a 40x tolko ako pyta pan Vallo. Ale tuto moznost mi vezmu a za 50eur ma donutia kruzit hodinu(y). Thats the point. Inak je mi fuk ci to parkovanie vo Vrakuni bude stat 2eura, alebo 20.

15.05.2019 | PaloK

Tak pravil Maskulin. Rozkrocte a Predklonte sa!

Našťastie jedinci ako ty majú malý vplyv na spoločnosť.

15.05.2019 | bozsky

btw nejako som si nevsimol, ako chce riesit vyhradene parkovania pre firmy a jednotlivcov, ktori si dnes zaplatia niekolko stoviek rocne a maju zarucene parkovanie.
je pravda, ze som nebol na stretnutiach, mate k tomu niekto info?

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Ano. Podrobnosti su, ze nijako.

15.05.2019 | Marek111

ked si prenajimaju miesta, tak im to nikto nebude brat.

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Akoze nie, vyhradene miesta sa v zmysle parkovacej politiky maju zrusit a tato moznost uz existovat nebude.

15.05.2019 | PaloK

Samozrejme. Len veľmi veľké naivity si myslia, že im to prenajaté miesto ostane.

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Ja nemam problem platit za sluzby. Cim som starsi, tym menej mi vadi priplatit si za kvalitu, alebo pohodlie.
Pan Vallo vsak ponuka len moznost (teda skor dan) platit za nic. Nic nepostavi, nic nedoda, nic negarantuje, nic nedostanem. Je to len poplatok za nadej na zaparkovanie.
To radsej budem platit viac za garantovane zaparkovanie, ako robim doteraz, nez menej za sancu na vyhru, ze zaparkujem. Je to gambling, hra, kde mozno za peniaze vyhrate moznost zaparkovat, ale skor nie.
A to povedzme nahlas, ze moznost platit si viac za vyhradene parkovacie miesto zanikne a tuto ruletu budu nuteni hrat aj ludia, ktory by inak mestsku cast radi podporili daleko vacsim obnosom penazi za istotu, ze clovek nestrati parkovanim hodinu denne.

15.05.2019 | bluehen

Ale dostanes. Viac parkovacich miest ktore uvolnia najchudobnejsi resp. najvacsi drzgrosi.

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

Ale prd. Auta co su teraz na chodnikoch tie miesta obsadia.

16.05.2019 | Valec57

Na verejných diskusiách sa vravelo, ako sa s vybranými peniazmi naloží (je to tiež súčasťou návrhu PP). Konkrétne všetky pôjdu do tzv. fondu mobility, odkiaľ sa budú prerozdeľovať nasledovne:
- 30 % výnosu pôjde na prevádzku a kontrolu parkovania, teda najmä na personálne a materiálne posilnenie mestskej polície (t.j. viac policajtov v uliciach a tí okrem parkovania môžu sledovať aj iné neduhy)
- 30 % zostane mestskej časti, v ktorej sa parkovné vyberie, tá za to môže vyznačovať parkovacie miesta a zvyšok použiť na čo uzná za vhodné (opravy chodníkov, ciest, budovanie nových parkovacích možností a prípadne aj na odmeny poslancom (treba si potom sledovať, koľko sa v MČ vybralo a kde sa minuli)
- 40 % dostane mesto, ktoré bude ich využije na zlepšenie verejnej dopravy (oprava tratí, nové vozidlá), budovanie záchytných parkovísk, cyklotrás, opravu verejných priestorov... teda vecí ktoré majú význam pre celé mesto; 1/4 tejto sumy ale chce investovať v MČ, kde sa peniaze vybrali.

15.05.2019 | charle

V Brne to prežili, prežije to aj Bratislava.

15.05.2019 | Hatatitlova kobyla

A co na to hovoria domaci? Pretoze sa to zvadza aby sa im zilo kvalitnejsie.
Lebo prezijem aj zlomenu nohu, ale stastny nebudem a uz vobec to nezlepsi moj zivotny komfort.
Aby sme teda nerozpravali, ze to len prezili ale ich to aj obtazuje, tak link:
https://www.idnes.c...

15.05.2019 | chr

Tak ako som napísal už viackrát . Najvačšej dedine na zlodejsku pomôže len jedno . Musí začať stavť normálne METRO.
Nič iné je nepomôže . Vaše riešenie sa vá METRO. Keď ho budete mať , tak sa Blava zmení na najmenšie mesto v europe a može začať s rozvojom a stať sa normálnym mestom v europe. Valo môže navrhovať len to ako prerozdeliť finančné prostriedky iným olidarchom . Nič viac . čokoľvek iné navrhne bude to len čistý populizmus ľudom to nič neprinesie len zvyšovanie nákladov na dopravu a život v tejto vašej diere.

15.05.2019 | Brano L.

Toto je vtip. Vždy sa nájdu poslanci, ktorí si chcú prihrievať polievočku.
O akej finančnej analýze tu básnia? Ak mesto povedalo, že to bude dobrovoľné pre každú mestskú časť a ešte aj v rámci mestskej časti len výberovo, potom akú finančnú analýzu chce poslanec Starého mesta?
Veštiť z krištáľovej gule? Koľko sa vyberie a koľko to bude stáť? Akú dopadovú štúdiu chce? Ak nevieš presne, koho sa to bude týkať?
Tak takého finančného mága by som vo svojej firme tiež chcel mať...

16.05.2019 | RastislavD

Kto sa pozrel viac západne od Slovenska vidí, kam vedú postupné malé kroky pri riešení problémov, v tomto prípade v doprave. Čakanie na dokonalosť je cestou k zabetónovaniu existujúceho stavu. Čudujem sa len, že tento pohľad niektorí poslanci obhajujú v NRSR, na pôde Bratislavy už je ich pohľad inakší.