Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vallo povedal, kadiaľ pôjde električka okolo Eurovey

29.10.2019 | TASR

Diskusia (15 reakcií) Pravidlá diskusie

29.10.2019 | beauty

Aká náhoda, že vyhráva záujem ja a ty, že Vallo.

30.10.2019 | dubovam

mohla ísť namiesto SND a postaviť tam ďalší shared services vežiak ;) lebo šak načo prevádzkujete SND pre rakúskych dôchodcov a pár podivinov, zatiaľčo ľudia potrebujú prácu a dostať sa do nej (progresívnou dopravou, nie bakanym burzoaznym výdobytkom - automobilom). Ja udelujem 4 palce z 5 (mínus jeden za to že tam zrušia ten cyklochodník od Eurovea 2 po stavenisko port city :) samozrejme určite len náhodou väčšina architektov týchto veldiel nového bratislavského city sedí aj na magistráte, mestskej časti, alebo rovno vucke :)

30.10.2019 | athelas

Mne sa páči, že je Vallo vo svojom prístupe konzistentný a urbanisticky nadväzuje na svojich predchodcov. Veď už máme filharmóniu nielen obkrútenú električkou, ale so vstupom do podzemných garáží pre luxusný hotel rovno oproti jej hlavnému vchodu!

30.10.2019 | shaggy

Presne, lebo v okolitých metropolách sa nič také nedeje.
Na jednej strane chcete byť ako Praha, Budapešť, Viedeň a keď sme potom rovnakí, tak je zrazu zle.

30.10.2019 | Morris

kokos ale ťahať električku stredom takého malého námestíčka? To je riadna blbosť.

ale keď som videl ostatné varianty, tak je mi jasné, že inak sa to nedalo. Vallovi nič nedarujem, neverím mu, ale tu nemal na výber.

30.10.2019 | Vlado_13

stred malého námestia M.R.Štefánika zostane nedotknutý

30.10.2019 | Vlasko

V ziadnom inom meste sa to nedeje len v tej hnusnej Bratislave. Ani vo Viedni, Mnichove ani v Berline. Len v Bratislave -fuj,fuj,fuj

30.10.2019 | citatelTrendu

Teraz sa jasne ukázalo že ide len o prachy, ktože tu bol kúpený? Veru ťažko uhádnuť. Nik ma nepresvedčí že by nebola vyťaženejšia trasa Dostojevského rad-Mlynské Nivy než Pribinova, veď by šla okolo AS. Smrad!

30.10.2019 | Tomas9

18,4 mil. bude stáť len časť od Starého mosta po Prístavnú (čiže Eurovea 2) - má to 1,2km, ďalšia časť po Saleziánov má stáť 22 mil. Či to stihnú do 2024 je otázne. Inak je niekde zverejnená štúdia? Nenašiel som.

Podľa tých nákresov, ktoré sú otrasné, má ísť elina na Košickú popod most Apollo a kde vyjde? Na pozemok Klingerky 2 alebo na Košickú, ktorá ide z mosta? Budú ju ťahať okrajom cesty alebo stredom Košickej? Ak pôjde okrajom cesty, ako bude križovať križovatku s Prievozskou. To nikto neukázal. Hlavne, že cez Landererovu nemôže ísť, lebo je to "nosná komunikácia" - čo je potom Košická? Problematická bola aj križovatka s Košickou, ale mega križovatka s Prievozskou nie je problém?

30.10.2019 | Niless

Ja neviem co sa cudujete. Noze kolko su zverejnene vizualizacie Eurovea 2? Vidite ze je tam nakreslena elektricka? A ked je nakreslena tak tam aj bude ved na co by ju tam kreslili?

:-)

30.10.2019 | MyslimSiTo

sibnuta elektricka bude spomalovat moje auto na ceste do Eurovea garazi :) co ste cakali, teleport?

30.10.2019 | HlasNaHlas

Bravo! Celá trasa zo Šafárikovho námestia obslúži miesta, v ktorých tesnej blízkosti býva málo ľudí, a tak na skráteníe cesty do práce MHD-čkou môžu obyvatelia Bratislavy zabudnúť a tak isto aj cestujúci, ktorí sa budú chcieť dostať z/na autobusovú stanicu a budú sa vláčiť s kuframi stovky metrov na zastávku Košická (a to sú denne v špičke tisícky ľudí), zato však bohatí obyvatelia mrakodrapov, ktorí budú chodiť do práce autami (ak tam vôbec budú chodiť) ju budú mať pekne pod nosom. Divadlo z hľadiska počtu cestujúcich vôbec nie je zaujímavé, čiže električkovú trať vôbec nepotrebuje. Ešte na jedno bude električka postavená z daní Slovákov slúžiť: ako spojnica medzi nákupnými molochmi euroveou a centrálom. Na toto, dávate, milí Bratislavčania svoje dane.

12.12.2019 | Mr. Marcp

Zastávka Košická bude veľmi blízko vchodu do AS Nivy ;-)

31.10.2019 | B0B

Vallo by nebol prvy, kto pred volbami hovoril jedno a po volbach spravil presny opak, takze svetko ide v starych zabehnutych kolajach .. v tejto zhnitej gubernii je asi tazko cakat nieco ine. Tahat pomaly dialnicu s elektrickou krizom cez namestie pred narodne divadlo je uplne chore aj keby to z akejkolvek analyzi vyplynulo. aj ked pri projektoch J&T sa deju ine veci nez len tie spravne analyzi...

31.10.2019 | mblc

skoda ze sa to riesi az teraz... mohlo sa to tahat olejkarska + bottova :/ za mna len ciastkove riesenie ciastkoveho problemu ... ta heat mapa je fajn ako podklad pre rozhodovanie ale to ticho okolo najtmavsieho miesta = tj autobusovej stanice potom ... mam zmiesane pocity. Ak by bola aj trasa dunajska - mlynske nivy tak by to davalo zmysel ale zas by to bol asi nezmyselny luxus mat takto 2 trate aj ked do buducna asi bude treba ... rovnako vyuzitie zeleznicnej trate a pristavu / prestupny terminal a podobne su dolezite veci ... toto nie su riesenia ktore sa maju robit rychlo a takto lokalne ale v sirsich suvislostiach ...