Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Realita v realitách - Volavky

19.02.2013, 12:30 | Mário Glos

Mário Glos: Ponúkate také byty, po ktorých je najväčší dopyt a za vynikajúce ceny

  • Tlačiť
  • 17

Blog Mária GlosaBlog Mária Glosa

Mgr. Mário Glos C.I.P.S., od roku 2004 stojí na čele realitnej skupiny MGM, je medzinárodne certifikovaný realitný maklér, člen americkej asociácie realitných maklérov, profesionálny speaker HARD SKILLS a SOFT SKILLS zameraných na obchodné zručnosti s dôrazom na realitný biznis a realitný marketing. Jeho školení sa doteraz zúčastnilo viac ako 100 rôznych realitných kancelárií. Je interným školiteľom NARKS. Autor knihy REALITNÁ PRÍRUČKA (rok vydania 2012) a vzdelávacieho projektu „RealitnýVodičák.sk“, ktorý doteraz absolvovalo takmer 10 000 účastníkov, aktívny publicista a bloger – autor desiatok odborných článkov súvisiacich s realitnou problematikou. Prečítajte si aj ďalšie blogposty.

Pod volavkami v našom jazyku rozumieme také ponuky nehnuteľností, ktoré reálne neexistujú. Princíp volavky spočíva v tom, že ponúkate presne také byty, domy pozemky, po ktorých je najväčší dopyt a ponúkate ich za vynikajúce ceny.

Cieľ je jasný- nahrabať čo najviac dopytujúcich klientov a ponúknuť im iné reálne nehnuteľnosti z vašej ponuky. Je to menej drastická forma, akou nedozreté realitky získavajú klientelu. Keď na takúto ponuku zareagujete ako kupujúci a chcete ísť napríklad na obhliadku, maklér argumentuje tým, že daná nehnuteľnosť sa práve dnes rezervovala, predala, alebo je tam iný vážny záujemca a čaká sa, kým si vybaví hypotéku.

Škoda, ktorú spôsobia spočíva v tom, že takto oklamaní klienti sa serióznym kanceláriám neozvú alebo sa ozvú už neskoro nakazení nereálne nízkou cenou a požadujú zľavu, lebo sa odvolávajú na lacné neexistujúce ponuky- volavky iných nedozretých realitných kancelárií.

Ponaučenie z volavky je veľmi jednoduché: Keď je niečo príliš dobré a zároveň príliš lacné- buďte opatrní- neverte všetkému. Buď je to volavka, alebo je tam napríklad iný právny háčik, nejaká komplikácia. Inými slovami- nie je všetko zlato, čo sa blyští.

  • Tlačiť
  • 17

Tagy Blog Mária Glosa, Kvalita realitných služieb, Názory, Realitné názory