Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Realita v realitách - Parazitovanie, pirátstvo a kukučka

21.03.2013 | Mário Glos

Diskusia (14 reakcií) Pravidlá diskusie

21.03.2013 | al0

pekne, takze aj realitak priznava ze jedinym zmyslom realitnej kancelarie je drzanie predavajucich a kupujucich co najdalej od seba, aby sa nahodou nemohli dohodnut aj bez realitky.

21.03.2013 | lebowski22

plačko. zivot je kruty. biznis je kruty. primarny dojem vsetkych tychto vyplakavajucich blogov je ze ti makleri su svine. vsetci. cize v tom zmysle, good job.

ano MGM je silna znacka, a rezonuje, dokonca tak silne ze ked som pisal tuto vetu tak som musel prekliknut spat na clanok aby som sa usitil ze to nieje GMG. ale mimo toho mate cveng, sa mi paci to vase logo na zaciatku kazdeho tom & jerry, to ako ste dokazal?

inac ked som teraz do googlu natukal "buy bmw car" tak na tej istej stranke mi to ponuklo buy lexus car, buy honda car, buy toyota car. tak ako som povedal na zaciatku, zivot je svina.

21.03.2013 | Estudiante

big zacinam ta vnimat ako aktivneho komentatora a tvoje komenty sa mi pacia :]

22.03.2013 | lebowski22

stretnime sa. kolkatky mas?

23.03.2013 | Estudiante

dvojecky, ty si ako na tom? Rad ta celeho uvidim

23.03.2013 | Mário Glos

Tom & jerry :) . Zabudol si na ten hotel s kasinom v LOS ANGELES.

MGM boli iniciali ludi, ktori stali- stoja za touto realitnou spolocnostou.

To, ze nas nepoznas v Bratislave je normalne. Neposibime tam, ani nie sme masivna sietovka alebo lacna francheisingova zalozena pobocka.

To co ty sfuknes jednou vetou je 15 rocna praca, 15 rokov seriozneho obchodu, tisíce spokojnych klientov a stovky predanych nehnutelnosti. Okrem toho mnozstvo skoleni a besied po strednych skolach a bohata publikacna cinnost.

Znacka v realitnom biznise sa do podvedomia dostava tazko, nie je to ako s predajom produktu, podla ktoreho sa ludia dobrovolne a ochotne odlisuju v spolocnosti.

Ale ked nieco nepoznas, to neznamena ze to nie je alebo ze sa to lahko buduje. No a logicky cim je to tazsie a cim to da viac prace, tym viac je autor na to hrdy a prirodzene ma zaujem si chranit to co roky vytvaral a budoval.

Ja osobne nemam potrebu sa stazovat alebo plakat nad rozliatym mliekom. Cielom tohto clanku bolo ukazat, ze aj realitny biznis je velmni tvrdy a tazky na margo tych reakcii ze to moze robit ktokolvek a nic jednoduchsie na Slovensku neexistuje ako si zalozit realitku. Uprimne, vedel si skor nez si si precital tento blog, ze sa taketo veci deju aj v realitnom biznise?

23.03.2013 | lebowski22

mario ja ti tie uspechy neberiem, a ani nezavidim, a vobec sa nestotoznujem s tou primitivnou nenavistou voci realitnym maklerom v tychto forach, beriem to tak ze kopec ludi je chudobnych a nasledne frustrovanych lebo nemaju na byt, a realitaci predstvuju nieco hmotne stelesnujuc system, nieco co sa da nenavidiet a do coho sa da kopnut.

vacsina maklerov su suflikanti, presne tak ako v kazdom inom odvetvi v tomto silne podpriemenom narode. slovensko nema talent, odkial by ho malo mat, cela nasa slovenska kultura je zalozena na zavisti a kradnuti, a vsetci schopni ludia bud kradnu alebo su vonku. rozvijanie talentu nieje na programe dna tejto spolocnosti.

nicmenej, tvoje blogu su o nicom. nie nevedel som ze sa taketo veci deju v realitnom biznise lebo sa ma netyka, ale rovnake veci sa deju aj v mojom biznise a zrejme v kazdom inom biznise v tomto state, a zrejme aj mimo neho. lebo len malo ludi dokaze zarabat peniaze eticky. preto je nezmysel nad tym vyplakavat, a prepierat tu spinave pradlo svojho fachu na verejnosti. stavia vas to vsetkych do zlehos vetla. rob im to iste, budes even steven.

21.03.2013 | LPB

V dobe internetu je existencia realitiek zbytočná. Robia to iba zúfalci a svine.

21.03.2013 | reb

v dobe internetu by sme si mali vsetko robit sami, sprostredkovatelia su uplne zbytocni ...

