Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Slovensku sú na predaj stovky hotelov, pozrite si 10 najdrahších

06.06.2017 | Tomáš Vašuta

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

07.06.2017 | HromBlesk

Predaj hotelov je výsledkom chaotického prístupu majiteľov a zbohatlíkov, ktorí prišli k peniazom a oni resp ich bezduché frajerky chceli mať hotel či penzión lebo to bolo in. Nepremyslene investovali do divných lokalít a budov a frajerky a majiteľov to prestalo po roku baviť, lebo hotelierstvo je drina . Títo majitelia teraz vrieskajú, že na vine je štát a jeho propagácia turizmu a štát má začať voziť do dier, kde majú hoteli turistov, do ich hotelov s mizernými službami a okolím. Tak im treba, škoda že sa na tie haraburdy budeme musieť pozerať všetci.

07.06.2017 | Palmar

Nemáš pravdu. Je tam kopa hotelov v dobrých lokalitách, napríklad Piešťany, Štrbské Plesu, Trnava, ... Problém nie je iba v majiteľoch, ale v celom slovenskom systéme podnikania, kde si všetci konkurujú namiesto to, aby spolupracovali. Je to v mentalite ľudí, a teda aj v štáte...

07.06.2017 | HromBlesk

Ako som písal príčin je viac...5P (produkt, place, personal....) si nepreverili a preto to nefunguje..môže to byť poloh ..alebo zlý manžment hotela, nakoľko títo vlastníci to nikdy nerobili a nevedia to robiť... lebo cheli mať hotel z plezíru, spoločenskej prestíže, pre prianie frajerky,..ako status. Neviieli za tým tvrdú drinu, ktorú treba odviesť. Panorama na Strbskom?? Jedna akcia a nevrátiš sa... možno ide aj o spoluprácu ale takého myslenia nie sme zatiaľ schopní spojiť sa , vytvoriť produkt, pomôcť infraštuktúre. Ich filozofia ale bola, že hosť príde sám, že hosťovi stačí len fakt že je v Tatrách či Piešťanoch.... No nestačí.

14.06.2017 | martin33

Konkurencia je zakladnym principom trhovej ekonomiky a to najlepsie pre zakaznika. Preto mame Protimonopolny urad ktory tresta to, ak si podnikatelia navzajom nekonkuruju ale sa snazia o spolupracu v neprospech zakaznika.

15.06.2017 | salamoon

martin, tvoja teoria znie krasne, ale v praxi ta "kontrola" nie vzdy az tak celkom nefunguje, ze ? (nehovorim o hoteloch)

16.06.2017 | martin33

Ano kontrola nie vzdy funguje aj preto, lebo Protimonopolny urad je monopolom sam o sebe (ako cela statna sprava).
Ak by existovali konkurencne sukromne protimonopolne urady, ktore by na zaklade podnetov od zakaznikov hladali monopoly (samozrejme na zaklade zakonnych pravidiel) a za kazdy odhaleny monopol by dostali cast pokuty, hned by to fungovalo lepsie.

15.06.2017 | salamoon

a taktiez su odvetvia, kde konkurencia a liberaliziacia prinasa do systemu len dalsie naklady, co pre zakaznika nie je dobre...napr. energetika, zdravotnictvo a pod.

16.06.2017 | martin33

Ano, ale tie naklady su ovela mensie ako ked sa monopol alebo oligopol, ktory stat velmi kontrolovat nechce (operatori, banky) "utrhne z retaze".