Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Chceme byť v prvej trojke developerov

24.09.2012 | Ľuboš Mistrík

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

24.09.2012 | Brunteles

Pekny PR clanok. Nepochybujem, ze je to etablovana spolocnost prinasajuca urcity novy standard.
Len skoda, ze prave pri projekte TARJANNE zacali s tym, ze ho oproti povodnemu zameru developera (od ktoreho ho kupili) riadne zahustili a ani s tym parkovanim (podla clanku by malo byt na jeden byt 2 miesta) to tak celkom nie je, pokial nepocitame (buduce) zapratane prilahle chodniky. Na slovenske pomery je to skor norma, ale za to v krajsom sate.
Takze ako sa hovori "reci sa hovoria, chlieb sa je".

24.09.2012 | volim teda som

dalsi chytrolin ktoremu prekaza ze je "Potrebný je približne dvojnásobok parkovacích miest, na to sa treba sústrediť. Náklady sú potom vyššie a všetko musia zaplatiť klienti. Nemyslím si, že benefitom je mať veľa prázdnych a drahých miest."

zahustujeme a zahustujeme.... hnat takychto vydriduchov vidlami

24.09.2012 | Lukas71

Ten pan to povedal jasne, ze stavaju podla toho co chce a aky je zakaznik, resp. co kupuje zakaznik, v Rusku su to veziaky hlava nehlava, vo Finsku je taky iba jeden s vyhladom na more.