21.03.2013 | Moral Revival

Ty brďo. Ty Mário si nedáš pokoj. To, čo píšeš je nestráviteľné. To si ozaj myslíš, že Trendčítajúcich oblbneš. Cieľ, čo svojimi blogmi sleduješ je priehľadný ako viedenský rezeň. Našťastie neprovokuješ drasticky, ako svojho času jeden magor z Eximbanky, tak si tu ešte budeš chvíľu vypisovať realitné fantasy, až kým nezistíš, že treba začať seriózne makať a nie fňukať. :-)

22.03.2013 | noblesa

"realitky často prijímajú nových maklérov a je tu aj dosť veľká fluktuácia zamestnancov."

Ja som bol v tom, ze v tejto zhnitej branzi vsetci idu na zivnost (a podla toho vyzera aj lojalita k "znacke").

05.04.2013 | marki555

Konkretne co sa tyka googlu a jeho reklamneho systemu Adwords/Adsense, tak tam sa kladie velky doraz na (ne)pouzivanie ochrannych znamok inych spolocnosti. Takze nie je to tak, ze hocijaky predajca si moze objednat klucove slova ako BMW alebo Nike. Takze ak mate vas nazov ako ochrannu znamku (co nie je velmi drahe) tak nie je problem taketo inzeraty jednoducho nahlasit. Kedze Google zije hlavne z prijmov z inzercie, tak aj na hlasenia ohladne Adwords odpoveda dost promptne a niekolko rokov uz ma zastupcov aj na Slovensku.

09.04.2013 | Mário Glos

Dobry den marki555,

skusali sme tuto cestu, vsetko trvalo neskutocne dlho, lebo ochranna znamka sa zasielala emailom do sidla googlu v USA, odkial nam prisla asi po 60 dnoch odpoved, ze google na neakceptuje nase patentove normy vseobecne platne u nas na Slovensku a pokial mame zaujem, tak si ochranu znamku mozeme patentovat v USA ( co je pre nas hlupost a nyvyse by nam to asi nepreslo), takze sme s tym nepohli.

Ale pokial mate nejaku informaciu alebo kontakt tu na slovensku, bol by som vam vdacny. Moj email je mglos@realitymgm.sk

23.06.2016 | Eva Lesná

Vzhľadom na hore napísané by sa dalo dopísať.
Realitná činnosť je mi dobre známa z pozície makléra, majiteľa realitnej kancelárie i využívajúceho službu.
Po stránke energetickej je to parazitujúci element vo vzťahu kupujúci predávajúci. Avšak legitímny legálny.
Je to klasický pyramidálny systém , kde si otrokár (majiteľ realitnej činnosti) nastaví tak vnútorné procesy fungovania trojuholníku, aby po zaplatení nájomného, odmien, právnických služieb, telefónov,PHM a iného mohol pre seba nechať zasnúbený profit.
Pri najmenšej debate s akýmkoľvek maklérom na tému amorálneho komponentu vysávajúceho energiu z tohto vzťahu existujúceho od nepamäti, čo človek je človekom, nepochodíte.
Veď predsa ide o zaplatenie si účtov, nájomného a treba z niečoho papať.

Po stránke sociálnych a emočných pomerov, je realitný trh vždy spojený s rozvodovou činnosťou - resp. dedickými pomermi alebo vznikom spoločného nažívania mladých ľudí (tu sú dva momenty - naivita a podanie sa bankám, čo je zmluva z diablom do konca života alebo nevyhnutnosť, lebo sa inak nedá)-apropo, napojenie hormonálneho systému na bankové záväzky to je ďalšia kapitola sama o sebe..

Osobný postoj: Bolo bude a a je to vždy nemorálne a parazitické počínanie, ktoré môže zastaviť len jednotlivec tým, že sa informuje dovzdeláva a uvedomí si, že odmeny, ktoré sa vyplácajú za toto prepájanie dopytu a ponuky, ktoré je umelé, ma rovnakých nemorálny komponent ako úrok, ktorý kritizoval i Cicero, Ježiš Kristus, alebo Ceasar.

Doporučujem si vždy vyhľadať cez portál www.orsr.sk majetkové a vzťahové pomery danej realitnej kancelárie a naštudovať si niečo o daných ľuďoch, človek veľakrát príde k zaujímavých skutočnostiam.
Vyberáme dva prípady-
P.Chudík- B10 reality: https://www.instagr... (30rokov)
P.Kurimský - Licitor : https://www.instagr... (33 rokov)
...atď...

Týmto pádom prajeme pánom majiteľom naďalej príjemné a ničím nerušené podnikateľské úspechy, veď predsa nikto si tu závisť nezamieňa s šťastním na úkor iných.

Dovidenia.