Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Outletová groteska s Bašternákom a veľkými slovenskými očami

26.07.2018 | Tomáš Vašuta

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

26.07.2018 | cpa

Mensie centrum by sa pri primeranom projekte a umiestneni mozno aj uzivilo . Ale nevidel som este outletove centrum, ktore z dialnice iducej okolo neho ani len nevidno. Aj impulzivne nakupy, resp. nakupy na zaklade casteho chodenia "okolo", su zdrojom nastevnosti outletov. Chybala tam aj akakolvek atrakcia, ktora by napr. rodiny na miesto pritiahla. Proste od zaciatku zle, a Basternakovi to samozrejme vacsina ludi aj praje.

26.07.2018 | mba

A on iba ako biely konik vypral. Kam sa hrabe primitivne hzds a sns

31.07.2018 | romancek

Tvrdenie, že Parndorf je jedno z najväčších výpredajových centier v Európe mi príde teda dosť prehnané, či už rozlohou alebo ponukou značiek. Výborný (menší) outlet je inak napríklad v Znojme (na moravsko-rakúskych hraniciach) v rovnakej vzdialenosti od Parndorfu asi ako Voderady, takže problém vo vzdialelnosti zrejme nebude, keďže znojemskému outletu sa už vyše 10 rokov dobre darí a ponúka 75 módnych značiek. A pri takej Varšave či Budapešti sa uživia outlet mally rovno 3. Takže problém bude naozaj zrejme inde ako v blízkosti Parndorfu, pravdepodobne v "slovenskom manažmente".