Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Starý most je oficiálne hotový, električka si počká do jari

16.12.2015 | Zuzana Devera

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

19.12.2015 | romancek

Bohužiaľ sa obávam, že po otvorení mosta sa vôbec nezlepší dopravná situácia v Bratislave (okrem pešiného tranzitu do Arény, sadu a na letnú pláž + pre cyklistov). Mosty sú v špičke brutálne preplnené, včera podvečer bol výpadok 50 tky od Auparku do mesta cez 20 minút (4 spoje). Starý most mohli nechať aj pre autobusy a možno aj taxíky, električka po Bosákovu nič nevyrieši.

21.12.2015 | čézare

obavat sa nemusite vsak to bolo uplne jasné už vopred. Jedine co pomôže je že autobus co chodil cez most uz asi chodit nebude takze o jeden smard v meste menej ASI ... co pomeze je dobudovat elektrickovu trat do Cunova idealne az po Rajku ...

24.12.2015 | TotoTuSomJa

Bratislavčania si budú musieť zvykať že centrum mesta sa bude postupne utlmovať pre IAD na úkor MHD, je to tak všade vo svete. Konečne aj v Autoslave treba zaviesť síce nepopulárnu ale potrebnú parkovaciu politiku 1 auto do riny aj firmy, ostatné autá vysoko zdanené a výnosy použiť na záchytné parkoviská a nové električkové trate. Musí sa to urobiť, pretože mesto je úplne upchatí autami a verejný priestor už neexistuje, len skladište áut. Bohužiaľ aj za toto nesie plnú zodpovednosť vláda, ktorá ide po vlne populizmu a nie je schopná zakázať parkovanie na chodníkoch a ulicich, proste musí byť regulácia, len kde je to povolené, tak sa môže stáť. Vznikne tak ekonomický tlak na výstavbu parkovacích miest a domov.

28.12.2015 | čézare

podla mna obmedzovat ludi na pocet aut je hlupost ked si zaplatia nech maju aj 5 aut v rodine. Samozrejme 1 zvýhodnené 2 o trochu menej a 3 a viac vobec ...
Inak k tomu zvyku ti poviem jedno. Byvam v centre ale MHD mam tak daleko a tak zle riesenu ze ak chcem ist na sancovu napr. musim 3x prestupovat takze je velmi otazne ci presadnem do MHD ak nebude poriadne nastavene trasovanie.....

12.01.2016 | pablissimo

Verejne priestranstvo tu ma kazdy nahaku, hlavne ze mam vacsie a drahsie auto ako sused. Chcem povedat ze tu nejde o problem magistratu ale problem je v samotnom zmyslani ludi co nejde zo dna na den zmenit. To este bude par desatroci (ak vobec) kym slovensky mozog bude nieco take ako kvalita verejneho priestranstva vnimat, kym auto nebude len pozitkom ale aj zodpovednostou, atd.

MHD v BA je podfinancovana, z trzieb si akurat zarobi na svoju reziu nieto na rozvoj, stat do toho peniaze neleje, mesto ich tiez nema nazvys. Jediny rozvoj je z EU fondov aj to coskoro skonci. Parkovanie v BA rovnaky pribeh. Cize cela debata o spoplatneni parkovania v BA je o preklenuti problemu sliepka&vajce, zabezpecit prisun penazi aby bolo na rozvoj MHD ci statickej dopravy.